1. Deze website gebruikt cookies. Door deze website verder te gebruiken, gaat u akkoord met ons gebruik van cookies. Leer Meer.

Het Online Gamestore Topic [Deel 3]

Discussie in 'Algemeen' gestart door Fiasco, 23 jun 2011.

1. Mastat

Mastat Active Member

Leuk Bevonden:
    10
    Gamemania is duur, weinig kennis en slechte service.

Je kan ook gebruik maken van www.budgetgaming.nl
    Dan kom je de scherpste prijzen tegen.

Laatst bewerkt: 12 aug 2011
  2. Tyspolir

Tyspolir Active Member

Leuk Bevonden:
    0
    Lijkt me prima staan. Alleen ik kreeg eerst een foutmelding bij het adres, omdat ik alletwee de regels bij adres moest gebruiken |:- Had mijn adres dus maar 2x ingevuld, maar maakt niets uit denk ik. Zal vast wel terechtkomen.

Je betaalt toch pas als je order verzonden is?, als het goed is valt er dus niets terug te geven als je een order cancelt voordat de game uitkomt.

En ze verzenden op release idd, dus waarschijnlijk heb je de game 2 weken daarna ongeveer binnen.

3. MAD 1976

MAD 1976 Useless info here...

Leuk Bevonden:
    1.285
    Geen nood; ze hebben een andere volgorde in het buitenland met naam, adres, postcode en land maar dat maakt niet uit. Als alles er maar ergens op staat, is het goed!:thumbs:

Gamemania is gewoon tering duur. En bovendien staat er bij hun nooit een prijs bij de pre-orders, dus no way dat ik daar bestel.

Die sites zijn prima te vertrouwen en lekker goedkoop!

Als je dan toch per se in NL games wilt kopen, zijn er nog meer dan genoeg goedkopere opties dan Gamemania!|:-

4. Stephan123

Stephan123 Active Member

Leuk Bevonden:
    1
    Gamemania is voor de kalverstraat mensen in Amsterdam die teveel willen uitgeven. Budgetgaming voor de beste/goedkoopste prijs \o/

5. Camo81

Camo81 Dood en Verderf

Leuk Bevonden:
    0
    Hoorde een gerucht dat ze er 1 openen op de PChooftstraat :lol:

6. Fardo

Fardo Well-Known Member

Leuk Bevonden:
    224
    1 ) is goed
    2 ) ja
    3 ) ja, maar je krijgt hem in de regel 14 dagen later pas in huis ... het versturen vanuit the hut en savi duurt ongeveer 2-3 weken

7. Stephan123

Stephan123 Active Member

Leuk Bevonden:
    1
    1012 PC

Amsterdam

Kalverstraat 2-4

020 638 25 25 :+

8. XxTopgear360

XxTopgear360 Hasta la Vista

Leuk Bevonden:
    7
    Thank you Fardo, MAD 1976, Tyspolir xx

Want dan kan ik die order van F1 2011 even cancelen kan ik hem opnieuw bestellen met 10% korting :)

9. Camo81

Camo81 Dood en Verderf

Leuk Bevonden:
    0
    Ik weet het was laatst in Fame en daar zitten ze nu in.

10. AssasinOfDeath

AssasinOfDeath Active Member

Leuk Bevonden:
    0
    Vond wel chille zaak: hielpen me goed, used games zijn erg goed en worden schoongemaakt en games kun je testen.
    Ik ga die sites eens testen, en als het goed gaat dan ga ik alleen naar gamemania voor games uit te proberen die ik wil kopen:9
    Iemand nog ( Nederlandse) sites, want heb geen zin om 2 weken te wachten, als ik nog andere games heb misschien:+

11. AssasinOfDeath

AssasinOfDeath Active Member

Leuk Bevonden:
    0
    Gamemania is in sommige gevallen even duur of goedkoper: street fighter IV €14.95 maar bij gamemania kan ik hem nog terugbrengen etc.:thumbs:

12. Mastat

Mastat Active Member

Leuk Bevonden:
    10
    www.budgetgaming.nl
    Tik de naam van het spel in wat je wilt en je ziet automatisch de goedkoopste in een lijst van Nederlandse sites.

Laatst bewerkt: 12 aug 2011
  13. Tco

Tco The Chosen One

Leuk Bevonden:
    1
    Met 5 dagen heb ik wel 2 blu-rays ontvangen van zavvi. Waren er 3 verzonden.
    Komen er nog meer zal eens bijhouden.

Gamemania is in alle gevallen duur of veel te duur. Er zijn nu enkele sites die zich richten op nieuwe games en dan mediaoffer en zavvi en amazon en gamehubs. Afhankelijk van hoeveel je wilt betalen en hoeveel geduld je hebt en of je een CC of virtuele CC gebruikt kun je het erg goedkoop en/of snel hebben.

Ik raad wel aan om dit vaak nog ff te checken, budgetgaming is ook niet altijd up to date. Ff de goedkopere sites langsgaan en kijken of er maybe nog kortingcodes zijn kan alsnog goedkoper zijn.

Laatst bewerkt: 13 aug 2011
  14. Coentjuh

Coentjuh Active Member

Leuk Bevonden:
    29
    Als je bij Wehkamp.nl Skyrim reserveerd, staat er bij levertijd ">5 weken". Zou ik 'm dan 5 weken na de release binnen hebben of is dit een indicatie dat het nog meer dan 5 weken duurt, voordat de game uitkomt?

15. Jorrie

Jorrie ¯\_(ツ)_/¯ Moderator

Leuk Bevonden:
    5.099
    Je krijgt hem waarschijnlijk op de release :+

16. Fiasco

Fiasco Big Stepper XBW.nl VIP

Leuk Bevonden:
    5.856
    Is het bij de meeste hier ook dat als je nu iets via Zavvi/TheHut besteld je eerst het geld van je bankrekening naar PayPal moet overmaken in plaats van dat PayPal het later van je rekening haalt? Daarom kreeg ik steeds 'payment problems' bij Zavvi, naja dan maar elke keer eerst zelf overmaken naar mijn PayPal rekening. :+

17. Coentjuh

Coentjuh Active Member

Leuk Bevonden:
    29
    Hmm, heb een paar weken geleden nog bij Zavvi iets besteld en het bedrag werd automatisch via PAypal van m'n rekening gehaald. Beetje vreemd dan.

18. Coentjuh

Coentjuh Active Member

Leuk Bevonden:
    29
    Als ik iets pre-order bij Wehkamp staat er bij stap 2

En bij de volgende stap ineens:

Kan ik nou wel of niet betalen na ontvangst van het product?

E: Sorry voor dubbelpost..

19. MAD 1976

MAD 1976 Useless info here...

Leuk Bevonden:
    1.285
    na ontvangst product is geen probleem bij Wehkamp.

20. Coentjuh

Coentjuh Active Member

Leuk Bevonden:
    29
    Als ik dat aanklik en daarna op volgende stap duw, krijg ik alleen de optie dat ik vooruit moet betaling via Ideal of een acceptgiro :x

Deel Deze Pagina