1. Deze website gebruikt cookies. Door deze website verder te gebruiken, gaat u akkoord met ons gebruik van cookies. Leer Meer.

Het Online Gamestore Topic [Deel 2]

Discussie in 'Algemeen' gestart door Distoration, 6 jan 2011.

Topicstatus:
Niet open voor verdere reacties.
  1. Forty

Forty Guest

Ik heb gisteren om 4 uur bfbc2 bestelt bij 4evergames.nl
    Weet iemand of ik 'm vandaag binnen krijg want ik kon niks vinden over bezorging op de site zelf.

2. DulleNL

DulleNL I'm a little teapot Magic Member

Leuk Bevonden:
    313
    Pfft, hier nog niet eens verstuurd. :mad: Ik zal er niet meer bestellen, ook al hebben andere mensen wel betere ervaringen.

3. DulleNL

Leuk Bevonden:
    313
    Dus ik stuur een boos emailtje en toevallig wordt het plotseling vandaag verstuurd. :emo:
    Het is dat ik dat toevallig op Google had gelezen dat zo een emailtje wel eens wilt helpen en dat ze dus vaker gewoon je order vergeten, anders had ik nog lang kunnen wachten.

Kutwinkel. :+

4. Big Failure

Big Failure It's a Big Failure!

Leuk Bevonden:
    0
    Maar wel lekker cheap! 8)

5. DulleNL

Leuk Bevonden:
    313
    Dan betaal ik liever iets meer maar dan wel met een goede service.

6. Big Failure

Leuk Bevonden:
    0
    Iets meer? Bij vele games betaal je bij zavvi de helft voor de prijs dan bij Nederlandse gamewinkels.

7. DulleNL

Leuk Bevonden:
    313
    Ik heb laatst eens door de koopjes zitten bladeren en er sprong voor mij niks uit hoor.

8. Big Failure

Leuk Bevonden:
    0
    Vanavond komen er nieuwe koopjes bij.

9. BigKabuto

BigKabuto Well-Known Member

Leuk Bevonden:
    556
    Bij Zavvi hadden ze AC: Brotherhood voor iets van 30 euro ofzo, blijft toch 8 euro goedkoper dan mediaoffer. Maar als die service niet super is van Zavvi, dan bestel ik er ook maar niet en dan maar 8 euro meer maar wel gelijk binnen de volgende dag :)

10. UpInSmoke0611

UpInSmoke0611 Well-Known Member

Leuk Bevonden:
    1.176
    heb echt nooit problemen met zavvi.. ik begrijp het niet. ik bestel er echt zoveel xD

11. Big Failure

Leuk Bevonden:
    0
    Ik heb nooit problemen met Thehut.com, valt onder het zelfde bedrijf als ik het goed heb.

12. Gakkie

Gakkie Black Queen

Leuk Bevonden:
    689
    Heb wel eens langzame leveringen gehad van zavvi, maar overal is hete cht wel goed. Heb zelf ooit iets terug gestuurd en dat ging ook perfect, net als de afhandeling ervan.

Als ik een game snel wil koop ik em in NL, anders meestal bij Zavvi ...

13. DulleNL

Leuk Bevonden:
    313
    Kijk, mij hoef je niet te vertellen dat orders uit het buitenland trager zijn. 90% haal ik tegenwoordig over de grens. Maar dat wilt niet zeggen dat ik alles qua levertijd zomaar accepteer. Ergens moet een grens getrokken worden.

Dít is hoe je iemand op de hoogte houdt als de bestelling vertraging heeft:
    En dan kwamen daarna nog updates dat het bijna verstuurd was - en daarna dat ie definitief onderweg was.
    Dus ondanks de wat langere levertijd dan verwacht hebben ze me door de service weten te behouden.

Dus die lange levertijd icm de slechte service is _0/ Zavvi.

Of ze moeten een wel heel lekkere aanbieding hebben.

Zo zijn er ook mensen die slechte ervaringen hebben met Bol.com en daar dus als het even kan niks meer willen bestellen (hoi Cookie. :+), daar snap ik nou 'niks' van. :p

14. UpInSmoke0611

Leuk Bevonden:
    1.176
    je game van zavvi komt niet met USPS he met een trackingscode en alles (of Royal Mail met tracking in UK geval). ze sturen het gewoon op net zoals we hier allemaal naar elkaar sturen, daar zit ook geen exacte tracking bij.. de verzendkosten van je game zijn zelfs nog langer dan dat je hier betaald om een game te versturen, €1,15 < €1,84. dus tis maar wat je belangrijker vindt

Laatst bewerkt: 31 jan 2011
  15. DulleNL

Leuk Bevonden:
    313
    Weet ik. Dat voorbeeld is ook 'gewoon' verstuurd zonder tracking. ;) Dat zijn de reguliere status updates op de site. €1 verzendkosten.

Ik weet best wel waar ik over praat hoor! :+

16. UpInSmoke0611

Leuk Bevonden:
    1.176
    ja maar wat ik probeer te zeggen is, jouw voorbeeld gaat ook maar tot de grens. het werkt toch altijd zo van "dispatched". dat ze het halen bij magazijn vak 1 en selling 28 vind ik zelf niet zo boeiend.

17. DulleNL

Leuk Bevonden:
    313
    In principe zou ik het ook niet zo boeiend vinden. Totdat het abnormaal lang duurt, dan wil ik wel eens weten wat ze al die tijd doen.
    Vooral idioot dat Zavvi er blijkbaar al bekend om staat dat ze bestellingen 'vergeten'. Het is dat ik het op Google las dat het misschien wel eens zou helpen om een mailtje te sturen. Bij hem werd het daarna plotseling verstuurd.
    Bij mij nu dus ook. Dus nu waren ze mijn bestelling dus ook al vergeten na eerst al 2 keer hun eigen gestelde deadline te hebben gemist. Zonder ook maar 1 keer een statusupdate te geven.
    Dat is een kut service. Punt.

Zodra het verzonden is boeit de status mij ook niet zo veel meer. Dan geloof ik wel dat het komt. Het enige moment waar het mij wat boeit is dus vóór het verstuurd is. Waarom duurt het zo lang. Dat doet Axelmusic bv perfect. Of het nu een game of een groot pakket is, ze houden je stap voor stap op de hoogte.
    En dát brengt mij dus ook iedere keer terug naar die winkel.

18. UpInSmoke0611

Leuk Bevonden:
    1.176
    wat je daar zegt klopt wel. heb ik zelf niet ondervonden, maar ken meerdere mensen die na een mailtje ineens "dispatched" kregen. daar geef ik je wel gelijk in dat dat slechte service is. weet je het voor in het vervolg :p de prijzen van zavvi zijn niet te verslaan vaak

19. Stephan123

Stephan123 Active Member

Leuk Bevonden:
    1
    Gewoon op amazon.co.uk/gamehubs of budgetgaming kijken waar je game het goedkoopst is, zavvi is niet altijd het goedkoopste :thumbs:

20. UpInSmoke0611

Leuk Bevonden:
    1.176
    met die 10 15% codes die ik nu heb eg wel

Topicstatus:
Niet open voor verdere reacties.

Deel Deze Pagina