1. Deze website gebruikt cookies. Door deze website verder te gebruiken, gaat u akkoord met ons gebruik van cookies. Leer Meer.

Het moet niet Gekker worden

Discussie in 'Xboxworld.nl : Frontpage en forum discussie' gestart door Dhr Mafkees NL, 13 mrt 2010.

Topicstatus:
Niet open voor verdere reacties.
  1. Ik las het verhaal van de gefrustreerde gamer wat deze jonge zegt sluit ik mij helemaal bij aan.
    Nu zag ik ook dat er al een slot op is gedaan wat zijn Julie zielig zeg hier op het forum ik denk dat meneer Evil net zo als mij geen vrienden is met de moderator deze moet je zeker eerst in zijn hol pakken dan mag je alles zeggen.
    Dan een idioot ook nog dat er structuur in de forun zit nou wil ik weten waar ben ik nou zo slim of Julie zo dom als van gaal zou zeggen.
    Wat ik merk dat wat er in de samenleving gebeurt hier wordt gekopieerd tweestrijd.
    De mensen willen gewoon een goed antwoord op hun vraag en niet eerst 60 pagina's door lopen op een forum om het goede antwoord ergens tussen de onzin regels door te lezen of hopen dat het goede antwoord er wel tussen zit.
    Ik ben klaar
    gooi er maar een slot op zijn Julie goed in
     
    Laatst bewerkt door een moderator: 13 mrt 2010
  2. Modder-Eter

    Modder-Eter XBW.nl VIP XBW.nl VIP

    Berichten:
    21.464
    Leuk Bevonden:
    8.430
    :emo:

    Als je het niet naar je zin hebt op het forum, wat laat je dan hier te blijven? Je wordt duidelijk geholpen door mensen, vaak zelfs voor een slotje. En je kunt je vraag toch gewoon stellen in een algemeen topic?
     
  3. Hybrid

    Hybrid Well-Known Member

    Berichten:
    33.413
    Leuk Bevonden:
    5.824
    Het gaat erom dat ze het "schoon" willen houden. Veel vragen kunnen gewoon in een bestaand centraal topic, en zo hou je het centraal. Dat is gewoon een Xboxworld beleid. Take it or leave it. :)
     
  4. DulleNL

    DulleNL I'm a little teapot Magic Member

    Berichten:
    36.665
    Leuk Bevonden:
    313
    Je wordt niet altijd doorgestuurd naar een ander topic om het helemaal door te lezen (al mag dat wel; kan soms helpen), maar gewoon omdat dat topic een betere plek is om je vraag te stellen. That's all. We houden hier alles centraal.

    Wat een frustraties vandaag. En dat zo vroeg op de morgen. :+
     
  5. mijn huis is schoon
     
  6. Fiasco

    Fiasco Big Stepper XBW.nl VIP

    Berichten:
    19.027
    Leuk Bevonden:
    5.809
    IP check al gedaan? Opeens komen die twee henkies.
     
  7. Metal Mark

    Metal Mark VIP Dino XBW.nl VIP

    Berichten:
    9.661
    Leuk Bevonden:
    454
    :emo:
     
  8. Tco

    Tco The Chosen One

    Berichten:
    6.230
    Leuk Bevonden:
    1
    Je maakt apart hier voor weer een andere topic aan?

    Zegt genoeg lijkt me toch? -.-
     
  9. oke dan zo gaat het hier ip check doen
     
  10. Matrix

    Matrix Semi-Définie Positive XBW.nl VIP

    Berichten:
    7.643
    Leuk Bevonden:
    1.471
    Je mist het complete punt van onze forumstructuur. We verwachten niet dat mensen 60 pagina's lang gaan zoeken naar een antwoord (alhoewel er een zoekfunctie is voor binnen threads, dus het kan en het kan snel!). Wat wij willen is dat iedereen zijn vraag op de goede plek stelt. Dat is heel wat anders.
    "De mensen", die jij blijkbaar vertegenwoordigt, willen natuurlijk een goed antwoord. Maar het is voor hen vele male makkelijker als ze een forum openen en direct kunnen zien waar ze terecht kunnen. Fora waar men toestaat dat je voor elk detail een thread opent, bloeden dood. Daar kun je immers door de bomen het bos niet zien en jouw thread verdwijnt dan al snel naar beneden in de lijst. Dit komt de behulpzaamheid zeer zeker niet ten goede.
    Daarnaast is het voordeel van centrale threads dat ze vaak voorzien zijn van een startpost waar al veel informatie in staat. De leden, die in jouw ogen alleen maar mensen doorverwijzen, dragen ook hun steentje bij door uitstekende startposts te schrijven. Een mooi voorbeeld is deze recente thread van DiaL. Als dat niet kwalificeert voor behulpzaamheid dan weet ik het ook niet meer.
     
  11. ik heb nu weer een ander ip adres :p
     
  12. mattiejj

    mattiejj Registered Muser

    Berichten:
    2.371
    Leuk Bevonden:
    15

    Dit zegt genoeg..|:-

    Ik denk: IBTL:cool:
     
  13. Lenny-t

    Lenny-t Melted Forest XBW.nl VIP

    Berichten:
    12.445
    Leuk Bevonden:
    79
    Je wil zelf toch ook een beetje overzicht in je leven? Je huis is immers schoon ;). Xboxworld wil graag een schoon forum, dus alle topics die weg kunnen gaan weg, en zo blijven er centrale topics over waar je je vraag kan stellen over desbetreffend onderwerp of game. Ik zie het probleem niet.
     
  14. Gerjan

    Gerjan XBW.nl VIP XBW.nl VIP

    Berichten:
    6.685
    Leuk Bevonden:
    221
    Nee.
     
  15. Slurpgeit

    Slurpgeit Moderator XBW.nl VIP

    Berichten:
    3.492
    Leuk Bevonden:
    7
  16. Dusky Demon NL

    Dusky Demon NL Daan

    Berichten:
    5.436
    Leuk Bevonden:
    213
    Ik snap er geen kloot van, van deze startpost. :+ Je mag een voorbeeld nemen aan de members hier die de moderatoren in hun hol pakken. Die maken tenminste mooie startposts met interpunctie en zo. Ik heb nog nooit zoveel spelfouten bij elkaar gezien. :+ Máár, in ieder geval staat 'Gekker' wel met een hoofdletter, zoals het hoort. [​IMG]
     
    Laatst bewerkt: 13 mrt 2010
  17. Fardo

    Fardo Well-Known Member

    Berichten:
    27.147
    Leuk Bevonden:
    223
    Ik nie snap nie?
     
  18. Modder-Eter

    Modder-Eter XBW.nl VIP XBW.nl VIP

    Berichten:
    21.464
    Leuk Bevonden:
    8.430
    Je bent niet de enige. :+
     
  19. Dusky Demon NL

    Dusky Demon NL Daan

    Berichten:
    5.436
    Leuk Bevonden:
    213
    Hij zegt ook niet ff over welk topic hij heeft ofzo he :+
     
  20. Unrealist

    Unrealist A Real Unreal Fan

    Berichten:
    655
    Leuk Bevonden:
    0
    Wel eens op het Halo forum van Bungie geweest? Ik ben daar uiteindelijk weggegaan omdat bijvoorbeeld de vraag 'wanneer komen de nieuwe maps uit' ongeveer 500 a 600 keer per dag gesteld werd in een nieuw topic. Per uur kwamen er 30 nieuwe pagina's aan topics bij.

    Nee ik ben blij dat XBW zo'n streng beleid heeft en dat is ook de reden waarom ik hier blijf terugkomen.
     
    Laatst bewerkt: 13 mrt 2010
Topicstatus:
Niet open voor verdere reacties.

Deel Deze Pagina