1. Deze website gebruikt cookies. Door deze website verder te gebruiken, gaat u akkoord met ons gebruik van cookies. Leer Meer.

het nintendo hol loopt leeg, haha

Discussie in 'Xbox Hardware' gestart door MrLaurens, 19 apr 2002.

1. Martijn

Martijn I have returned!

Leuk Bevonden:
    1
    En dat terwijl we (hmm eigenlijk alleen ik :)) toch redelijk streng zijn.

2. WouteR

WouteR Senior Member

Leuk Bevonden:
    8
    Mjah, laatste dagen beetje veel fanboy kreten hier, denken dat de Xbox nu heeft gewonnen doordezelfde prijs.. niet dus

3. Xenior

Xenior Serious Xenior

Leuk Bevonden:
    0
    Das wel waar ja. Tsjah, niet iedereen met een xbox is zo'n plezierig gezelschap als wij.:9 Maar weinig suffe scheldpartijen ensjow.
    Enne Martijn, nee man.....jij is lief!:)

4. swaquilino

swaquilino bok

Leuk Bevonden:
    0
    inderdaad

inderdaad MGS2 is best wel een flop, verhaal slaat nergens op, graphics zijn goed, alleen anti aliasing problemen he :mad: net zoals bij halo.

5. BounceMeister

BounceMeister Active Member

Leuk Bevonden:
    4
    De Xbox heeft niet gewonnen, de PS2 ook niet, net zoals de GameCube of welke console dan ook.
    Ze hebben allemaal net dat (kleine) beetje anders dat ze onderscheidt van de rest en wat tot gevolg heeft dat je niet kunt zeggen dat ze 100% vergelijkbaar zijn met elkaar.
    Het hangt er maar net vanaf wat jij belangrijk vindt in een console en op dat terrein kan een console voor jou persoonlijk de beste zijn.
    Alleen de kreten van de zg. fanboys slaan helemaal nergens op en ze willen ook niet naar elkaar luisteren. Dat is best wel irritant. Alles wordt tot "feit" gebombardeerd en niemand weet eigenlijk waar het nu over gaat.

Ik heb wel het gevoel dat mensen hier wat beter naar elkaar luisteren en een normale duscussie voeren met normale argumenten. Meestal komen we ook wel tot een conclusie waar iedereen wat aan heeft. We blijven niet de hele tijd eigenwijs schreeuwen dat iets zo is omdat de buurman dat zei en omdat het vet cool beter is.

Uitzonderingen daargelaten natuurlijk.

Ik heb op de GameCube gespeeld en vod dat Star Wars spelletje wel leuk, lekker vliegen met de Xwing enzo. Maar de graphix vond ik minder en de rest van de spellen ook. Ik ben de Mario en Zelda tijd al een jaar of 10 voorbij. Dat mag ik best zeggen, en iemand mag ook zeggen dat hij mario juist helemaal te gek vind en Halo maar suf vind.
    De PS2 heb ik ook gezien, niet gespeeld. Ik heb daarbij niet echt het gevoel naar overweldigende beelden te kijken. De spellen zijn wel wat toffer dan die van nintendo, maar op mijn PC waren er ook toffe spellen, dus dan ga ik geen PS2 kopen.
    Bij de Xbox was ik wel meteen verslaafd, de games zijn tof en de graphix ook. Dat zie je niet op een snelle PC met een Geforce2 kaart erin. Dan kan je een Geforce 4 kopen voor 500 euro, maar ook een complete Xbox set. Doordat je op de PC altijd te kl#ten zit met drivers enzo, heb ik ervoor gekozen te gaan gamen op de Xbox, zonder gezeik met drivers, en mijn PC een beetje schoon houden zodat dat ook wat beter draait.
    Voor mij heerst de Xbox dus helemaal. Voor jou mag de PS2, de GameCube of de Gameboy helemaal heersen, dat vind ik juist leuk voor je, maar dan wel met een normaal verhaal, niet met gezeik over bandbreedte die nooit gebruikt wordt of harddisken of gepoorte games. (Die zeikers kunnen een schop voor hun poort krijgen!)

Dat is toch een beetje de gedachte hier, Xenior, WouteR?

Alleen dat iedereen hier elkaar ineens lief vindt en kusjes gaat geven daar ga ik me een beetje ongemakkelijk bij voelen. ;)

Het is wel erg leuk en erg makkelijk om die gasten uit de tent te lokken, daar mogen we toch wel even van genieten? }:]

6. PONKX

PONKX New Member

Leuk Bevonden:
    1
    Re: ahum

Originele bericht geschreven door simmertje
    Ik hou van de xbox

Heel even hoor, maar ik snap je logica niet in deze opmerking. Volgens mij jijzelf ook niet. Wees 's volwassen en durf 's gewoon te zeggen "ja sony had 1,5 jaar voorsprong" en ik bedoel het niet lullig, ik heb zelf een PS2 dus ik zeik absoluut niet. Gta3, het spel waarom ik een ps2 heb aangeschaft, zou iedere gamer gewoon in huis moeten hebben. Het is gewoon the bomb.

Gaarne volgende keer beargumenteren waarom jij specifiek DIT BERICHT uitkiest om uit te halen. Er wordt niet eens in dat bericht iets naar sony verwezen. Sorry maar ik snap niet waar die opmerking op slaat. Wij zij niet eens sony-haters, laat staan ngc-haters. WIJ ZIJN GAMERS!

Adios

P.s. Oh en btw, jongens die juist NIET vies zijn van ELKAAR, dat zijn juist echte mannen. Het is juist bewezen dat jongeren die niet gewoon elkaar kunnen AANRAKEN (weet ik veel, arm om je maatje heen of zo) dat zijn over het algemeen de mensen die naderhand ook......ach ja what the heck. Wat maakt het nou uit dat we een beetje liefde stralen naar iedereen, WE ARE FILLED WITH JOY!!!!!!

Laatst bewerkt: 21 apr 2002
  7. MrLaurens

MrLaurens Active Member

Leuk Bevonden:
    1
    Re: ahum

waarom niet, de ps2 heeft een voorsprong van 1,5 jaar. maar als de ps2 "oud" is (de verkopen omlaag gaan), dan gaat de xbox nog 1,5 jaar door, en in die 1,5 jaar kunnen ze veel goedmaken

8. WouteR

WouteR Senior Member

Leuk Bevonden:
    8
    Als de PS2 'oud' is komt Sony de markt verpesten door de (dan fucking dure) PS3 op de markt te gooien

9. Highlander

Highlander Hete bliksem

Leuk Bevonden:
    33
    Niemand van 3 consoles gaat echt winnen om dat ze te veel met elkaar concurreren, en daar kunnen consoles/fabrikanten kapot aan gaan. (dreamcast)

Daarom blijft het gewoon kleinere verschillen

1 xbox
    2 gameqube
    3 ps2

maar weinig verschil onderling (kwa verkopen dan, omdat iedereen wel een voorkeur merk heeft.

gaat hij niet zeggen dat het merk van de concurrent goed is ook al ziet het er beter uit.

Daarom lijkt mij het beter dat wij voorlopig die irritante war onderling ff staken en gewoon langs die gamequbers en ps2 ers langs walsen.

Deel Deze Pagina