1. Deze website gebruikt cookies. Door deze website verder te gebruiken, gaat u akkoord met ons gebruik van cookies. Leer Meer.

Het Online Gamestore Topic [Deel 3]

Discussie in 'Algemeen' gestart door Fiasco, 23 jun 2011.

1. Fiasco

Fiasco Big Stepper XBW.nl VIP

Leuk Bevonden:
    5.868
    Voor wie geen CC of PayPal heeft, hurfuckingray!

Het heeft even geduurd, maar vanaf vandaag kun je ook bij Zavvi.nl betalen met iDEAL! Dus dat betekent nu ook een Mega Maandag voor iedereen zonder creditcard of paypal. De prijzen liggen ongeveer gelijk met de Engelse site en er worden geen verzendkosten in rekening gebracht. De games (en andere artikelen) worden nog wel steeds vanuit Engeland verzonden, dus de levertijd blijft wat langer.

2. PowerLines

PowerLines #Lemonade

Leuk Bevonden:
    1
    Misschien niet helemaal de juiste plek, maar heeft iemand ervaring met Randyrun en gamekey.nl?

3. Stephan123

Stephan123 Active Member

Leuk Bevonden:
    1
    Medal of Honor besteld bij gamedumper, heb ik een poolse/Russische versie ontvangen.

Game opgestart om te kijken of het spel zelf ook pools/russische was en dat was inderdaad zo.

Dat wordt dus paar weer minimaal woensdag spelen..... :mad:

4. Chrizzle

Chrizzle Active Member

Leuk Bevonden:
    756
    Kreeg net een email binnen van Zavvi dat er een fout was opgetreden bij de betaling van Max Payne 3. Deze heb ik al betaald, samen met Fifa Street.

Thefuck, beter naaien ze me niet 8)

5. Chillco

Chillco Active Member

Leuk Bevonden:
    6
    Van het weekend ook wat proberen te bestellen bij Zavvi (eerste keer) en proberen te betalen met Ideal. Er liep wat fout bij het afronden, waardoor het geld was afgeschreven, maar de bestelling niet was geplaatst. Gelijk een mail gestuurd en bericht terug gehad dat ik het geld teruggestort kreeg, wat inmiddels is gebeurd.

6. Chrizzle

Chrizzle Active Member

Leuk Bevonden:
    756
    Ik had in februari al betaald via Paypal, maar ze hadden alleen Fifa Street van mn rekening gehaald en niet Max Payne. Aangezien er niks meer op mn Paypal rekening stond konden ze dus ook niks eraf halen voor Max Payne 8)

Vind de klantenservice echt belabberd daar. Krijg telkens een automatisch gerenegeerd berichtje. Voortaan maar bij een andere site :)

7. Graveheart

Graveheart Groovy XBW.nl VIP

Leuk Bevonden:
    1.548
    Ik zit nu al een maand op mijn bluray van Jurassic Park te wachten.
    Eigenwijs als ik ben, toch maar bij Zavvi besteld ivm lage prijs.

Ik weet wel beter voorlopig. :)

8. Mirik

Mirik XBW Bazin XBW.nl VIP

Leuk Bevonden:
    3
    Experts, kan iemand mij een goedkope (de goedkoopste of beste?) online (nederlandse) gamewinkel aanraden waar wij affiliate mee kunnen worden zodat we preorders op de site kunnen zetten?

Ik ben een beetje out of the loop en ben benieuwd waar jullie nu games kopen!

9. Lijpe Mocro

Lijpe Mocro Active Member

Leuk Bevonden:
    839
    Gamesync. Altijd hele goede ervaringen mee. Ook is gamedumper erg goed en bestel ik ook wel eens bij BPgames.

10. Mirik

Leuk Bevonden:
    3
    Top! Ik ga effe kijken naar die sites!!!

EDIT: Heb ze alle drie aangeschreven, even kijken wat er van komt! :)

Laatst bewerkt: 19 mei 2012
  11. SjaccoPopino

SjaccoPopino Stay Frosty

Leuk Bevonden:
    86
    Ben benieuwd! Zou mooi zijn als er extra XBW korting geregeld kan worden ;)!

12. Delphiki

Delphiki Active Member

Leuk Bevonden:
    467
    zavvi.nl!

13. Mirik

Leuk Bevonden:
    3
    Dat vermoed ik niet, zijn al minuscule marges met die prijzen (let maar op hoeveel discount webshops er failliet gaan...), maar misschien kunnen wij als XBW een graantje meepikken van alle XBWers die daar bestellen of prijzen aanbieden van alle shops als overzicht zodat gamers kunnen kiezen waar ze kopen, etc.

@Delphiki:

Wel 7 euro verschil bij games (ghost recon voorbeeld, of 5 euro totaal verschil ofzo met verzendkosten):

http://www.gamesync.nl/tom-clancy-ghost-recon-future-soldier-xbox360-kopen-bestellen.html
    http://www.zavvi.nl/games/platforms/xbox-360/tom-clancy-s-ghost-recon-4-future-soldier/10080499.html

Laatst bewerkt: 19 mei 2012
  14. MAD 1976

MAD 1976 Useless info here...

Leuk Bevonden:
    1.285
    Bovendien is Zavvi.nl geen echte nederlandse webshop; alles wordt vanuit de UK verstuurd (helaas).

15. Tco

Tco The Chosen One

Leuk Bevonden:
    1
    Iemand die nog een goede plek (wellicht met code) voor PSN cards? Dus 16-18 euro voor 20 euro cards en zo.

16. Gakkie

Gakkie Black Queen

Leuk Bevonden:
    689
    Gamesync of gamedumper idd. Gamedumper had een fout in de webshop. Daar heb ik ze nog attent opgemaakt ...

17. SjaccoPopino

SjaccoPopino Stay Frosty

Leuk Bevonden:
    86
    Heb even een vraagje. Niet echt over een online gamestore, maar weet zo snel niet waar ik t anders moet vragen.
    Tijdje geleden las ik hier ergens op XBW over inwissel acties met nieuwe games. Zo kun je bij Game Mania 3 games inleveren en krijg je een nieuwe voor 20 euro. Dit kan ik ook gewoon terug vinden op hun site. Maar ik meen me ook te herinneren dat de Free Record Shop ook zo'n soort actie had, alleen kan ik daar helemaal niks over vinden op hun site? Iemand die me kan vertellen hoe die actie bij FRS is?

EDIT: Eindelijk gevonden ;)

Laatst bewerkt: 30 mei 2012
  18. baldandbearded

baldandbearded Dorpsidioot

Leuk Bevonden:
    0
    Ik heb 3 maanden geleden BF3 besteld bij zavvi, wel betaald maar product is nooit ontvangen en ben al een tijdje bezig met terugkrijgen van me geld. Ik wou dat deze user generated review site eerder had gelezen.......

http://www.reviewcentre.com/reviews168425.html

19. johnnybt

johnnybt Active Member

Leuk Bevonden:
    0
    eind april bestelling gedaan bij 12game.com (Max Payne :cool:. Zou binnen komen op de release datum (18-05). netjes mailtje gekregen op de 18e dat game verzonden was. bijna week later niets binnen.

Gebeld met 12game en ze zouden nieuwe game sturen. dag later netjes mailtje dat game verstuurd was. (24-05). Gisteren (30-05) eindelijk mijn pakje. Helaas te vroeg gejuigd: op de pakbon staat netjes Max Payne 3 maar de game die ze gestuurd hebben is: Band Hero (??????)

weer gebeld met 12game en nu moet ik eerst mijn ontvangen game terugsturen en dan krijg ik Max Payne toegestuurd (alhoewel ik daar weinig vertrouwen in heb)

Oh ja: ik kom nu ook in aanmerking voor een T-Shirt.

wat een ^*#*%@*^% zaak. eerste en laatste bestelling daar

20. oneshot1tkil

oneshot1tkil Active Member

Leuk Bevonden:
    18
    ik heb 4dagen geleden een spel bij gamedumper gekocht.

en ik heb nog steeds niks binnen... oplichters dat het zijn.

Deel Deze Pagina