Re: ahum
Originele bericht geschreven door simmertje
Ik hou van de xbox
Heel even hoor, maar ik snap je logica niet in deze opmerking. Volgens mij jijzelf ook niet. Wees 's volwassen en durf 's gewoon te zeggen "ja sony had 1,5 jaar voorsprong" en ik bedoel het niet lullig, ik heb zelf een PS2 dus ik zeik absoluut niet. Gta3, het spel waarom ik een ps2 heb aangeschaft, zou iedere gamer gewoon in huis moeten hebben. Het is gewoon the bomb.
Gaarne volgende keer beargumenteren waarom jij specifiek DIT BERICHT uitkiest om uit te halen. Er wordt niet eens in dat bericht iets naar sony verwezen. Sorry maar ik snap niet waar die opmerking op slaat. Wij zij niet eens sony-haters, laat staan ngc-haters. WIJ ZIJN GAMERS!
Adios
P.s. Oh en btw, jongens die juist NIET vies zijn van ELKAAR, dat zijn juist echte mannen. Het is juist bewezen dat jongeren die niet gewoon elkaar kunnen AANRAKEN (weet ik veel, arm om je maatje heen of zo) dat zijn over het algemeen de mensen die naderhand ook......ach ja what the heck. Wat maakt het nou uit dat we een beetje liefde stralen naar iedereen, WE ARE FILLED WITH JOY!!!!!!
Laatst bewerkt: 21 apr 2002