1. Deze website gebruikt cookies. Door deze website verder te gebruiken, gaat u akkoord met ons gebruik van cookies. Leer Meer.

Het Online Gamestore Topic [Deel 2]

Discussie in 'Algemeen' gestart door Distoration, 6 jan 2011.

Topicstatus:
Niet open voor verdere reacties.
  1. gerowniko

gerowniko ME3 Apologist

Leuk Bevonden:
    0
    Zijn er mensen die (pre-order) ervaring hebben met yourgamezone.nl ?
    Het product dat ik daar wil pre-orderen is daar ongelooflijk scherp geprijsd vergeleken met andere winkels maar ik las dat de verzending niet altijd in orde was.

2. Jorrie

Jorrie ¯\_(ツ)_/¯ Moderator

Leuk Bevonden:
    5.100
    Zo, toch maar even een CC aangevraagd, kost €3,75 in de maand dus dat is niks :+, kan ik tenminste weer eens wat kopen op Amazon :)

3. Fiasco

Fiasco Big Stepper XBW.nl VIP

Leuk Bevonden:
    5.856
    Of het goedkoper is dan taxfree op vliegvelden weet ik niet, maar het is zeker een euro á €10/€20 goedkoper dan bij een Douglas bijvoorbeeld. Hier staat alles. Anyway, mijn email zit vol met emailtjes van ze. Voor elke handeling krijg ik een email, nu al verzonden. :D

4. Hybrid

Hybrid Well-Known Member

Leuk Bevonden:
    5.824
    Topdealgames.com werkt ook prima.
    Heb LA Noire al binnen. Waar ze zelf zeiden op de release.
    Verder mooie prijs. Alleen als je met ideal betaald moet jezelf all bank gegevens invullen van hun. Je word niet doorgelinkt zoals bij vele andere sites. Ook kan die website wel een beetje beter werken. Maar de prijs en de service is het belangrijkst. En dat was prima nu. :)

5. Victor.

Victor. Fight Club is Closed

Leuk Bevonden:
    0
    Jezus, wat een faal van Zavvi zeg:

Ik krijg dus op 18 mei een reactie op een mailtje dat ik ergens half oktober heb gestuurd. En wat wel zo apart is is dat ze het over Splinter Cell: Conviction hebben (een maand geleden besteld) in een mailtje van zeven maanden geleden. :lol:

Nou ja, dan krijgt mijn pa het geld gewoon terug op zijn creditcard rekening. Dan maar Splinter Cell ergens anders halen. :p

Laatst bewerkt: 18 mei 2011
  6. AnubisNefer

AnubisNefer Well-Known Member

Leuk Bevonden:
    3.138
    Niet zo zeuren, je weet dat de kans vrij groot is dat je van minimaal 10 dagen moet uitgaan tot wel een maand.

Bij 30 dagen kun je zavvi wel een mailtje sturen en zij zullen dit onderzoeken en je een refund geven. Wacht wat langer.... Je spel kan ook al lang in nederland zijn, maar dat de verwerking via verschillende postbedrijven nu eenmaal wat trager zijn.

Ik wacht al vanaf 24 april op mijn MK van TheHut. Dit is nu ook bijna een maand geleden, maar ik heb nog geen query verzonden.

7. Victor.

Leuk Bevonden:
    0
    @ AnubisNefer

Heb je het bericht wel goed gelezen...? Eind oktober 2010 hè...

En ik wist toen nog niet dat Zavvi zo lang kon duren snap je? Ik ontdekte Zavvi pas in oktober en ik wist wel dat het uit Engeland kwam, maar niet dat het soms lang kan duren. Ik had al wel eerder besteld bij Amazon en Play en die zijn sneller zoals je weet. Vandaar dat ik die snelheid bij Zavvi ook verwachtte. ;)

Laatst bewerkt: 18 mei 2011
  8. iMark 007

iMark 007 Active Member

Leuk Bevonden:
    152
    Ik wacht sinds 20 april op mijn Portal 2 van Zavvi.
    Dat is wel de laatste keer dat ik daar besteld heb.

9. BigKabuto

BigKabuto Well-Known Member

Leuk Bevonden:
    556
    Dan heb ik echt vreselijk geluk gehad met mijn AC:Brotherhood die ze echt dezelfde dag nog verstuurden en ik het binnen een week binnen had ongeveer.

10. AnubisNefer

AnubisNefer Well-Known Member

Leuk Bevonden:
    3.138
    My bad....

Amazon en Play zijn idd de snelste van Engeland. Ik heb ook het meest vertrouwen in hun.

-Zavvi
    -TheHut
    -Hmv
    -Game.co.uk
    -MyMemory

Deze hebben allemaal wat dynamischer levertijden.

11. Victor.

Leuk Bevonden:
    0
    Ik heb ooit Medal of Honor besteld bij MyMemory en die had ik na acht dagen al. Daarna nooit meer iets besteld vanwege verzendkosten en omdat je daar meer betaalt omdat de prijs in Engelse ponden pas bij PayPal wordt omgerekend naar de prijs in euro's...

Verder is het wel een goede site. :)

12. Lenny-t

Lenny-t Melted Forest XBW.nl VIP

Leuk Bevonden:
    79
    Prima site, heb daar ooit RB: Beatles gekocht voor ~6euro :)

13. Gakkie

Gakkie Black Queen

Leuk Bevonden:
    689
    Eindelijk DA2 binnen van Zavvi. 26 April verstuurd, vandaag 19 mei ontvangen. Gebracht door Selectvracht, niet door TNT ...

14. Lijpe Mocro

Lijpe Mocro Active Member

Leuk Bevonden:
    839
    Record van Zavvi. 8 werkdagen :) AC2 binnen. Wel jammer dat het niet in een bubble envelop was verstuurd maar in een simpel kartonnen doosje zonder enig bescherming.

15. Ic3DFire

Ic3DFire Active Member

Leuk Bevonden:
    170
    Ach, van alle spellen die ik heb binnen gekregen met de post, heb ik vaker een beschadigd hoesje in een bubbelenvelop gehad dan in zo'n kartonnetje (nooit, tot nu toe :+). Als er iemand met zijn lompe poten bovenop gaat staan is het hoesje sowieso kapot. Dus zo'n ramp is het niet imo!

16. Stephan123

Stephan123 Active Member

Leuk Bevonden:
    1
    Ook dit weekend zijn er weer ruim 2500! gebruikte producten toegevoegd aan onze site! Veel PS3, 360, Wii, PS2, PSP en DS, maar ook heel veel retro en andere zeldzame titels. Neem dus snel een kijkje in onze tweedehands afdeling. En natuurlijk altijd met 3 maanden garantie!

Nedgame krijgt elke week ongeveer 2500 gebruikte producten terug.

Via budgetgaming

Wie had dit verwacht dat Nedgame zovéél 2dehands games krijgt ?

17. FR-thaan

FR-thaan Active Member

Leuk Bevonden:
    2
    Heb nog een code voor 10% korting bij Zavvi, game niet meer dus zal m niet gebruiken.
    Voor de snelste: 1115-D29G-DS4C

18. Big Failure

Big Failure It's a Big Failure!

Leuk Bevonden:
    0
    Is er nog iemand met een kortingscode van Zavvi?
    Ik ben namelijk op zoek naar zo'n code.
    Alvast bedankt!

EDIT: Een kortingscode van Thehut is ook goed!

Laatst bewerkt: 23 mei 2011
  19. Exionche

Exionche Active Member

Leuk Bevonden:
    107
    Als ik bij Nedgame dan een spel koop van EA of iig een spel waar ik een online-pass voor nodig heb(om online tegaan) hoe doen ze dat?
    -moet ik die zelf appart kopen
    -krijg ik geld/M.P. voor de card
    -een nieuwe card die ze bij het spel stoppen

20. Delphiki

Delphiki Active Member

Leuk Bevonden:
    467
    het eerste

Topicstatus:
Niet open voor verdere reacties.

Deel Deze Pagina