1. Deze website gebruikt cookies. Door deze website verder te gebruiken, gaat u akkoord met ons gebruik van cookies. Leer Meer.

Het Online Gamestore Topic [Deel 2]

Discussie in 'Algemeen' gestart door Distoration, 6 jan 2011.

Topicstatus:
Niet open voor verdere reacties.
  1. Budje

Budje Arnhem 1

Leuk Bevonden:
    0
    Kreeg laatst via ebay ook zon bon bij mijn bestelling alleen jammer dat de verzending zolang duurde dat de code al 2 weken niet meer geldig was lol

2. Peter_Aragorn

Peter_Aragorn Peter AragornNL

Leuk Bevonden:
    1
  3. Fiasco

Fiasco Big Stepper XBW.nl VIP

Leuk Bevonden:
    5.856
    Jup, alleen boxart heeft wat Aziatische tekens zoals je ziet. Doet het voor de rest gewoon op je console. ;)

4. Peter_Aragorn

Leuk Bevonden:
    1
    Is hij ingame dan wel engelstalig op het gebied van geluid en tekens.

5. Fiasco

Fiasco Big Stepper XBW.nl VIP

Leuk Bevonden:
    5.856
  6. Peter_Aragorn

Leuk Bevonden:
    1
    Ff bestellen dan maar. Zijn bij mij vaak sneller dan Gamehubs...

7. fredfenster

fredfenster Active Member

Leuk Bevonden:
    3.319
    Wel een positieve ervaring met Wehkamp. Had een poos geleden voor 60,- die Move Sharpshooter besteld (twee kortingscodes van 10,- opgeplakt, dus was nette prijs), maar was niet leverbaar. Toen kreeg je dit weekend ofzo die 10% korting, maar aangezien ze pas leverden op het moment dat die korting actief was, hebben ze die 10% korting ook nog gegeven.

8. BigKabuto

BigKabuto Well-Known Member

Leuk Bevonden:
    556
    Zijn er hier mensen bekend met 4evergames.nl? En dan vooral of hun ook games één dag voor release opsturen naar je? Ik verwacht Crysis 2 morgen eigenlijk wel, al heb ik er geen mailtje over gehad van ze. Zou kut zijn als ik in het weekend het niet kan spelen...geen ramp verder, er zijn ergere dingen.

9. KU7J3N

KU7J3N Knuffelbeer

Leuk Bevonden:
    0
    Kun je bij een site als The Hut nou beter meteen in euro's afrekenen of kun je beter in GBP afrekenen en het door paypal om laten rekenen wanneer het geld overgemaakt word?

Laatst bewerkt: 24 mrt 2011
  10. Big Failure

Big Failure It's a Big Failure!

Leuk Bevonden:
    0
    Als ik jou was zou ik daar even een mail over sturen, want volgens mij is er iets misgegaan.

11. KU7J3N

KU7J3N Knuffelbeer

Leuk Bevonden:
    0
    Edit: Problem solved.

Laatst bewerkt: 27 mrt 2011
  12. Nukem 007

Nukem 007 Tots units fem força

Leuk Bevonden:
    453
    Ik kreeg net een mailtje met een kortingscode van 2,50 van FRS omdat ze stoppen met de VIG card van de Power Unlimited. ;)

13. Tyrant

Tyrant Well-Known Member

Leuk Bevonden:
    9.611
    Lol die kreeg ik ook. 2.50....

14. PePzi NL

PePzi NL Ōkami! XBW.nl VIP

Leuk Bevonden:
    203
    En nog vanaf 20 euro ook :emo: Jammer, die 10% op games was altijd wel mooi meegenomen...

15. Mr.Bubbles

Mr.Bubbles Guest

Paypal hanteert zijn eigen koersen en die verschillen per dag en soms zelfs per uur. Als je even anders kunt (bijvoorbeeld een credit card) dan zou ik Paypal gewoon links laten liggen. Ik probeer het zelf ook zoveel mogelijk te vermijden (zeker als verkoper) omdat ze bizarre tarieven en omwisselkoersen hanteren.

16. Delphiki

Delphiki Active Member

Leuk Bevonden:
    467
    Heb je die koersen niet per ongeluk omgedraaid?

1EUR = 0,87 GBP
    1GBP = 1,13 EUR?

17. KU7J3N

KU7J3N Knuffelbeer

Leuk Bevonden:
    0
    Kreeg net een mailtje terug waarin uitgelegd werd dat de koersen twee keer per dag aangepast worden en er bij internationale transacties een bijkomend percentage opgeteld word om competitief te kunnen zijn met creditcardtransacties in vreemde valuta bij creditcard maatschappijen. Ik denk dat zij ook niet echt snapten waar ik nou problemen mee had :p

En de oplossing heb ik gevonden maar kan ik niet verwoorden. Het heeft te maken met rekenen van en naar de euro en waarmee je nou eigenlijk betaald. Paypal rekent naar de GPB toe om te zien hoeveel euro ze moeten betalen om aan het bedrag in ponden te voldoen. Ik rekende vanaf de GPB om te zien hoeveel het me in euro's ging kosten. Delphiki zat dus goed, Mysterie ontrafeld.

Zit er eigenlijk veel verschil in betalen met creditcard of met paypal? Of is het uiteindelijk even duur/goedkoop?

Laatst bewerkt: 25 mrt 2011
  18. Cookie

Cookie #TaylorSwift XBW.nl VIP

Leuk Bevonden:
    528
    Gamehubs is sneller geworden lijkt het wel, ik had de 13de Homefront besteld en maandag was hij er al. Mijn voorlaatste bestelling deed er ook maar een week over. Voorheen was het over het algemeen toch 2-3 weken, bij mij althans. Alleen een beetje jammer dat de TNT het niet meer voor een 2de keer aflevert maar hem gelijk na een eerste keer al richting het postkantoor lazert als je niet thuis bent.

19. Jorrie

Jorrie ¯\_(ツ)_/¯ Moderator

Leuk Bevonden:
    5.100
    Dan zal ik mijn Crysis 2 volgende week wel binnenkomen :)

20. Tyrant

Tyrant Well-Known Member

Leuk Bevonden:
    9.611
    Toch altijd grappig hoe mensen als eerste de sites/paypal/mastercard de schuld geven van de wisselkoers compleet om te gooien om er vervolgens achter te komen dat het hun eigen foutje is :+

@Cookie: goed om te lezen!

Topicstatus:
Niet open voor verdere reacties.

Deel Deze Pagina