Het kleine computer probleempjes topic

Discussie in 'PC, Handheld & Algemeen' gestart door Stripe, 9 sep 2008.

Topicstatus:
Niet open voor verdere reacties.
  1. Gdzr

Gdzr Hmmm?

Leuk Bevonden:
    62
    Moet een laptop fixen voor iemand. Hardeschijf is kapot. Ondertussen een nieuwe gekocht. Maar nu wil ik er vista op zetten, maar nu start hij niet op van de dvd. Ik zou echt niet weten hoe ik daarvoor kan zorgen dat ie dat wel doet....

2. | QuickneZ |

| QuickneZ | Ik ben sexy

Leuk Bevonden:
    0
    Of je met 2 msn tegelijk op msn 8.0 ofzo online kan, dat kon eerst wel maar ikw eet niet meer hoe:'-(

3. Delphiki

Delphiki Active Member

Leuk Bevonden:
    467
    in de bios instellen dat de dvd eerste boot device is

4. Timo12

Timo12 Active Member

Leuk Bevonden:
    1
    En als dat niet lukt (zoals bij mij een keer voorkwam) kan je het ook altijd nog vanaf USB doen mits die 4GB of meer is:)

5. | QuickneZ |

| QuickneZ | Ik ben sexy

Leuk Bevonden:
    0
    :confused:

6. Shin David

Shin David Ajax Amsterdam

Leuk Bevonden:
    0
    ;)

7. Lenny-t

Lenny-t Melted Forest XBW.nl VIP

Leuk Bevonden:
    79
    Of messenger plus installeren, daar zit ook polygamy (multi-msn) op.

8. | QuickneZ |

| QuickneZ | Ik ben sexy

Leuk Bevonden:
    0
    Het is gelukt \o/

9. Timo12

Timo12 Active Member

Leuk Bevonden:
    1
    Ik weet niet of dit het juiste topic is om deze vraag in te stellen, maar hier gaat ie:
    Wij hebben nu ongeveer 2 jaar tv, telefoon en internet van KPN ( Extra (8 Mb/s) en ik download nu met gemiddeld 800 KB/s.
    Wij hebben het echter helemaal gehad met KPN en willen naar een andere provider overstappen, waarschijnlijk UPC fiber power 60 of 90 internet. Op dit moment hebben wij via de modem alle PCs aangesloten met ethernet kabels, kan dat nog steeds als we dan overgaan op glasvezel? Heb ik dan zo'n router nodig?
    En heeft iemand ervaring met de klantenservice enzo van UPC?

10. Lenny-t

Leuk Bevonden:
    79
    Waarschijnlijk krijg je een kabelmodem met maar één ethernet aansluiting, dus moet je een router kopen.

11. Bassie

Bassie No lollygaggin'

Leuk Bevonden:
    33
    Ik irriteer me weer eens mateloos aan Itunes. :9 Elke keer als m'n Ipod dus synchroniseert, dan gaat ie als ie klaar is op een gegeven moment weer verder, maar dan doet ie alles in een muziek map op m'n Ipod, dus wordt er allemaal ruimte gebruikt bij "overige". Dat doet ie tot ie vol is, dus ik moet de hele tijd weer die map verwijderen omdat er anders niks in kan. En soms lukt dat niet, en dan moet ik m weer opnieuw opstarten ofzo.

Maar is er een manier om dat te laten stoppen, dat overbodig synchroniseren?

12. Big Boss

Big Boss blaat

Leuk Bevonden:
    0
    Oke ik heb het volgende probleem en het irriteert me mateloos. Het komt er op neer dat ik mijn kast moet open maken en het een en ander moet gaan veranderen. Dat risico wil ik niet lopen dus ik vroeg mij af of er iets bestaat als een USB device waar twee 3,5mm jacks aanwezig zijn, een voor links en rechts geluid en de andere voor je mic. Zo ja, onder welke naam wordt het verkocht?
    Bij voorbaat dank!

13. Ferron

Ferron Active Member

Leuk Bevonden:
    38
    USB Audio adapter.

14. titan1980

titan1980 Bruce Springsteen

Leuk Bevonden:
    33
    BIG problem:confused:

Mijn vriendin heeft een Dane Alec USB stick 8gb, daar staan studieonderzoeken op. Ze deed de stick laatst in de pc en toen gaf hij aan dat er een Trojan horse op stond. Toen heeft ze met AVG anti virus de stick hersteld.

Sindsdien kan ze de stick niet meer lezen. Er komt een mapje in beeld maar geen icon van USB stick. Gekke is wel tijdens het scannen zie je wel de bestanden voorbij komen dus er is nog wel toegang maar je kunt ze dus niet zien en niet openen op de een of andere manier... iemand enig idee?

15. WOUW5

WOUW5 Cpt. Censorshades!

Leuk Bevonden:
    13
    Mijn draadloze internet is soms ontzettend sloom. Wat kan ik doen om het sneller te maken? Hiermee doel ik simpele oplossing die ik gewoon op mijn netbook kan maken of aan de router en dat soort dingen.

16. Bertje sim

Bertje sim Active Member

Leuk Bevonden:
    0
    Ik heb een vraag over excel.

Kan ik een sheet maken die ik real time deel met iemand online? Zodat we allebij cellen kunnen invullen, en dat de ander de wijziging ingevoerd door de ene ook meteen kan zien zonder te vernieuwen?

Nog 1 vraag. Kan ik een videoscherm in een excelsheet brengen? En kan ik dan als een cel een bepaalde score heeft, dat er dan een filmpje op start?

Laatst bewerkt: 3 nov 2009
  17. dahouseman

dahouseman The cake is a lie!

Leuk Bevonden:
    0
    Vraag 1: Niet dat ik weet. Misschien wel met worksheets van google (te vinden in g-mail en via google zelf).

Vraag 2: Dat moet kunnen. Heb het zelf wel eens filmpjes in excel gezien. (Gewoon invoegen toch?) Starten wanneer een bepaalde cel een waarde heeft moet iig via Macro's kunnen. Van macro's heb ik alleen weinig kaas gegeten :+

18. Lenny-t

Leuk Bevonden:
    79
    Signaal versterker?

19. Aleko

Aleko Niet? Nou, dan toch!

Leuk Bevonden:
    0
    Dit kan je doen met google docs! Werkt echt geniaal! Heb het al een aantal keer gedaan met studiegenoten. Je moet je wel even verdiepen hoe het werkt, maar daarna werkt het echt super. :thumbs:
    [yt]eRqUE6IHTEA[/yt]

20. Fingon NL

Fingon NL Active Member

Leuk Bevonden:
    0
    Daar heb je nu Google Wave voor geloof ik.

Topicstatus:
Niet open voor verdere reacties.

Deel Deze Pagina