Ik zal nog even een update geven met dat gamedumper van mij. Donderdag gebeld, en gehoord dat die verstuurd zou worden. Ze zeiden 1-2 werkdagen. Dus ben benieuwd.
Ik heb 1 februari ook een bestelling geplaatst daar. Spel was gewoon op voorraad en voor 13:30 besteld. Hopen dat ie morgen komt.
Ik heb eindelijk gister een bevestiging gehad dat die is verstuurd. Ik bestel daar dus echt niet snel meer iets.
Je snapt de betekenis van werkdagen niet, hij wordt in 1-2 werkdagen verstuurd en hij is de volgende werkdag verstuurd dus 1
Als ze mij vertellen dat ze hem donderdag opsturen, dan is dat voor mij donderdag. En niet vrijdag. Weet niet hoe jij de dagen van de week ziet. En ik vind dat ik al lang genoeg heb gewacht. Want er zijn al 5 werkdagen voorbij.
The Darkness II vorige maand besteld bij Gamesync en hij is vandaag al verzonden. Hopen dat ie morgen al aankomt
Vrijdag verstuurd, zaterdag niet gekomen, komt die dus vandaag of morgen , of was de post al geweest om 10:45?
Die prijzen bij gamehubs rijzen echt de pan uit. Denk dat ze nog weinig zullen verkopen, als je voor die prijzen nog eens 2 weken moet wachten. Zonder insurence ook nog...
Gamehubs heb ik eeuwen geleden al afgeschreven. Lelijke NTSC-J versies, lang wachten, terwijl er shops zijn met vergelijkbare prijzen en snelle levering en dan heb je gewoon normale versies ...
Hij pakt em niet, zal wel weer zo'n eentje zijn zonder preorders erbij. Wachten tot zo'n andere code weer hebben. Je mag em nog een keer weggeven.
iemand ervaring met comcom.nl? Ik wil binnekort een nieuwe laptop bestellen en op tweakers kwam hij daar als goedkoopste eruit.
Als de site op Tweakers staat, neem ik aan dat het gewoon een veilige site is... En opzich ziet de site er netjes en goed uit. Hij lijkt een beetje op de site van MyCom.