1. Deze website gebruikt cookies. Door deze website verder te gebruiken, gaat u akkoord met ons gebruik van cookies. Leer Meer.

Het Online Gamestore Topic [Deel 2]

Discussie in 'Algemeen' gestart door Distoration, 6 jan 2011.

Topicstatus:
Niet open voor verdere reacties.
  1. Tco

Tco The Chosen One

Leuk Bevonden:
    1
    Same. Af en toe wat langere verzendtijden maar 4 blu-rays van thehut had ik allemaal met 4-7 dagen binnen. Alleen Portal 2 nog niet.

2. BigKabuto

BigKabuto Well-Known Member

Leuk Bevonden:
    556
    Net bij Zavvi.nl AC Brotherhood besteld voor 20,95. Moest de game nog altijd hebben en dit kon ik niet meer laten liggen. Afhankelijk van de levertijd kan dit mijn Mediaoffer vervanger worden. Moet ik ze gelijk een mailtje sturen of wel gewoon een dag geven?

Laatst bewerkt: 28 apr 2011
  3. Modder-Eter

Modder-Eter XBW.nl VIP XBW.nl VIP

Leuk Bevonden:
    8.754
    Geef ze even een dag.

Enige nadeel van Zavvi is dat de levertijd gewoon enorm variabel is. De ene keer heb je de game binnen een week binnen en de andere keer wacht je er bijna een maand op.

4. DulleNL

DulleNL I'm a little teapot Magic Member

Leuk Bevonden:
    313
    Hoppa. Game verstuurd. Hoe toevallig weer. :+
    Zal nu ook wel weer een mailtje terug krijgen met een heel onschuldig 'Hoe bedoel je? De game is verstuurd hoor! :eek:'

5. BigKabuto

Leuk Bevonden:
    556
    Waar zit Zavvi eigenlijk dan? Want het is .nl, maar volgens mij helemaal niet gevestigd in NL toch?

6. Modder-Eter

Modder-Eter XBW.nl VIP XBW.nl VIP

Leuk Bevonden:
    8.754
    UK.

7. GrEyFoX1987

GrEyFoX1987 Derp.

Leuk Bevonden:
    0
    Kan iemand mij misschien vertellen waar ik het goedkoopst 12 maanden xbox live kan kopen? het liefst heb ik zo goed als instant levering over mail. Zijn er ook nog combo's met punten en 12 maanden xbox live?

Heb al een tijdje zitten googlen, maar ik vind alleen maar dezelfde bedrijven.

8. Jorrie

Jorrie ¯\_(ツ)_/¯ Moderator

Leuk Bevonden:
    5.116
    Ik haal ze altijd van eBay, binnen 10 minuten mail, ideaal. Van een Duitse verkoper btw.

9. Grave

Grave Gym Member XBW.nl VIP

Leuk Bevonden:
    520
    Idd, heb je ze snel binnen en goedkoop. zelf ook bij dezelfde verkoper gekocht de laatste keer. erg snel en netjes afgehandeld. Je krijgt dan een scan van de originele kaart met code etc erop.

10. Daniël

Daniël Staatsfeind Nr. 1

Leuk Bevonden:
    18
    Bestelling (crysis2) bij futurezone is vandaag gecancelled, omdat de actievoorraad toch niet groot genoeg was. Wel zonde want het was een mooie prijs.

11. BigKabuto

Leuk Bevonden:
    556
    Yes!!!

Beste Thijs,

Je bestelling bij Zavvi.nl is door ons verzonden en zal snel bij je afgeleverd worden.

Het is BELANGRIJK deze e-mail zorgvuldig te bewaren als ticket of factuur en tevens bewijs van je aankoop voor eventuele reclamaties achteraf.

12. Tyspolir

Tyspolir Active Member

Leuk Bevonden:
    0
    Order van amazon.uk net binnengekregen. Ik snap niet waarom zij wel zo snel kunnnen leveren en een play of een zavvi niet.. Ik had tijdens pasen wat besteld, dinsdag meteen verzonden en vandaag binnen. Razendsnel van amazon dus.

13. Grave

Grave Gym Member XBW.nl VIP

Leuk Bevonden:
    520
    Grotere voorraad denk ik. Zavvi etc moeten veel bijbestellen, dus daar moet je dan op wachten als het niet meer op voorraad is.

14. Tco

Tco The Chosen One

Leuk Bevonden:
    1
    Amazon is altijd heel snel. Zelfs met gratis verzending zijn ze (theoretisch) maar ietsje langzamer dan de normale verzending. Enorm veel (goede) blu-rays nu ook voor 7 pond per stuk.

15. Victor.

Victor. Fight Club is Closed

Leuk Bevonden:
    0
    Amazon is echt een topper. Jammer dat je niet met PayPal kan betalen bij Amazon... Ik moet elke kaar naar m'n pa gaan voor zijn creditcard en dan heb ik weer een chagrijnige vader omdat ik hem stoor (24/7 aan het werk...). :+

16. BigKabuto

Leuk Bevonden:
    556
    Gisteren is mijn bestelling door Zavvi.nl gelijk al verstuurd, dus ongeveer een weekje hooguit 1,5 week?

17. Graveheart

Graveheart Groovy XBW.nl VIP

Leuk Bevonden:
    1.548
    Play & Zavvi moeten imo of sneller leveren, of betere voorraad bepaling doen / hebben.
    Bij Play heb ik nog nooit een game sneller dan 14 dagen in huis gehad.
    Zavvi was de snelste 10 dagen ofzo.
    Amazon heb ik altijd de game nog na 2 werkdagen binnen gehad.

Amazon levert inderdaad vele malen sneller.
    Beetje debiel waarom Play en Zavvi dit niet kunnen, en Amazon wel, als ze beide de games op voorraad hebben.

18. Stephan123

Stephan123 Active Member

Leuk Bevonden:
    1
    Het grote verschil tussen zavvi-play en amazon is
    Amazon heeft opslaghuizen hier in Nederland, het duurt 1 dag om een order van UK -> opslaghuis Nederland te versturen en de andere dag krijg je het binnen :)

19. PePzi NL

PePzi NL Ōkami! XBW.nl VIP

Leuk Bevonden:
    203
    Amazon moet gewoon bol opkopen, ik wil een Amazon.nl \o/ (Game)prijzen op bol.com zijn af en toe echt belachelijk, en ze hebben (bijna) nooit leuke koopjes i.t.t. Amazon.

20. Sato

Sato Sato NL

Leuk Bevonden:
    0
    True,

Ook al heeft Bol.com vandaag LittleBigPlanet 2 als dagdeal voor 19,99,
    Moet er toch weer die belachelijke 1,95 aan zogenaamde verzendkosten bij.

Over het algemeen zijn ze inderdaad veel te duur.

Topicstatus:
Niet open voor verdere reacties.

Deel Deze Pagina