1. Deze website gebruikt cookies. Door deze website verder te gebruiken, gaat u akkoord met ons gebruik van cookies. Leer Meer.

Het Online Gamestore Topic [Deel 3]

Discussie in 'Algemeen' gestart door Fiasco, 23 jun 2011.

1. Gakkie

Gakkie Black Queen

Leuk Bevonden:
    689
    Je kunt op de sterretjes (beoordeling) klikken en dan krijg de reviews van users van domdom te zien en weet je precies hoe of wat ...

2. mrbeast

mrbeast Beestie

Leuk Bevonden:
    2
    Bedankt :thumbs:

3. Gakkie

Gakkie Black Queen

Leuk Bevonden:
    689
    Lol, zie dat ik domdom heb getypt ipv comcom :)

4. casper018

casper018 Active Member

Leuk Bevonden:
    5
    Als zavvi.nl zegt verzonden
    weet iemand hoelang het dan nog ongeveer duurt?
    versturen ze uit t buitenland of vanuit nl?
    want vanuit nl moet het binnen een dag of 2 toch welbinnen zijn of?

5. UpInSmoke0611

UpInSmoke0611 Well-Known Member

Leuk Bevonden:
    1.176
    Ze versturen vanaf het buitenland. Het is heel wisselvallig, vaak nieuwe releases 15 dagen bij mij en ouder spul binnen een week

6. Sen

Sen Active Member Hoofdredacteur

Leuk Bevonden:
    378
    gemiddeld zou ik zeggen een ruime week. Het komt van de Kanaaleilanden vandaan.

7. UpInSmoke0611

Leuk Bevonden:
    1.176
    Ik heb nog steeds geen geld teruggehad van die Livingsocial / Bol.com deal. jullie ?

Laatst bewerkt: 24 feb 2012
  8. Daz

Daz Well-Known Member

Leuk Bevonden:
    2.259
    Als ik bestel bij Zavvi.com, wordt het dan aangeraden om als 'gift' te versturen? Daarmee omzeil je makkelijker de douane voor eventuele extra kosten, toch?

9. RogierM

RogierM Active Member

Leuk Bevonden:
    31
    Zavvi staat geregistreerd in de uk, dat is onderdeel van de EU. Oftewel vrije handel in goederen met NL. Hoef je dus niet om gift te vragen, komt nooit naheffing van de douane.

10. Daz

Daz Well-Known Member

Leuk Bevonden:
    2.259
    Top, bedankt.

11. UpInSmoke0611

Leuk Bevonden:
    1.176
    Is niet geheel waar. Het wordt vaak verstuurd vanaf de kanaaleilanden, die staan niet geregistreerd onder de EU.. Je kan importkosten krijgen (gebeurt echt nooit) maar beter als gift laten sturen dan, mits het niks kost. Ik heb zelf nooit problemen gehad, maar dat je geen kosten kan krijgen is gewoon niet waar

Laatst bewerkt: 26 feb 2012
  12. Camo81

Camo81 Dood en Verderf

Leuk Bevonden:
    0
    Hoelang duurt het tegenwoordig met PostNL als je een game in nederland besteld?

Bezorgen ze ook maandags dat iemand weet.

13. Jorrie

Jorrie ¯\_(ツ)_/¯ Moderator

Leuk Bevonden:
    5.116
    Maandag niet meer, meestal gewoon binnen 1 dag.

14. Camo81

Camo81 Dood en Verderf

Leuk Bevonden:
    0
    Oke bij BP games donderdag avond verzonden heb nog niks binnen.

aargg

nvm daar is ie al :)

Laatst bewerkt: 3 mrt 2012
  15. Divimus

Divimus Active Member XBW.nl VIP

Leuk Bevonden:
    305
    Ik heb afgelopen donderdag bij YourGamezone besteld maar ook nog niet binnen pfff.

En andere post is al geweest dus denk dat ik het moet opgeven dat ik hem dit weekend al kan spelen.

16. swordman

swordman Active Member

Leuk Bevonden:
    5
    Gamedumper is helemaal over voor mij:

Mass Effect 3 pre order geplaatst, (automatische) verzendbevestiging gehad, op de dag van de release (do 8-:cool: niet binnen, vr 9-3 niet binnen.
    Ik contact proberen te zoeken met die mensen maar reageren doen ze nietop emails. Had gezegd dat mocht mijn order niet voldaan kunnen worden met hun eerste voorraad ik dit niet erg zou vinden als ze dit konden zeggen en dan mijn geld terug konden storten, maar zoals gezegd geen reactie.

Na lang zoeken eindelijk een telefoonnummer gevonden van de overkoepelende organisatie (nextic).
    De medewerker vertelde mij (zoder dat die t zeker wist) dat mijn order wel verzonden is en dat, mocht ik hem na 10 dagen nog niet hebben opnieuw contact met hun moest opnemen tot die tijd kon die vrij weinig.
    Nu weer een dag later nog mijn spel niet binnen en op de site van gamedumper staat duidelijk dat ik na 3 dagen contact op moet nemen.

Nu dus een email gestuurd dat ik mijn geld terug wil uiterlijk maandag, is toch te gek voor woorden dat een (betalende) klant de dupe moet zijn omdat hun of de post NL een fout maakt of de afspraak niet nakomt.

Om nu naar de winkel te lopen en daar mijn mas effect 3 te kopen zit er ook niet in dan zul je zien sturen ze nog een keer dat spel op en zit ik er met 2.

Eerder een preorder van Skyrim besteld (misschien ook wat andere titels maar dit weet ik niet meer) dit ging gewoon goed maar zodra er iets mis gaat ist waardeloos bedrijf, een echte afrader dus

17. Cookie

Cookie #TaylorSwift XBW.nl VIP

Leuk Bevonden:
    528
    Toch denk dat ik die vandaag, het is nog wel erg vroeg, of dinsdag alsnog in de bus ligt. Post NL loopt nu éénmaal gigantisch te fucken de laatste tijd.

18. Camo81

Camo81 Dood en Verderf

Leuk Bevonden:
    0
    BP games met 9,6 loopt ook aardig te klooien.

Hoesje van ssx was doormidden gebroken aangekomen. Kreeg na 2 keer mailen reactie.
    Zouden ze een nieuw hoesje versturen , week later en heb ik nog niks...

19. swordman

swordman Active Member

Leuk Bevonden:
    5
    ja dan hoop ik dinsdag de post voor vandaag is al geweest.

En dan nog vind ik de service belachelijk, reageren op klanten is toch een normale zaak, tenminste dat vind ik

20. Camo81

Camo81 Dood en Verderf

Leuk Bevonden:
    0
    Lijkt me wel.

Ik heb daar nooit problemen gehad srategy guide en mvsc gehaald.
    Kreeg bijna meteen antwoord op men vragen.

Deel Deze Pagina