1. Deze website gebruikt cookies. Door deze website verder te gebruiken, gaat u akkoord met ons gebruik van cookies. Leer Meer.

Het kleine computer probleempjes topic

Discussie in 'PC, Handheld & Algemeen' gestart door Stripe, 9 sep 2008.

Topicstatus:
Niet open voor verdere reacties.
  1. Fingon NL

Fingon NL Active Member

Leuk Bevonden:
    0
    Volgens mij moet je soms ook de F5 knop hebben, of niet?

2. Voltreffer

Voltreffer A.F.C.A. CBS

Leuk Bevonden:
    0
    Hoop dat ie hier goed staat, maar ik denk dat ik hier wel geholpen kan worden.

Nu brand ik wel eens een dvd'tje hier en daar (gewoon dvd scene releases) met Nero buring rom. Maar u komt het soms voor dat er haperingen in m'n dvds zitten. Het beeld blijft dat gewoon stil staan en gaat pak em beet 30 of 40 seconden later verder. Hoe komt dit? Zijn er bepaalde instellingen die je moet instellen. Het komt soms namelijk niet voor en de andere keer meerdere keren per dvd.

3. Rivanov

Rivanov Apple Fanboy

Leuk Bevonden:
    559
    Kan aan de dvd's liggen, aan de dvd speler etc. Verschillende oorzaken. Zet de brandsnelheid 's wat lager.

4. Angelus

Angelus Active Member

Leuk Bevonden:
    0
    Ik heb allebei minstens 10 keer geprobeerd maar hij doet het niet. Als de pc crashed en ik krijg wel dat keuze menu voor safe mode en safe mode + network etc. kan ik met de pijltjes toetsen niks doen. Alleen maar normale modus opstarten.

Hij vliegt er nu trouwens ook tijdens het opstarten al uit. Net alsof hij in een keer niet genoeg stroom krijgt en dan pats is hij uit. Maar dit deed hij eerst niet...

5. McSparkle

McSparkle Well-Known Member

Leuk Bevonden:
    1.189
    Kan het Word/Office Topic niet meer vinden :confused: Vandaar me vraag even hier;

Ik moet zeg maar in soort folder maken. Mijn idee was om een A4 te kantelen (Horizontale weegave/Liggend), en dan deze weer in 2 te delen, zodat ik links en rechts wat kan typen en dan dubbelvouwen. Ik zou alleen niet weten hoe dit moet. Iemand een idee hoe ik dit voor elkaar kan krijgen? Eventueel met een ander programmatje :)

Dank!

6. Lenny-t

Lenny-t Melted Forest XBW.nl VIP

Leuk Bevonden:
    79
    Word 2007 of 2003?
    2007:
    Kolommen: Tab pagina-indelen, klik kolommen, klik 2 kolommen, of wat jij wilt natuurlijk.
    Liggende pagina: Tab pagina-indelen, klik afdrukstand, klik liggend.

In 2003 uit mijn hoofd:
    Kolommen: ergens bij invoegen ofzo?
    Liggende pagina: Klik Bestand, klik pagina-instelling, klik liggend

Laatst bewerkt: 16 dec 2009
  7. Willem

Willem Obi-Willem XBW.nl Bestuur

Leuk Bevonden:
    686
    Ik heb pas een USB-muis aangesloten die ik al langer had liggen, maar dat ding flipt 'm af en toe. Met andere woorden, soms verspringt ie.
    Kan dit aan een muismat liggen? Of aan wat anders?

8. Nitram

Nitram BiA!

Leuk Bevonden:
    0
    Ik weet niet wat voor muis het is, maar misschien zit er een vuiltje in het gaatje waar de laser / infrarood vandaan komt? Moet je even schoon blazen en kijken of dat helpt.

9. Lenny-t

Leuk Bevonden:
    79
    Of een vuile muis laser/sensor.
    Of een vuile ondergrond.

Vaker schoonmaken willem :+

10. DulleNL

DulleNL I'm a little teapot Magic Member

Leuk Bevonden:
    313
    Net heeft een programmaatje ongevraagd de Yahoo Toolbar/plugin op Firefox geinstalleerd.
    Nu heb ik de plugin/toolbar weer verwijderd, maar als ik in de adresbalk een woord intik waar ie naar moet zoeken gebruikt ie nog steeds Yahoo als standaard zoekmachine. Hoe krijg ik dat terug naar Google? (je kent het wel, je typt in de adresbalk 1 woord, drukt op enter en krijgt alle Google zoekresultaten te zien)

ik heb al naar about:config gekeken, maar daar staat Google als eerste zoekmachine...

Ik haat Yahoo, ik wil alle sporen verwijderd hebben! 8)

11. Robby Bobson

Robby Bobson Die rapper.

Leuk Bevonden:
    0
    Dat is echt hatelijk inderdaad, bij mij was het Opeens veranderd in Ask.com 8)

Ben daardoor ook overgestapt op Chrome. Maar ik weet niet of ik daar ook in de adresbalk kan googlen, nog nooit geprobeerd :+

12. Lenny-t

Leuk Bevonden:
    79
    Maak van die onderste (keyword.URL) het volgende: http://www.google.com/search?ie=UTF-8&oe=UTF-8&sourceid=navclient&gfns=1&q=

13. DulleNL

Leuk Bevonden:
    313
    Hm, werkt ook niet.
    Ook is Defaultenginename ook weer teruggesprongen op Yahoo. Staat nu weer op Google. :+ Had even op Herinitialiseren geklikt

Ben nu voor de zekerheid Windows Defender maar aan het laten scannen. Zal wel niks helpen, maar goed... kan het op zijn minst proberen.

Laatst bewerkt: 17 dec 2009
  14. Lenny-t

Leuk Bevonden:
    79
    Dan.. Screwed. :+

15. DulleNL

Leuk Bevonden:
    313
    Zo een vermoeden had ik al.

Kut. :mad:

16. Ferron

Ferron Active Member

Leuk Bevonden:
    38
    Dit misschien?

Dit zou het ook moeten doen, maar dat heb je al gedaan?

Of anders dit:

Laatst bewerkt: 17 dec 2009
  17. DulleNL

Leuk Bevonden:
    313
    Die had ik zelf ook al gevonden, en werkt dus helaas ook niet. :'-(

18. Lenny-t

Leuk Bevonden:
    79
    Firefox opnieuw installeren :+

19. Corona

Corona Active Member

Leuk Bevonden:
    82
    Hoe kan je eigenlijk overlocken? Is dit heel simpel en hoef je alleen beetje in de BIOS te kloten? Of moet je echt perse met fans werken? Ik heb nu namelijk een Intel E1200, die schijn je aardig over te kunnen clocken(sommige hebben 3.3 gehaald) Ik wil hem zelf een klein beetje overclocken. Iemand die me dit kan uitleggen of een site heeft.

20. Lenny-t

Leuk Bevonden:
    79
Topicstatus:
Niet open voor verdere reacties.

Deel Deze Pagina