Je kunt op de sterretjes (beoordeling) klikken en dan krijg de reviews van users van domdom te zien en weet je precies hoe of wat ...
Als zavvi.nl zegt verzonden weet iemand hoelang het dan nog ongeveer duurt? versturen ze uit t buitenland of vanuit nl? want vanuit nl moet het binnen een dag of 2 toch welbinnen zijn of?
Ze versturen vanaf het buitenland. Het is heel wisselvallig, vaak nieuwe releases 15 dagen bij mij en ouder spul binnen een week
Als ik bestel bij Zavvi.com, wordt het dan aangeraden om als 'gift' te versturen? Daarmee omzeil je makkelijker de douane voor eventuele extra kosten, toch?
Zavvi staat geregistreerd in de uk, dat is onderdeel van de EU. Oftewel vrije handel in goederen met NL. Hoef je dus niet om gift te vragen, komt nooit naheffing van de douane.
Is niet geheel waar. Het wordt vaak verstuurd vanaf de kanaaleilanden, die staan niet geregistreerd onder de EU.. Je kan importkosten krijgen (gebeurt echt nooit) maar beter als gift laten sturen dan, mits het niks kost. Ik heb zelf nooit problemen gehad, maar dat je geen kosten kan krijgen is gewoon niet waar
Hoelang duurt het tegenwoordig met PostNL als je een game in nederland besteld? Bezorgen ze ook maandags dat iemand weet.
Ik heb afgelopen donderdag bij YourGamezone besteld maar ook nog niet binnen pfff. En andere post is al geweest dus denk dat ik het moet opgeven dat ik hem dit weekend al kan spelen.
Gamedumper is helemaal over voor mij: Mass Effect 3 pre order geplaatst, (automatische) verzendbevestiging gehad, op de dag van de release (do 8- niet binnen, vr 9-3 niet binnen. Ik contact proberen te zoeken met die mensen maar reageren doen ze nietop emails. Had gezegd dat mocht mijn order niet voldaan kunnen worden met hun eerste voorraad ik dit niet erg zou vinden als ze dit konden zeggen en dan mijn geld terug konden storten, maar zoals gezegd geen reactie. Na lang zoeken eindelijk een telefoonnummer gevonden van de overkoepelende organisatie (nextic). De medewerker vertelde mij (zoder dat die t zeker wist) dat mijn order wel verzonden is en dat, mocht ik hem na 10 dagen nog niet hebben opnieuw contact met hun moest opnemen tot die tijd kon die vrij weinig. Nu weer een dag later nog mijn spel niet binnen en op de site van gamedumper staat duidelijk dat ik na 3 dagen contact op moet nemen. Nu dus een email gestuurd dat ik mijn geld terug wil uiterlijk maandag, is toch te gek voor woorden dat een (betalende) klant de dupe moet zijn omdat hun of de post NL een fout maakt of de afspraak niet nakomt. Om nu naar de winkel te lopen en daar mijn mas effect 3 te kopen zit er ook niet in dan zul je zien sturen ze nog een keer dat spel op en zit ik er met 2. Eerder een preorder van Skyrim besteld (misschien ook wat andere titels maar dit weet ik niet meer) dit ging gewoon goed maar zodra er iets mis gaat ist waardeloos bedrijf, een echte afrader dus
Toch denk dat ik die vandaag, het is nog wel erg vroeg, of dinsdag alsnog in de bus ligt. Post NL loopt nu éénmaal gigantisch te fucken de laatste tijd.
BP games met 9,6 loopt ook aardig te klooien. Hoesje van ssx was doormidden gebroken aangekomen. Kreeg na 2 keer mailen reactie. Zouden ze een nieuw hoesje versturen , week later en heb ik nog niks...
ja dan hoop ik dinsdag de post voor vandaag is al geweest. En dan nog vind ik de service belachelijk, reageren op klanten is toch een normale zaak, tenminste dat vind ik
Lijkt me wel. Ik heb daar nooit problemen gehad srategy guide en mvsc gehaald. Kreeg bijna meteen antwoord op men vragen.