Wat rare ervaringen met Castle Games deze week..
Ik zag begin van deze week dat ze een nieuwe versie van Deus Ex verkochten voor 19,99 en een 2e hands versie voor 12,99. Voor zo'n prijs laat je die game natuurlijk niet liggen, en terwijl ik erachter probeerde te komen of er nog verschil was met redeem codes ofzo gooiden ze een actie op hun facebook pagina: 10 verschillende codes, met kortingen van 25 euro tot 1 euro.
Dus ik niet verder gekeken, korting van 10 euro gepakt en de nieuwe versie van Deus Ex besteld, voor 19,99 - 10 euro korting, dus 9,99.
Daarna zag ik nog 2 kortingscodes van elk 5 euro die niet gebruikt waren. Dus ik nog 2 bestellingen erbij gedaan: Castlevania & Hunted Demons Forge, voor 12,99 elk, met korting dus voor 7,99 elk.
Geld overgemaakt, en ik happy, want goeie koopjes gedaan.
Gister opeens mailtje dat Hunted niet meer leverbaar was, de website wordt om het half uur ververst, en in precies in dat half uur had iemand anders het laatste exemplaar van de game al besteld (zoooo, toevallig!) Maar die 8 euro kon ik als korting gebruiken bij een andere aankoop, en die originele 5 euro korting kwam dus blijkbaar te vervallen, teruggemailed, nog geen antwoord...
Maargoed, vandaag dus Castlevania & Deus Ex binnen. Castlevania is nix mis mee, gebruikt, maar in goede staat. Maar Deus Ex blijkt dus gewoon een 2e hands versie te zijn! Het hoesje en de game zitten krassen op, en nu kijk ik op hun website en kost Deus Ex opeens 59,99 nieuw en 39,99 tweedehands. Oftewel de game was zo goedkoop omdat ze wat oude gebruikte versies kwijt wilden..
Heb nu wel een dubbel gevoel, castlevania voor 8 euro was een koopje, hunted heb ik geen geld voor terug en geen antwoord, en Deus ex voor tientje gekocht. Ik weet wel dat een tientje voor deze game nog goedkoop is, maar waarom bieden ze hem aan als nieuw terwijl hij overduidelijk tweedehands is?
Laatst bewerkt: 2 dec 2011