1. Deze website gebruikt cookies. Door deze website verder te gebruiken, gaat u akkoord met ons gebruik van cookies. Leer Meer.

Het Online Gamestore Topic [Deel 3]

Discussie in 'Algemeen' gestart door Fiasco, 23 jun 2011.

1. Fiasco

Fiasco Big Stepper XBW.nl VIP

Leuk Bevonden:
    5.869
  2. Grave

Grave Gym Member XBW.nl VIP

Leuk Bevonden:
    520
    Amazon.co.uk is ie omgerekend ongeveer 36 euro.

3. UpInSmoke0611

UpInSmoke0611 Well-Known Member

Leuk Bevonden:
    1.176
    Tom Hanks! dan wordt het maar Amazon idd

4. Lenny-t

Lenny-t Melted Forest XBW.nl VIP

Leuk Bevonden:
    79
    Ja, 10 jaar geleden was het nog wel een toffe zaak en ook wel bekend als webshop maar nu is het een ballentent :+

5. Conscience

Conscience Mr. Fahrenheit

Leuk Bevonden:
    54
    Ik heb een uur geleden bij hem die 2100 punten besteld, maar ik heb nog niks binnen. Duurt het bij anderen ook langer dan 30 minuten? Zoals ik al zei, ik zie deze link vaak hier voorbij komen dus ik denk ook dat een aantal mensen op dit forum bij hem die punten hebben gekocht.

6. UpInSmoke0611

Leuk Bevonden:
    1.176
    wel eens gekocht en kreeg hem vrij snel, uurtje ofzo. kreeg hem wel in mn ongewenste post

7. Conscience

Leuk Bevonden:
    54
    Krijg hem net binnen :lol:

Laatst bewerkt: 11 jan 2012
  8. Grave

Grave Gym Member XBW.nl VIP

Leuk Bevonden:
    520
    Xbox live gold is btw ook cheap bij dat adresje. Moest weer hebben, 14 maanden voor 37 euro :thumbs: Met de hoge pond koers is dat de goedkoopste die er momenteel is. Voorheen was de UK altijd goedkoper, maar nu niet meer, geldt ook voor de Microsoft points.

9. planckie

planckie Morcion

Leuk Bevonden:
    0
    Mijne loopt ook bijna af. Zal ook daar eens bestellen.

10. MAD 1976

MAD 1976 Useless info here...

Leuk Bevonden:
    1.285
    Nedgame verhaal krijgt nog een staartje;
    Nu wordt er door budgetgaming flink ge-edit en gewist; mijn review is 2 keer aangepast.
    Eerst is de PM weggehaald (begrijp ik) maar daarna ook mijn aangepaste review waarin ik gewoon globaal de inhoud van de PM vermeld had.
    Zag ik dat er op het forum verder op ingegaan werd, dus ik daar ook gewoon reageren...wordt je daar ook zowat gecencureerd!
    Ik dacht dat Budgetgaming er was om ervaringen uit te wisselen??

11. Mastat

Mastat Active Member

Leuk Bevonden:
    10
    Nedgame zal wel een sponsor zijn ofzo.
    Dat kan je al zien aan het feit dat ze om de haverklap op de frontpage staan met 9 van de 10 keer slappe aanbiedingen.

12. Fiasco

Fiasco Big Stepper XBW.nl VIP

Leuk Bevonden:
    5.869
    Heb wel vaker het idee dat het shopsurvey gedeelte niet helemaal betrouwbaar is en sommige shops er wat over te vertellen hebben. Budgetgaming is voor het spotten van goedkope games maar die reviews en ervaringen nemen ik altijd met een korreltje zout. Oh, eigenlijk boeien die scores me eigenlijk geen fuck. :+

13. Conscience

Leuk Bevonden:
    54
    Iemand wel eens wat besteld bij yourgamezone.nl? Ik heb daar net een game besteld en gekozen voor bankoverschrijving. Ik kreeg een mail dat mijn game besteld was. Nu staat er bij dat ik zelf dat bedrag handmatig o.v.v. mijn bestelnummer op hun rekeningnummer moet storten. Dit is toch best knullig? Kan dit niet gewoon via iDeal?

14. Tyspolir

Tyspolir Active Member

Leuk Bevonden:
    0
    Dan had je de iDeal optie moeten kiezen :? Als je kiest voor bankoverschrijving moet je het zelf doen ja.

Ik heb daar wel eens wat besteld, ging prima via iDeal.

15. Conscience

Leuk Bevonden:
    54
    Shit. Verkeerde optie gekozen dus. :{ Dacht bij bankoverschrijving meteen aan iDeal. Maar het spel staat al wel op 'besteld' terwijl ik nog niks heb betaald. Ik kan hem ook niet cancellen.

16. Delphiki

Delphiki Active Member

Leuk Bevonden:
    467
    Geeft toch niks, maak je het gewoon met de hand over. Duurt dan alleen wat langer voor ze je betaling bevestigen denk ik

Of gewoon via iDeal bestellen en even een mailtje sturen dat ze die andere even annuleren.

17. Conscience

Leuk Bevonden:
    54
    Doe het toch liever via iDeal. Maar ik zal wel even een mailtje sturen.

18. Maddmonkey

Maddmonkey Well-Known Member

Leuk Bevonden:
    5.435
    Ik heb net zitten lezen =( droeftoeters. Ga er ook nooit meer wat bestellen. (niet dat ik dat deed want zo goedkoop zijn ze niet eens)

19. planckie

planckie Morcion

Leuk Bevonden:
    0
    Wut?
    Gisteren Rayman besteld en is nu al verzonden? Terwijl ik de vorige keer een week heb moeten wachten? Nice.

20. UpInSmoke0611

Leuk Bevonden:
    1.176
    stuur een klacht naar de consumentenbond, dat er gecensureerd wordt en gemanipuleerd op een consumenten-ervarings-uitwisselingen-site.
    wat een onzin zeg dat ze gaan lopen aanpassen

Deel Deze Pagina