1. Deze website gebruikt cookies. Door deze website verder te gebruiken, gaat u akkoord met ons gebruik van cookies. Leer Meer.

Het kleine computer probleempjes topic

Discussie in 'PC, Handheld & Algemeen' gestart door Stripe, 9 sep 2008.

Topicstatus:
Niet open voor verdere reacties.
  1. [2k]

[2k] XBW.nl VIP XBW.nl VIP

Leuk Bevonden:
    207
    Heb zo een schaduw überhaupt nog nooit gehad. :eek:

2. Gerjan

Gerjan XBW.nl VIP XBW.nl VIP

Leuk Bevonden:
    221
    Jawel, alleen staat er dan een tekstvakje bij ;) Ga maar eens met je muis over een topic titel.

Heb je dit bij andere browers ook Furies?

3. Furies

Furies XBW.nl VIP XBW.nl VIP

Leuk Bevonden:
    6
    Geen idee. Ik gebruik standaard Opera. Het is nu pas drie keer voorgekomen in 5 dagen tijd.

4. Heartbeat

Heartbeat Active Member

Leuk Bevonden:
    0
    Ik wil graag het geluid van m'n laptop versterken door het aan te sluiten op externe boxen, versterkers. Ik weet alleen niet wat voor kabel ik hiervoor nodig heb. Iemand ideeën?

5. Elgee

Elgee Active Member

Leuk Bevonden:
    1
    Ik wil een M3U playlist makkelijk kunnen controleren op dubbele nummers.

Het is een lijst van dik 1000 nummers, samengevoegd uit arrow rock 500, top 2000 10CD en nog een top 500 rock. Er zitten natuurlijk wat dubbele nummers tussen, die ik wel eruit kan vissen door te sorteren op titel, maar dat is wat veel werk.

Bij iTunes kun je makkelijk via Bestand en dan Show Duplicates dubbele nummers aantonen, maar dit werkt niet bij deze lijst omdat er FLAC bestanden tussen zitten.. Iemand een ander programma?

6. Volkoren

Volkoren Active Member XBW.nl VIP

Leuk Bevonden:
    3
  7. Elgee

Elgee Active Member

Leuk Bevonden:
    1
    Ja die is alleen niet voor Playlist-bestanden in te openen. Maar ik kan wel de mappen erin gooien en dan naar duplicaten zoeken. Komt wel goed ;) Bedankt!

edit: dat gaat toch niet werken. Heb alleen de Top 2000 10CD bij elkaar in een map, de rest allemaal uitgesorteerd op alfabet-mappen in mijn muziek map. 8) En als ik die allemaal selecteer krijg ik muziek erbij die ik niet erbij wil. Wat een gedoe allemaal. Misschien toch maar gewoon in Winamp sorteren op titel en dubbele zelf eruit vissen. :9

Laatst bewerkt: 5 apr 2009
  8. Maluku-Ak

Maluku-Ak Active Member

Leuk Bevonden:
    35
    Hoe krijg ik hier weer de namen onder de icoontjes terug?
    Bij elke schijf en map in verkenner staan wel de namen overal onder maar hier niet.

9. Pegas

Pegas XBW.nl VIP XBW.nl VIP

Leuk Bevonden:
    22
    EDIT: Post verkeerd begrepen.

10. Maluku-Ak

Maluku-Ak Active Member

Leuk Bevonden:
    35
    De namen komen er niet onder als ik ze weergeef als pictogrammen. Wel als ik ze als tegels doe. Nu weet ik niet zeker of ik het altijd op tegels heb gehad of als pictogrammen.:+ Is het wel mogelijk als je ze weergeeft als pictogrammen om de namen eronder te hebben?

11. Pegas

Pegas XBW.nl VIP XBW.nl VIP

Leuk Bevonden:
    22
    Oh lol, namen komen er toch bij tegels? Lucky guess :+.

Ja, dat is mogelijk. Bij mij is het namelijk zo, bij eender welk beeld ik kies komen de namen er onder of er naast. Ik heb wat liggen zoeken maar ik vind zelf geen optie om de namen onzichtbaar te zetten, dus ik zou ook niet weten hoe je ze weer zichtbaar moet maken.

12. Volkoren

Leuk Bevonden:
    3
    Druk op ALT ga naar mapopties onder extra en vink stationsletters weergeven aan. Als het goed is moet dat het dan, anders is het waarschijnlijk spyware..

@ Elgee, misschien een ander programma zoeken?

13. Maluku-Ak

Maluku-Ak Active Member

Leuk Bevonden:
    35
    Dat staat al aangevinkt. Heb een week geleden nog hitman pro laten draaien in de hoop dat dat het misschien zou oplossen. Dat was dus zonder succes.
    Welk programma kan ik dan het beste gebruiken om nog een keer op spyware te checken?

14. Ferron

Ferron Active Member

Leuk Bevonden:
    38
    Standaard is tegel.
    En bij pictogrammen hoor je ook gewoon de namen eronder te hebben :eek:

Doe is:

Deze computer -> extra -> Mapopties -> Weergave -> Standaardinstellingen herstellen

Laatst bewerkt: 5 apr 2009
  15. Volkoren

Leuk Bevonden:
    3
    en uit en dan weer aanvinken? Ik gebruik zelf Spybot S&D. Ook een keer je virusscanner laten draaien kan het misschien oplossen. Of misschien is er wel een hele makkelijke oplossing, maar ik zou niet weten welke. :+

16. Maluku-Ak

Maluku-Ak Active Member

Leuk Bevonden:
    35
    Werkt helaas ook niet. Ik hou het denk ik maar op tegels dan.

Virusscanner draait meerdere keren per week en vind ook niets. Hitman pro laat spybot S&D toch standaard draaien als ik dat aanzet?

Nouja ik hou het uiteindelijk maar op tegels. Als iemand ooit de oplossing vind hoor ik het graag.:+

17. Ferron

Ferron Active Member

Leuk Bevonden:
    38
    Vind het trouwens ook raar dat jij ze gewoon allemaal naast elkaar hebt.

Ik heb het zo:

Zal morgen wel verder voor je kijken

18. Lenny-t

Lenny-t Melted Forest XBW.nl VIP

Leuk Bevonden:
    79
    Gewoon een 3,5mm jack kabeltje van je headphone uitgang op je laptop naar je line-in van je versterker.
    Volgens mij kan dat met winamp ook.. ergens in de playlist opties. Ik gebruik geen winamp meer dus kan niet ff voor je kijken :+

19. Peter_Aragorn

Peter_Aragorn Peter AragornNL

Leuk Bevonden:
    1
    Misschien dat dit hier ook wel kan... Hier mijn 'klacht' naar Acer. Hierin wordt wel duidelijk wat mijn probleem is:

Beste,

tijdens het spelen van bepaalde games, tot nu toe alleen bij Brothers in Arms en The Godfather II, valt mijn Acer Aspire 5930G opeens uit. Hij start zichzelf dan opnieuw op en komt bij een blauw scherm. Een teller gaat naar de 100% en de laptop start zichzelf weer opnieuw op. Hierna kom ik in het scherm waar ik kan kiezen hoe ik windows op wil starten. Als ik er dan voor kies om windows op de normale manier op te starten, dan start windows weer normaal op. Zou het kunnen dat mijn laptop te warm wordt, omdat het vrij zware spellen zijn?

Mijn besturingssysteem heb ik geupgrade naar Vista 64 bit, zodat ik volledig gebruik kan maken van mijn 4 gb intern geheugen. Hierbij zijn natuurlijk de Acer-instellingen veranderd. De meeste heb ik wel weer gedownload van www.acer.com, maar misschien heb ik iets gemist?

Alvast bedankt voor uw reactie.

Met vriendelijke groet,

Peter van der Ham

20. Furies

Furies XBW.nl VIP XBW.nl VIP

Leuk Bevonden:
    6
    Probleem had mijn broer ook op zijn pc. Lag aan een te zwakke voeding.

Topicstatus:
Niet open voor verdere reacties.

Deel Deze Pagina