Het nieuwe Formule 1 seizoen

Discussie in 'Actualiteiten, Sport, Entertainment en Lifestyle' gestart door SILVER_bullit, 7 mrt 2004.

1. SILVER_bullit

SILVER_bullit Nieuwe gadget: K750i

Leuk Bevonden:
    6
    Afgelopen nacht is het Formule 1 seizoen weer begonnen. Onze Oosterbuur Michael Schumacher heeft de eerste zege behaald, maar hoe zal het de rest vergaan. Zijn er nieuwe toppers of juist helemaal niet?

Wat ik van jullie wil weten is:

1. Wie denk je dat dit jaar wereldkampioen wordt?
    2. Welke coureur(s) gaan dit jaar absoluut slecht presteren?

Natuurlijk is een goed argument wel belangrijk!!!

2. Mike

Mike Curaçao

Leuk Bevonden:
    3
    De concurrentie is wel sterker geworden, maar Michael Schumacher is onderhand een legende te noemen. Als iemand nog een bedreiging voor hem zal zijn, dan is dat de jonge Kimi Raikonnen. Wie er slecht gaan presteren, ik denk Coulthard. Die man zit niet meer goed in z'n vel, wordt niet meer zo gewaardeerd als vroeger, dit zou wel eens z'n laatste jaar kunnen zijn. Verder hebben we nog het nodige jonge talent wat zich kan bewijzen, maar die kunnen net zo goed tegenvallen. We zullen zien wat dit seizoen brengt, een tegenvaller dat Jos niet meerijdt. Dat was toch voor mij een reden om geen race te missen.

3. <:.oRoBBeRTo.:>

<:.oRoBBeRTo.:> .

Leuk Bevonden:
    1
    Ferrari gaat weer wereldkampioen worden. Zij hebben gewoon het betrouwbaarste materiaal en steken het meest geld in de sport. Slecht presteren....tjah dat is uiteraard minardi en ik denk dat sauber het ook niet goed gaat doen. Tweede worden de mclarens en williams word middenmotor

4. Ol' Capone

Ol' Capone Future xbw *****

Leuk Bevonden:
    1
    Volgens mij zal Verstappen het zoals gewoonlijk niet zo ver komen... Zo'n goede coureur is het nl nooit geweest... :confused:

5. Volkoren

Volkoren Active Member XBW.nl VIP

Leuk Bevonden:
    3

_O_

Verstappen rijd niet meer mee.. denk even na voor je gaat posten ga niet zomaar wat lullen :{

6. [2k]

[2k] XBW.nl VIP XBW.nl VIP

Leuk Bevonden:
    207
    Ferrari wordt denk weer beste team. Ze hebben gewoon een goede wagen en waren vannacht oppermachtig. Denk dat kampioenschap gaat tussen met name Schumacher en Alonso, en eventueel Raikonen en Montoya.

7. Hoosie

Hoosie The Race is ON!

Leuk Bevonden:
    1.295
    schumacher word gewoon weer kampioen... maar alonso en montoya gaan het hem wel moelijk maken... mclaren gaat dit jaar achteruit en ik denk dat renault 3e word in het kampioenschap.

8. Pussyfart

Pussyfart ''The black dots''

Leuk Bevonden:
    0
    Chill out dude:cool:. Iedereen maakt weleens een foutje! Including u met je 'Verstappen rijd'!_O_ Kijk eerst je spelling na voordat je wat post!

Laatst bewerkt: 7 mrt 2004
  9. Tinman NL

Tinman NL HD-Ready

Leuk Bevonden:
    0
    Ik vind het wel jammer voor "onze Jos". Hij kan zeker wel goed rijden, alleen zat ie vorig jaat in een heel slecht team. Volgens mij is de auto vaker uitgevallen dan dat ie een race heeft uitgereden. Daar kan hij niks aan doen. En weer een tegenslag toen hij dit seizoen bezog was met Jordan en het op het laatste moment niet meer doorging, dankzij de manager. Als Jos bij BMW of een ander topmerk zou rijden, zou ie ook goed presteren, in ieder geval beter dan de meeste F1 coureurs.

Ik hoop dat Alonso dit jaar gaat winnen omdat hij nog jong is, en dan de "oudjes" eens kan laten zien wat rijden is. En nog wel in een mindere auto, alleen denk ik dat wederom Michael gaat winnen, en Raikonen op 2.

10. Alien

Alien FreAkeD

Leuk Bevonden:
    1
    Ik denk dat Micheal wint, omdat hij gewoonweg heel goed is :) Ik Ik verw8 niet veel goeds van Coulthard, ook vandaag reed hij nogal bagger ;)

11. Volkoren

Volkoren Active Member XBW.nl VIP

Leuk Bevonden:
    3

Als jij je er nou eens buiten houdt zijn we allemaal blij..O-) ik hoef geen newbie op me dak

/edit..Ik ga maar even ontopic dit heeft geen zin...

Ik geef Barrichello ook wel een goede kans hij is tweede rijder..maar hij is denk ik wel de man om Schumacher te kunnen verslaan ik verwacht ook wel veel van het Williamsteam

12. Slashhead

Slashhead Active Member

Leuk Bevonden:
    0
    Ik heb zo mijn twijfels bij de "sterker geworden concurrentie". Het was (gelukkig :p) weer zo'n ownage race als we van Ferrari gewend zijn. Op de vraag wie er wereldkampioen wordt kunnen we wat mij betreft heel kort zijn ;)
    Schumi natuurlijk :cool:
    Hij is gewoon nog steeds (veruit) de beste imo. Natuurlijk beschikt hij ook over het beste materiaal, maar toch moet je het maar doen!

/edit: Slecht presteren?
    Ik ben benieuwd wat Klien, Pantano, Bruni en Baumgartner gaan doen :{

13. xtreme-gamer

xtreme-gamer EMAGDNIM

Leuk Bevonden:
    0
    Ik denk dat Michael Schumacher gewoon weer kapioen wordt. Want Montoya gaat naar McLaren. En Willams wil de nr. 1 op hun eigen auto's houden, daar is Ralf Schumacher de aangewezen man, die ik niet zomaar kapioen zie worden. En dan McLaren vorig jaar bij de start hadden ze het prima voor elkaar, maar dit jaar niet en dat kost Raikonnen de Titel. Michael heeft het het best voor elkaar, hij wordt kampioen 2004.

Voor Jos hoop ik dat hij nog terug komt maar naar mijn mening zien we hem niet meer terug, als Pantano of klien er uit worden gezet denk ik eerder dat een test driver hen vervangt. Jos moet zich gaan richten op anderen taken van autosport zoals de DTM, waar Alesi en Frentzen hem alvoor gingen.

Oja dit ook nog ff die kerel van Veronica die de vrijdag presenteerd kan helemaal niet presenteren. Hij moet het maar gewoon bij het progamma: Hart van Nederland houden.

14. ron

ron The Am.Staff. Man

Leuk Bevonden:
    0
    Ik heb vannacht live gekeken naar de race, maar halverwege in slaap gevallen.....zo saai weer.....Ferrari´s waren oppermachtig.....ik ben bang dat het een herhaling van het seizoen 2002 wordt.....helaas, als dat gebeurt is dat niet goed voor de formule 1....!!

2003 was tot de laatse GP nog spannend...en dat maakt de F-1 zo populair...onderlinge gevechten tussen coureurs en teams....dit in tegenstelling tot wat er afgelopen nacht vertoond werd.

Hoop dat de andere teams snel een antwoord hebben, want ik ga begin mei naar de Gp van Spanje....ik zit dan aan het einde van het rechte stuk bij de eerste bocht !!! En kan de wagens vanaf de start dan zien komen aanrijden...en zie ook de auto´s uit de pistraat komen...kortom een top plek, maar dan moet het wel spanend worden......

voor de rest ben ik het in grote lijnen eens met wat xtreme- gamer hier boven gepost heeft, wat betrefd Montaya , Ralph, Kimi.
    maar laten we Alonso nog niet afschrijven...en hopen dat
    Mc. Laren nog veel te verbeteren weet in de komende weken/ maanden evanals Williams.

15. polmannetje

polmannetje Active Member

Leuk Bevonden:
    3
    Ferrari zet al jaren de toon en dat zal dit jaar weer zo zijn. Want ze hebben gewoon DE auto. Ik denk dat het team van renault een grote verassing word (met name dan Alonso). Minardi word dit jaar (weer) de grote verliezer want ze hebben gewoon te weinig geld om tegen de andere teams op te boksen

16. xtreme-gamer

xtreme-gamer EMAGDNIM

Leuk Bevonden:
    0
    Bij Williams gaat het volgens mij weer mis omdat Ralf en Montoya niet zo goed met elkaar op kunnen schieten. Net als Coulthard en Kimi, DC kan er gewoon niet tegen dat Kimi sneller is. Alonso is snel maar ik denk niet dat hij het dit jaar wordt. Net als Button die nu ook de meeste dingen voor elkaar heeft. Ze hadden Vileneuve er veel eerder er uit moeten gooien. Ik hoop ook dat Williams en McLaren het beter doen, dat is goed voor de sport. Maar ik ben al Schumi Fan sind zijn debut en blijf het ook, en die
    gaat winnen!!!

17. Pussyfart

Pussyfart ''The black dots''

Leuk Bevonden:
    0
    Newbie my ass.... Jij begint hier mensen af te kraken|:-

18. [JeLL!e] HALO

[JeLL!e] HALO Active Member

Leuk Bevonden:
    3
    Ik denk idd dat M Schumacher ook weer een goede kans maakt op een wereldtitel. Ik denk dat BAR, met name Button, nog wel eens voor en verassing kan zorgen. Afgelopen race heeft hij goed gereden. Ik denk dat McLaren tegen gaat vallen dit seizoen. Het is gewoon niet meer het topteam dat het was. Williams en Renault zijn denk ik de gevaarlijskte concurrentie voor Ferrari.

19. Peter OtH

Peter OtH XBW.nl VIP Redacteur

Leuk Bevonden:
    217
    Ik denk zelf niet dat dit jaar schumacher kampioen wordt. Ondanks dat de ferrari deze race oppermachtig was.
    Wie het dan wordt kan ik nog niet echt zeggen. Eerlijk gezegd denk ik niet een mclaren coureur. Deze race heeft toch wel laten zien dat mclaren niet echt goed op weg is. Dit in tegenstelling tot BAR of Renault.
    Eigenlijk denk ik dat Alonso best wel eens een goede kans kan hebben. Renault heeft vorig seizoen een enorme verbetering doorgemaakt. Als ze dat voort kunnen zetten, en deze race zag er wat dat betreft veelbelovend uit zou Alonso met Renault wel eens de grote concurrent van Shumacher kunnen zijn.
    Ik schat daar de kansen hoger van in als dat Montoya of R.Schumacher de concurenten gaan worden.
    De enige teams die namelijk tijdens de winter echt gegroeid/verbeterd zijn tenopzichte van ferrari zijn BAR en Renault. En misschien een beetje jaquar.
    Maar mclaren is (afgaande op deze race dan) alleen maar achteruit gegaan. En williams is ook niet dichterbij aan de ferrari's gekomen.
    Ach het is de eerste race van het seizoen, en als we een beetje af kunnen gaan op vorig jaar wordt het in ieder geval lang spannend en onzeker.

20. satan21

satan21 New Member

Leuk Bevonden:
    1
    ik dnek dat schumi dit jaar nog kampioen word (makkelijk zelfs gezien hoe oppermachtig ze waren) maar als renault hun groei zo door zet iont renault volgend jaar met alonso het kampioenschap

Deel Deze Pagina