1. Deze website gebruikt cookies. Door deze website verder te gebruiken, gaat u akkoord met ons gebruik van cookies. Leer Meer.

Het kleine computer probleempjes topic

Discussie in 'PC, Handheld & Algemeen' gestart door Stripe, 9 sep 2008.

Topicstatus:
Niet open voor verdere reacties.
  1. Reckuuza

Reckuuza #ACHTERBUURTHOOLIGAN#LOMPEBOER#NEKDIE#NEKNEKNEKNEK

Leuk Bevonden:
    17.930
    Nee ik heb t al..t bestand is wel beschadigd. :+ Na 20 minuten spelen kapt ie ermee en zegt WMP dat ie em niet kan afspelen. Als ik op de 21 min klik dan gaat ie weer verder, er zit dus een klein foutje in t bestand. Zal em ff opnieuw downloaden.
    Thanks anyway!

2. McSparkle

McSparkle Well-Known Member

Leuk Bevonden:
    1.189
    Niet echt een probleem maar een vraag. Ik draai Vista Ultimate 64 bit. Voor school moet ik Win 2k3 en XP instaleren en configureren. Ik maak gewoon virtuele machines aan en zet deze op mijn externe HDD. Voor Virtual Box heb ik voor mijn thuis-PC de 64bit versie nodig, maar op school de x86 versie. Kan ik nu zonder problemen de machines die ik thuis maak in de 64bit versie, ook draaien in de x86 XP versie op school?

3. Lenny-t

Lenny-t Melted Forest XBW.nl VIP

Leuk Bevonden:
    79
    Installeer dan op je ThuisPC de 32bit versie gewoon, kan prima op een 64bit besturingssysteem.

4. McSparkle

McSparkle Well-Known Member

Leuk Bevonden:
    1.189
    Dat was ook mijn eerste idee, maar hij gaf een foutmelding dat ik de 64bit versie moest downloaden en installeren ;) Vandaar mijn vraag.

/Edit: Voor de geinteresseerden, het werk niet.

Laatst bewerkt: 10 apr 2009
  5. pain of salvation

pain of salvation Tetragrammaton

Leuk Bevonden:
    0
    Kan iemand mij helpen, het gaat om subnetten: als het netwerkadres 160.30.0.0 is(class b dus) en ik heb 3 subnetten. Wat worden dan de ip adressen en subnetmasks(255.255.0.0)?

2 computers naar 2 routers(cisco model 1800, via console kabels, hyper terminal) 1 verbonden naar Fastethernet 0/0 op de router en de ander via een switch naar de andere router vanaf de 2de pc, eveneens -> (cisco model 1800, via console kabels, hyper terminal). De 2 routers zijn aan elkaar verbonden via een seriele kabel Zijn dan toch 3 subnets(seriele verbinding, hosts en fastethernets) en 2 hosts(de computers)?

Niet echt een computerprobleempje, maar ik kom er niet uit, raak in de war door de verschillende manieren om te subnetten., al zoveel fora's doorgelezen.

Laatst bewerkt: 14 apr 2009
  6. FFWD

FFWD XBW.nl VIP XBW.nl VIP

Leuk Bevonden:
    3
    Wat is subnetten? Nog nooit van gehoord...

7. Ferron

Ferron Active Member

Leuk Bevonden:
    38
  8. Chrizzle

Chrizzle Active Member

Leuk Bevonden:
    756
    Tis niet echt een probleem ofzo.. maar hoe kan ik muziek opnemen via de geluidskaart en niet mn microfoon? Heb een laptop met dus een ingebouwde microfoon.

9. pain of salvation

pain of salvation Tetragrammaton

Leuk Bevonden:
    0
    Dit net gemaakt, zou iemand mij kunnen zeggen of het klopt:

Laatst bewerkt: 15 apr 2009
  10. Lenny-t

Leuk Bevonden:
    79
    Door bij je opneeminstellingen je audio-uit te kiezen als opneemapparaat

11. Robby Bobson

Robby Bobson Die rapper.

Leuk Bevonden:
    0
    Help, ik heb een probleem. Ik heb een USB mixer aangesloten op m'n PC, plug & Play, die het in principe doet. Maarr, ik wil m'n geluid via de koptelefoon aansluiting van dat apparaat doen, dat gebeurd niet, en het belangrijkste, mijn computer speelt uberhaupt geen geluid af.. Alles staat goed, ik heb (volgens mij) alle goede codecs en all that geinstalleerd.. Ik heb wel een aparte geluidskaart, maar in theorie moet die uitgeschakeld worden op het moment dat ik die Mixer aansluit.

Nou is de computer al een wat oud beestje, maar ik vind het opzich wel prettig als ik gewoon geluid kan afspelen.. Ik heb al uren naar m'n geluidsinstellingen zitten staren, niks staat gedempt, ik ben een beetje het einde nabij..

Oh, ook als ik de mixer niet aansluit doet het geluid het niet meer, ook niet als ik alles weer op de oude instellingen instel.. Ik ben een beetje de weg kwijt..

12. Gdzr

Gdzr Hmmm?

Leuk Bevonden:
    62
    Heb je wel drivers geinstalleerd :p

13. Robby Bobson

Robby Bobson Die rapper.

Leuk Bevonden:
    0
    Ja volgens mij wel gewoon.. Maar, ik heb wel een grote schoonmaak gehouden op die computer, dus misschien dat ze er tussendoor geglipt zijn.. Maar als die Mixer gewoon plug&play is, dan heb ik toch geen drivers nodig? Of zeg ik nu iets doms? 8)

14. Gdzr

Gdzr Hmmm?

Leuk Bevonden:
    62
    Zat er een cd bij?

15. Robby Bobson

Robby Bobson Die rapper.

Leuk Bevonden:
    0
    Nee.. In 't boekje stond wel dat ik eventueel een dingetje kon downloaden, ASIO4ALL, gedaan, en dat werkt naar behoren, maar nog altijd geen geluid..

(M'n Cubase zegt ook tijdens het opstarten "Asio4all succesfully loaded" ofzo)

Nou wil ik sowieso m'n computer helemaal leeg maken en from scratch weer beginnen, aangezien er in al die tijd zoveel troep op heeft gestaan, maar zou dat zin hebben? Ik begin steeds meer te denken dat er iets fout zit in de hardware, aangezien software matig, in mijn optiek, alles goed zit.. Tenzij ik iets cruciaals vergeet, wat opzich heel goed zou kunnen :+

16. Lenny-t

Leuk Bevonden:
    79
    Als je pc sowieso geen geluid afspeelt heb je de drivers van je geluidskaart niet geïnstalleerd..

17. Robby Bobson

Robby Bobson Die rapper.

Leuk Bevonden:
    0
    Maar dat is dus het ding.. In feite neemt die mixer het over van m'n geluidskaart, dus zou dat probleem dus opgelost moeten zijn, dat er geen geluid afgespeeld wordt.. Right? Helemaal als ik daar al een extra dingetje voor heb geinstalleerd..

Als m'n geluidskaart stuk is, of dat daar geen drivers voor zijn, is dan niet het probleem, omdat die mixer dat over moet nemen, in mijn optiek..

18. Nick.Hoeven

Nick.Hoeven Active Member

Leuk Bevonden:
    0
    Ik heb een tweede scherm aan mijn PC gehangen, en deze als dual screen ingesteld. Nou heb ik bij het tweede scherm echter twee blauwe balken aan weerszijde. Hoe krijg ik dit weg ?

19. Pegas

Pegas XBW.nl VIP XBW.nl VIP

Leuk Bevonden:
    22
    Resolutie van het tweede scherm wijzigen naar zijn native resolutie of wat met de instelling van het tweede scherm spelen (via de knoppen van de scherm) zou de truuc moeten doen. Als je zegt welk scherm het is en eventueel welke grafische kaart (met welke drivers) kan er misschien iemand je wat specifieker helpen.

20. Nick.Hoeven

Nick.Hoeven Active Member

Leuk Bevonden:
    0
    Het model van het tweede scherm is een Samsung LE26R81B, de grafische kaart is een Geforce 7300 GT.

Topicstatus:
Niet open voor verdere reacties.

Deel Deze Pagina