1. Deze website gebruikt cookies. Door deze website verder te gebruiken, gaat u akkoord met ons gebruik van cookies. Leer Meer.

Het kleine computer probleempjes topic

Discussie in 'PC, Handheld & Algemeen' gestart door Stripe, 9 sep 2008.

Topicstatus:
Niet open voor verdere reacties.
  1. polmannetje

polmannetje Active Member

Leuk Bevonden:
    3
    Hij kwam wel met 1 infectie, maar deze heeft het probleem niet verholpen :'-(

2. Delphiki

Delphiki Active Member

Leuk Bevonden:
    467
  3. Rbz NL

Rbz NL Xbox Juan XBW.nl VIP

Leuk Bevonden:
    8
    Oke ik heb een klein probleempje. Ik gebruik windows vista op me laptop en elke keer als ik mijn pc weer opnieuw opstart staan de openstaande programmas aan de rechterkant terwijl ik ze elke keer weer naar de linkerkant sleep en vervolgens de taakbalk weer vergrendel. Hoe dan ook elke keer negeert de pc weer dat ik de taakbalk vergrendeld heb en reset ie het weer. Dit is echt irritant want nu moet ik het elke keer weer opnieuw doen.

Hopelijk kan iemand me helpen :)

4. Gerjan

Gerjan XBW.nl VIP XBW.nl VIP

Leuk Bevonden:
    221
    rechtermuisknop op de taakbalk, eigenschappen/properties en dan daar even rond kijken.

5. koennn

koennn Science Fiction Fan

Leuk Bevonden:
    0
    *EDIT: NEVERMIND!

Nadat ik het had gepost, deed hij het weer normaal. XBW MAGIC! :+

6. Dutchman020

Dutchman020 Wtf.

Leuk Bevonden:
    0
    Ik wil een nieuwe partitie maken op mn harde schijf maar krijg steeds deze foutmelding:

Het is gwn Windows Vista Home Premium 64-bit maar dan maet een Mac uiterlijk

7. Dutchman020

Dutchman020 Wtf.

Leuk Bevonden:
    0
  8. Fingon NL

Fingon NL Active Member

Leuk Bevonden:
    0
    Wat doe je precies dat die error geeft?
    Heb je helemaal geen toegang?
    Zo ja dan ben je dus niet de beheerder, moet je dat fixen.

9. Dutchman020

Dutchman020 Wtf.

Leuk Bevonden:
    0
    Ik krijg die error nadat ik aangegeven heb met hoeveel ik het vorlume van ''C'' wil verkleinen. Dan wacht ik enkele minuten en dan komt de error...

10. Lenny-t

Lenny-t Melted Forest XBW.nl VIP

Leuk Bevonden:
    79
    Je kan de C: schijf niet verkleinen met schijfbeheer omdat het je Windows partitie is. Misschien kan het met andere 3rd party programma's, maar ff Linux opstarten met een boot cd werkt zeker wel :+

11. Fingon NL

Fingon NL Active Member

Leuk Bevonden:
    0
    Volgens mij moet dat toch echt wel kunnen, ik heb namelijk zelf mijn Windows Vista Ultimate install kleiner gemaakt met behulp van dat menu om een aparte partitie aan te maken, ik heb echter geen idee waarom jij die error krijgt.

En ja ik heb het net nog eens gedaan om te controleren :p

12. Willem

Willem Obi-Willem XBW.nl Bestuur

Leuk Bevonden:
    686
    Argh wat ben ik een computerduts (bij vlagen :+).

Zit een beetje met de taakbalk en al die scheiss van onder te spelen. Kijken of het rechts in de hoogte ook mooi staat en functioneel is. Nou niet dus! :eek: Maar hoe krijg ik 'm nou terug?

Ziet er nu zo uit:

http://img117.imageshack.us/img117/217/naamloosl.jpg

13. Delphiki

Delphiki Active Member

Leuk Bevonden:
    467
    slepen en als dat niet werkt rechtermuis op de taakbalk en taakbalk vergrendelen (lock taskbar) uitvinken

14. Lenny-t

Lenny-t Melted Forest XBW.nl VIP

Leuk Bevonden:
    79
  15. Willem

Leuk Bevonden:
    686
    Ja, daar was ik dus mee bezig! Maar als hij vergrendeld is kan ik neit verslepen, en als ik 'm van de vergrendelilng afhaal krijg ik 'm maar niet goed gesleept! :mad:

Nee dankje. Geef nou's nuttige tip, hier baal ik van. xD

16. Willem

Leuk Bevonden:
    686
    ZOMG en na drie keer op een dag tien minuten gekut te hebben lukt het opeens. xD

17. goodworm

goodworm Defqon.1

Leuk Bevonden:
    6
    iemand die hier weet hoe in godsnaam mijn laptop ineens de melding geeft dat mijn windows vista software niet legaal is? :confused: terwijl ik um nog niet eens een jaar heb.....

18. Binkie

Binkie Active Member

Leuk Bevonden:
    0
    Ik heb ook een klein probleempje...

Wss is het niet computer geralateerd maar meer richting de router.

Ik heb eens in de zoveel tijd 3 a 4 keer per dag dat mijn internetverbinding uitvalt.
    De router is nog wel te bereiken via wireless maar internet zelf niet meer.
    Als ik de router reset doet hij het weer even...

Maar dit begint aardig vervelend te worden....

Wie weet de oplossing

19. sneaky snake eye

sneaky snake eye SneakySnake Eye

Leuk Bevonden:
    0
    Oke, ik heb nu dus ook een groot probleem voor mijn doen. (heb er niet zoveel verstand van:+) Anyway, ik ben weer eens gaan rommelen met mn oude computer en mijn externe harde schijf.
    Nou had ik op de computer beneden wat muziek staan, deze wou ik op mijn externe harde schijf zetten. tot zover geen enkel probleem. Sluit ik deze externe harde schijf aan op mijn andere computer en wil ik het muziek bestand openen met windows media player Geeft hij deze foutmelding
    Heeft er iemand enig idee wat dat kan zijn? Ik was al ergens gekomen bij eigenschappen bij dat bestand dat ik niet de beheerder was en daarom het ook niet kon openen.
    Dit tabblad beveiliging is echter ook alleen maar te zien op de computer waar ik het bestand wil openen met windows media player. Op de computer waar het bestand origineel op staat is dat niet te vinden.
    Enfin als ik verder klik krijg ik dit:
    Klik ik op geavanceerd:
    Heeft er iemand idee hoe ik nou beheerder kan worden? ik neem aan dat dat noodzakelijk is. Of hoe ik dat bestand nou kan afspelen via windows media player? Ik hoop dat het zo een beetje duidelijk is en dat iemand mij kan helpen. Het probleem doet zich ook voor bij foto's word bestanden films enz.

alvast bedankt

Laatst bewerkt: 15 okt 2009
  20. Delphiki

Delphiki Active Member

Leuk Bevonden:
    467
    kijk onder de advanced rechten settings eens op het tabblad "eigenaar" , als het goed is kun je jezelf daar eigenaar maken.

Topicstatus:
Niet open voor verdere reacties.

Deel Deze Pagina