1. Deze website gebruikt cookies. Door deze website verder te gebruiken, gaat u akkoord met ons gebruik van cookies. Leer Meer.

Het Online Gamestore Topic [Deel 2]

Discussie in 'Algemeen' gestart door Distoration, 6 jan 2011.

Topicstatus:
Niet open voor verdere reacties.
  1. BigKabuto

BigKabuto Well-Known Member

Leuk Bevonden:
    556
    Hardware ook? En hoe/waar check ik dat? :)

2. UpInSmoke0611

UpInSmoke0611 Well-Known Member

Leuk Bevonden:
    1.176
  3. BigKabuto

Leuk Bevonden:
    556
    Nee, gamemania is dan het goedkoopst nu. Maar via ebay kan ik ze ook voor 50 euro krijgen uit Duitsland alleen als er iets mis gaat en ik moet het terug opsturen , dat is onhandig...vooral met hardware. En er zit geen transfer cable bij. Dus tja....dan maar misschien gewoon die knop doorhakken en 80 pleuro neerleggen.

4. Lenny-t

Lenny-t Melted Forest XBW.nl VIP

Leuk Bevonden:
    79
    Als er iets mis gaat gewoon MS bellen :+
    Transfer kabels zijn ook voor 5 euro van ebay te halen.

5. UpInSmoke0611

Leuk Bevonden:
    1.176
    ja maar vervelende van die dingen op ebay. je weet niet of ze echt zijn... volgens mij zag ik ook veel fake harddrives?

6. BigKabuto

Leuk Bevonden:
    556
    Ja en als ze fake zijn...dan werken ze zeker ook helemaal of dat wel? Want je hebt ook van die fake in ears koptelefoons van Dr.Dre, maar die werken wel. Alleen is de geluidskwaliteit veel minder goed....hoe zit dat met HDDs? Deze shop....

http://www.my-middleman.com/Webwink...d-Disk-Drive-For-Microsoft-Xbox-360-Grey.html

Heeft em voor heel goedkoop maar het zou mij niks verbazen als deze fake is, want deze winkel staat bij mij al bekend erom dat ze dus fake Dre.Dre koptelefoons verkopen.

7. UpInSmoke0611

Leuk Bevonden:
    1.176
    weet niet. kwaliteit ws niet zo goed i guess. hong kong zooi

8. BigKabuto

Leuk Bevonden:
    556
    Ja precies, en die HDDs op Ebay uit Duitsland komen niet met de transfer cable en dat is al raar, want de 250gb hdd komt toch altijd met die kabel? Zoiets had ik begrepen.

9. Grave

Grave Gym Member XBW.nl VIP

Leuk Bevonden:
    520
    Heb paar jaar terug een 120GB hdd uit Duitsland via ebay. Was origineel, maar gerefurbished, of kwamen van consoles af maar zo goed als nieuw. Werd van het officiele reparatie centrum oid verkocht. Weet niet of dit ook zo is, maar die van mij destijds wel.

10. BigKabuto

Leuk Bevonden:
    556
    Hmmmm ok...je zou denken als je het van een verkoper koopt die hele positieve reputatie heeft, dat het wel goed zit dan. Maar ja....denk zelf dat ik voor hardware liever toch maar naar een echte shop ga, vind het een safer idee...misschien onzin,maar toch....wel flink prijsverschil,maar ja.

11. Stephan123

Stephan123 Active Member

Leuk Bevonden:
    1
    Ik ga voor hardware ook liever naar een Nederlandse shop. Ik ga geen Xbox uit Azie of Amerika kopen.

12. UpInSmoke0611

Leuk Bevonden:
    1.176
    valt mee toch? je moet nog zo een transfercable. ben je +- 10,- weer kwijt enz. dus dan is het wat? 15euro verschil? dan koop ik em liever in de winkel hier

13. Grave

Leuk Bevonden:
    520
    ^Iedereen weet dat je gewoon je shit kan overzetten met een USB stick? Zo veel moeite is dat echt niet. paar keer heen en weer met je stickie en je hebt het erop staan. Je gebruikt die transfer kabel toch nooit weer. Waste of money.

14. UpInSmoke0611

Leuk Bevonden:
    1.176
    paar x heen en weer. klinkt al vermoeiend. echt 5x met een usb stick en je xboxen steeds verwisselen. dan koop ik liever een kabel voor een tientje.

Laatst bewerkt: 30 mrt 2011
  15. Grave

Leuk Bevonden:
    520
    Wat wou je allemaal overzetten dan? Je account van een paar mb en je save games. Kan je in 1x doen. Is sneller en goedkoper dan een transfer kabel. Deed het voorheen altijd met transfer kabel, maar dat duurt wel een tijdje voordat ie dan klaar is. Laatste keer gewoon met usb stick gedaan, binnen 2 minuten klaar. Echt, ik snap mensen niet die 15 euro gaan betalen voor een transfer kabel. Het heeft helemaal geen meerwaarde, het is niet eens sneller. Maar moet iedereen zelf weten natuurlijk, vindt het alleen beetje idioot aangezien ze een jaar geleden het mogelijk hebben gemaakt om gewoon alles op een normale usb stick over te zetten, wat vroeger dus niet kon ten tijde dat de transfer kabel werd uitgebracht, toen had je gewoon geen keuze.

16. Delphiki

Delphiki Active Member

Leuk Bevonden:
    467
    Ik heb denk ik wel een GB of 30 aan DLC dus vond persoonlijk die transfer kabel wel prima werken. Wel eerst even al je geinstalleerde spellen de-installeren.

17. UpInSmoke0611

Leuk Bevonden:
    1.176
    precies. je haalt een grotere harde schijf omdat je oude vol zit.. dus dat wil zeggen je hebt al veel shit erop staan. heb echt wel nog meer dan 30gb aan DLC en arcade games. denk wel 50-60gb. is niet alleen mn save games. je geinstalleerde spellen hoef je niet te de-installeren, gewoon niet selecteren :p

18. Grave

Leuk Bevonden:
    520
    Kan je even goed al je DLC even opnieuw downloaden.

Naja anyway, voor de mensen die geen transfer kabel hebben, zou ik zeggen gewoon met stickie overzetten, ben je echt zo mee klaar. Save games en je account heb je in 1x overgezet. Je kan gewoon al je DLC downloaden.

Heb je meteen een mooie clean install ipv dat je al je oude troep meeneemt naar je nieuwe hdd.

19. UpInSmoke0611

Leuk Bevonden:
    1.176
    dus al je dlc weer downloaden ben je weer uren mee bezig. 10euro voor een transfer kabeltje. desnoods verpats je die shit weer voor 5e ofzo op markt plaats.

20. PowerLines

PowerLines #Lemonade

Leuk Bevonden:
    1
    Is de service goed bij Onlinegamershop?

Topicstatus:
Niet open voor verdere reacties.

Deel Deze Pagina