1. Deze website gebruikt cookies. Door deze website verder te gebruiken, gaat u akkoord met ons gebruik van cookies. Leer Meer.

Het kleine computer probleempjes topic

Discussie in 'PC, Handheld & Algemeen' gestart door Stripe, 9 sep 2008.

Topicstatus:
Niet open voor verdere reacties.
  1. Heroic

Heroic Halo

Leuk Bevonden:
    0
    Ik heb een probleempje:
    Ik wou dus toenet Modern Warfare 2 online gaan spelen, helaas had ik telkens een rood balkje en had ik lag. Ik keek dus toenet en ik had schijnbaar (speedtest.net) maar 1,3 mb /s. Terwijll we hier een abbo hebben van 8/9 mb /s.
    Nu is mijn vraag: Hoe kan het zijn dat mijn verbinding opeens zo sloom is ? (sinds ik thuis ben). Er wordt niet gedownload. Kan het zo zijn dat KPN (provider van ons) gewoon zit te kutten en het zichzelf fixt?
    Edit: Harde reset doet wonderen.

Laatst bewerkt: 12 nov 2009
  2. Rbz NL

Rbz NL Xbox Juan XBW.nl VIP

Leuk Bevonden:
    8
    Hey,

Als ik firefox gebruik krijg ik soms op sites die van flash gebruik maken deze gare foutmelding:

TypeError: Error #2007: Parameter child mag niet null zijn.
    at flash.display::DisplayObjectContainer/contains()
    at com.google.youtube.ui::QualityButton/showOptionsMenu()
    at com.google.youtube.ui::QualityButton/onMouseOver()

Ik kan dan kiezen tussen alles negeren of doorgaan

Dit gebeurt ook vaak bij Xbox.com en youtube en is nogal irritant. Ik heb firefox al weggegooid en opnieuw geïnstalleerd maar nu heb ik het dus weer. Hopelijk weet iemand hier een oplossing voor ;)

3. Ferron

Ferron Active Member

Leuk Bevonden:
    38
    flash opnieuw installeren...?

4. KhaosFoShow

KhaosFoShow Ad Fundum!

Leuk Bevonden:
    0
    Dit heb ik ook erg vervelend.

5. Oldsk00l

Oldsk00l ouwe school

Leuk Bevonden:
    4
    flashplayer al opnieuw geinstalleerd?

6. sneaky snake eye

sneaky snake eye SneakySnake Eye

Leuk Bevonden:
    0
    heb ook weer een probleempje. Heb mn oude pc op mn lcd tv aangesloten. Maar als ik een dvd video bestand probeer af te spelen in bijvoorbeeld windows media player, komt er te staan: kan geen dvd/video afspelen probeer de resolutie en kleuren lager te zetten.

Heb dus al ingesteld dat hij op de laagste resolutie en kleuren staat maar hij geeft nog steeds dezelfde foutmelding. zou dit kunnen komen doordat het al een heel oude pc is? Op onze nieuwere doet hij het wel zonder problemen.

7. Gdzr

Gdzr Hmmm?

Leuk Bevonden:
    62
    Gebruik vlc player

8. pgrferrari

pgrferrari ¯¯¯¯¯¯¯¯¯¯¯

Leuk Bevonden:
    0
    Kan iemand mij helpen?

Ik heb per ongeluk de map mijn afbeeldingen geknipt en geplakt van C naar de Z (netwerkschijf) terwijl kopieren de bedoeling was.

Nou heb ik ze weer terug gekopieerd naar de c schijf, maar ik heb nou het probleem dat de map mijn afbeeldingen in start naar de Z schijf linkt. Terwijl dat eerste gewoon de C schijf was.

Iemand?

9. pgrferrari

pgrferrari ¯¯¯¯¯¯¯¯¯¯¯

Leuk Bevonden:
    0
    Het is al gelukt, maar nu staat er in start geen standaard icoontje meer van mijn afbeeldingen.

Hoe krijg je dat icoontje terug?

10. Rbz NL

Rbz NL Xbox Juan XBW.nl VIP

Leuk Bevonden:
    8
    Ja dat heb ik al gedaan. Ook Firefox in zn geheel al weggegooid en opnieuw geisnstalleerd, geen succes.

11. Mr Xen0

Mr Xen0 Active Member

Leuk Bevonden:
    0
    In Windows 7 even vrij vertaald naar Nederlands, rechts klik op folder, Aanpassen, daar kan je bladeren voor een icoontje.

Weet niet of het aanpassen is, heb US versie dus tja.. Maar het zal je wel ongeveer op weg helpen.

12. Michel V

Michel V Xbox 360:)

Leuk Bevonden:
    0
    Hallo ik heb eigenlijk 2 vragen:

Vraag 1:

Ik wil graag een dvd branden die ik kan afspelen op een normale dvdspeler, de filmpjes zijn allemaal .avi bestanden, ik heb NTI CD en DVD maker misschien iemand een idee hoe ik deze het slimste kan branden zodat ik deze kan afspelen?

Vraag 2:
    Ik heb een laptop en een computer met windows XP en ik wil graag dat ik kan printen vanaf die laptop maar de printer zit op de pc.

- Laptop + computer beide windows XP
    - De printer zit op de computer aangesloten via USB
    - De computer en de laptop zijn draadloos verbonden met de router

Groetjes Michel

13. Mr Xen0

Mr Xen0 Active Member

Leuk Bevonden:
    0
    Vraag 1:
    ConvertXtoDVD

(of hoe je het precies schrijft)..
    Maakt VIDEO_TS en evt. AUDIO_TS (niet altijd, in sommige gevallen wel soms niet, maar werkt voor mij altijd). Dit zorgt er bij mij altijd voor dat de DVD-spelers hier in huis het pakken.

Vraag 2:
    Te moe om daar nu even over na te denken en andere computer aan te zetten voor zelfde besturingssysteem, misschien is iemand me voor en misschien denk ik er later nog aan.

Wel 1 tip: met draad is beter dan draadloos in gevallen van een LAN, zorgen dat je printer goed aangesloten is op je LAN (lijkt me dus wel in jouw geval aangezien die aan je computer zit..) en op je computer instellingen voor delen goed inschakelen. Maar weet in godsnaam niet meer hoe dat met XP zit.

Succes in ieder geval, klooien met die shit blijft altijd geweldig. ;D

14. Ferron

Ferron Active Member

Leuk Bevonden:
    38
    Als het goed is, is het zo:

Printer delen inschakelen op die computer.
    Dan met je laptop zoeken (Start -> zoeken) de naam van de computer opzoeken, als je die hebt gevonden kom je ook als het goed is de printer tegen.
    Die als standaard printer instellen.
    Klaar.

:)

15. Lenny-t

Lenny-t Melted Forest XBW.nl VIP

Leuk Bevonden:
    79
    Of wizard printer toevoegen -> printer in het netwerk -> \\naamPC\naamPrinter

16. Michel V

Michel V Xbox 360:)

Leuk Bevonden:
    0

Allemaal bedankt zal eens kijken van de week of het ga lukken laat het nog wel even weten;)

Groeten

17. Willem

Willem Obi-Willem XBW.nl Bestuur

Leuk Bevonden:
    686
    Heren,

mijn laptop is hartstikke traag en ik krijg een gekke foutmelding. Kan ik dit verhelpen?

Als ik naar Taakbeheer ga is het CPU Gebruik 100%
    Als ik bij Processen kijk, zijn er maar twee uitschieters; Firefox met 125.000 en Windows Live Messenger met 43.000. Als ik beide programma's uitzet blijft het CPU-gebruik op 100%.
    Als ik naar geschiedenis van gebruik fysiek geheugen krijgt blijft deze lang op 1,19GB hangen, terwijl het CPU-gebruik wel op 100% is.
    Mijn specs: Intel Celeron CPU 900 @ 2.20GHz, 3 gig RAM

De foutmelding die ik krijg is deze:

Windows-hostproces (Rundll32) werkt neit meer
    Er is een probleem opgetreden waardoor het programma niet goed meer werkt. Het programma wordt gesloten en u krijgt als een oplossing beschikbaar is.

Soms krijg ik deze foutmelding een tweede keer, kort na de eerste. Ook heb ik geen idee welk programma niet zou kunnen opstarten, omdat ik enkel Firefox handmatig heb opgestart en Messenger automatisch start. Welke automatische opstartprogramma's er nog meer zijn weet ik niet, maar ik heb er zelf (bij mijn weten) geen ingesteld.

Dus, weet iemand wat er aan de hand is? :eek:

18. Oldsk00l

Oldsk00l ouwe school

Leuk Bevonden:
    4
    windows......

herinstalleren werkt wel xD

19. Willem

Willem Obi-Willem XBW.nl Bestuur

Leuk Bevonden:
    686
    Ik ga 'm nu niet installeren man, heb 'm net een maand. Staan alleen een paar games op en verder wat simpele software als Winamp, WinRar, VLC, Daemon Tools en mIRC.
    Zou echt bullshit zijn als ie nu al overbelast / fucked up is!

Hm, bedenk me nu net, misschien wel herinstalleren met Windows 7.

20. Oldsk00l

Oldsk00l ouwe school

Leuk Bevonden:
    4
    niet gelezen wat er bij staat maar wie weet is dit wat xD

http://windowsfaq.biz/Rundll32?gclid=CLbc15Sjpp4CFUeF3godtWZFrw

http://social.technet.microsoft.com/forums/en-US/itprovistaapps/thread/f61f45f4-c61c-4bf7-957e-c22df5db1950/

Laatst bewerkt: 25 nov 2009
Topicstatus:
Niet open voor verdere reacties.

Deel Deze Pagina