1. Deze website gebruikt cookies. Door deze website verder te gebruiken, gaat u akkoord met ons gebruik van cookies. Leer Meer.

Het kleine computer probleempjes topic

Discussie in 'PC, Handheld & Algemeen' gestart door Stripe, 9 sep 2008.

Topicstatus:
Niet open voor verdere reacties.
  1. ErroX

ErroX Active Member

Leuk Bevonden:
    2
    Je kan wel altijd een repeater (als in, puur repeater/accespoint.. geen routering dus..) kopen:), en ik moet zeggen.. dat werkt best aardig, al is het vaak zonde van je geld.

*edit: repeater.. nouja, eigenlijk wireless bridge, alhoewel die steeds vaker ook kunnen routeren dus in feite een router zijn.

Laatst bewerkt: 18 jun 2009
  2. Volkoren

Volkoren Active Member XBW.nl VIP

Leuk Bevonden:
    3
    Je spreekt jezelf tegen, wat bedoel je nou precies. :eek:

3. ErroX

ErroX Active Member

Leuk Bevonden:
    2
    Precies zoals ik het zeg, dat het aardig werkt. Maar dat het voor de meeste mensen zonde van hun geld is.
    Of het zonde van hun geld vinden*. Dan is een kabeltje trekken toch ineens een stuk sneller getrokken.

Laatst bewerkt: 18 jun 2009
  4. Flix

Flix Active Member

Leuk Bevonden:
    2
    Denk dat ik hier maar moet zijn met mijn vraag:

Als ik mijn pc via HDMI aan mn tv aangesloten heb. En die kabel eruit trek om weer gewoon allen via m'n monitor te gaan blijft het geluid van mn pc op HDMI out staan. Nu heb ik dit al veranderd naar speakers, alleen het geluid blijft weg. Het komt alleen weer terug via mn speakers als ik mn pc opnieuw opstart. Iemand enig idee hoe ik dit kan oplossen zonder steeds te rebooten?
    Ik heb windows 7

5. McSparkle

McSparkle Well-Known Member

Leuk Bevonden:
    1.189
    Laatste tijd als ik naar Gmail ga flipt mijn browser (FF) hem helemaal uit. Dit is eigenlijk begonnen sinds ik een gezamelijk account heb met mijn project groep. Zodra ik afmeld van een van mijn accounts, duurt het een uur voor ik weer kan inloggen op een ander account. Iemand enig idee hoe dit komt?

6. Flix

Flix Active Member

Leuk Bevonden:
    2
    ?O-)

7. Hallooow

Hallooow Active Member

Leuk Bevonden:
    0
    Had nog wat oude computerspullen liggen en een kast en heb even alles bij elkaar geraapt en computertje "opgebouwd" :+

Gigabyte K7 Triton series moederbord (GA-7Vm400AM(F)) (AGP8x)
    256 mb DDR-333mhz
    Amd Athlon XP 2800+

Heb alles aangesloten (ook nog een cdrom speler en hdd uiteraard) maar ik krijg geen beeld. Nou zat ik te denken dat dat misschien komt doordat er geen grafische kaart in zit, maar hij heeft het al een keer eerder gedaan zonder grafische kaart dus dat kan het probleem eigenlijk niet zijn denk ik ...

Moederbord kapot dan ? Hoe kan ik dit testen ?

Laatst bewerkt: 24 jun 2009
  8. *Xink*

*Xink* Spartan U13

Leuk Bevonden:
    0
    Misschien staat de onboard videokaart uit in de bios?
    Even ander kaartje erin en kijken of ie het dan wel doet.

9. Hallooow

Hallooow Active Member

Leuk Bevonden:
    0
    Ja die heb ik dus niet vandaar :+

10. being-xboxed

being-xboxed Peace here!

Leuk Bevonden:
    85
    Even een vraagje. Ik heb sinds gister weer een xbox gekocht en nu probeer ik weer op live te komen. Helaas springt mijn draadloos internet uit zodra ik mijn internet via mijn pc probeer te delen. Dit is dus mijn opstelling.

Draadloze router -> Windows Vista PC -> Kabeltje -> Xbox 360.

Mijn pc draait gewoon, maar van het moment dat ik mijn internet kaart voor draad internet activeer en op delen zet, springt mijn draadloos internet weg.

Kan iemand mij helpen?

Excuses, loos alarm. Had de verkeerde internet connectie gedeeld ;) Toch bedankt als er al mensen aan het kijken waren ;)

Laatst bewerkt: 24 jun 2009
  11. McSparkle

Leuk Bevonden:
    1.189
    Heb even een vraagje over Windows 7 RC. Ik wil graag deze instaleren op mijn PC, maar op de site van mijn mobofabrikant kan ik de drivers voor Windows 7 niet vinden. Is het dan wel verstandig om deze te gaan installeren?

Heb hem even getest in een Virtual Machine, en het ziet er allemaal wel netjes uit :)

12. Lenny-t

Lenny-t Melted Forest XBW.nl VIP

Leuk Bevonden:
    79
    Gewoon de drivers van Vista pakken, die doen het prima :)

13. McSparkle

Leuk Bevonden:
    1.189
    Inderdaad. Net geinstalleerd en het werkt fantastisch! Alleen nog even mijn geluid fixen :)

/Edit: Geluid ook werkend :)

Laatst bewerkt: 25 jun 2009
  14. *Xink*

*Xink* Spartan U13

Leuk Bevonden:
    0
    Nou niet met alles hoor, maar het meeste doet het wel. :)

15. McSparkle

Leuk Bevonden:
    1.189
    Sterker nog. Heb mijn XP driver voor het geluid gebruikt :+

16. Lenny-t

Lenny-t Melted Forest XBW.nl VIP

Leuk Bevonden:
    79
    Gaan we nou weer moeilijk doen :+

17. KhaosFoShow

KhaosFoShow Ad Fundum!

Leuk Bevonden:
    0
    Ik heb nu 22 inch breedbeeld monitor en hij geeft in het begin als ik hem opstart strepen. Dit is wat hij ook krijgt als de kabel er niet goed in zit maar ik zweer dat ik alles zo hard mogelijk heb aangedraaid. Waar ligt het aan?

Nee ik heb geen kippenkracht, maar dodelijke pythons. :+

18. Flix

Flix Active Member

Leuk Bevonden:
    2
    nog steeds geen oplossing gevonden:+

19. McSparkle

Leuk Bevonden:
    1.189
    Ik kan de centrale MSN thread niet meer vinden. Dus maar even hier. Heb net XP geinstaleerd op de laptop van mijn zusje, zo ook Windows Live (MSN). Ik kan alleen niet aanmelding. Hij pakt mijn email + wachtwoord, en begint dan met connecten, maar keert na 5 seconden weer terug naar het inlogscherm :confused: Iemand enig idee waarom ik niet online kan?

20. Fiasco

Fiasco Big Stepper XBW.nl VIP

Leuk Bevonden:
    5.856
    Mijn zusje's PC leest haar SD kaartje niet meer. Bij mij doet hij het gewoon. Iemand enig idee wat daar de rede van kan zijn ? Bedankt! :thumbs:

Topicstatus:
Niet open voor verdere reacties.

Deel Deze Pagina