Je checkt een game op inhoud. Zit het boekje er bij, eventueel een online pass en hoe ziet de disc er uit? Heeft ie beschadigingen? Is ie nog wel af te spelen? Dat zien ze zelf wel na 100.000 discs te hebben gezien. Bovendien.. Hoe denk jij dat ze een online pass kunnen checken of ie werkt? Invullen? Dan is komen ze er achter dat ie gebruikt is, of doordat ze dus nu de code invullen wordt ie dus gebruikt door de gamestore. Oftewel, je moet na de aankoop zelf achter komen of de online pass werkt ja of nee. Mocht ie niet werken, kan je 'm toch altijd nog omruilen als je wilt.. Zie het punt niet helemaal, en je moet niet te makkelijk denken dat ALLES gecheckt kan worden. Heb zelf bij de Gamemania gewerkt, en daar heb je echt geen tijd voor. Alles wordt bepaald aan de hand van de staat van de disc. Mocht ie beschadigd zijn, kan ie gerepareerd worden. Werkt ie helaas niet als je thuis bent aangekomen, kan je 'm altijd nog omruilen.
Bij the hut max payne 3 (pc) bundel met 2 blu rays besteld voor 35 euro, op 30 mei is de status veranderd in verzonden, tot nu toe neits binnen, heb al een query gestart. Echt vaag bij hun soms ontvang ik iets in 2-3 dagen en soms duurt het ook een maand
Is de MW2 Prestige Edition aan te raden. Het gaat mij dan voornamelijk om die nachtkijkert want de game heb ik al.
Het is geen topkwaliteit en typisch massaproductie "Made in China" spul, maar het werkt wel echt en voor die prijs zou ik het wel doen als je het echt wilt hebben. Ik heb ooit het dubbele betaald. De game kan je eventueel nog wel los doorverkopen.
Kan iemand mij misschien een beetje uithelpen. Bij Xboxhome.nl had ik de nieuwe Tour de France besteld. Het enige was dat de naam van 2011 was, maar er wel pre-order bij stond van de 2012 versie. Na met hun gemaild te hebben om welke versie het ging, gaven zij aan dat de naam verkeerd was aangegeven en dat het wel degelijk om de 2012 versie ging. Ik vond het wel een redelijk koopje, aangezien de prijs maar €18,17 was. Het product werd paar dagen later van de site gehaald, maar nooit meer terug er op gezet. Wel bleef mijn order keurig staan en dus zou het nog gewoon verzonden moeten worden. Na twee dagen na de releasedatum, was het spel nog steeds niet verstuurd. Nadat IK contact met hun heb opgezocht via de mail, geven zij aan dat IK de 2011 versie besteld heb. Zij leggen de schuld nog deels op mij, maar geven aan dat het spel nog wel geannuleerd kan worden en ik dan de 2012 versie kan bestellen. Persoonlijk ben ik hier natuurlijk niet tevreden mee, ik heb hier uiteindelijk natuurlijk totaal geen voordeel mee, terwijl de fout bij hun ligt. Ik zou willen weten waar ik recht op heb zeg maar, heb ik dus recht om het spel te 'eisen'? Alvast bedankt!
Sowieso aantonen dat jij een mail hebt waarin zij zeggen dat het om de 2012 versie gaat en dat zij een typefout hebben gemaakt. Of je echt recht heb op de 2012 versie weet ik niet ,aangezien 18,17 euro wel een uitzonderlijke lage prijs is voor een nieuwe game, dus daar zouden ze iets in hun algemene voorwaarden hebben kunnen staan. Ik denk tbh niet dat ze het gaan leveren, maar je kan het altijd proberen. Sowieso de mogelijkheid openhouden om je geld terug te krijgen en alles te annuleren.
(beetje overdreven om je post in verschillende topics te plaatsen.....) Gewoon je geld terugvragen. Ik snap dat je geirriteerd bent maar IMO is het duidelijk een typefout geweest....daar kun je natuurlijk over doorgaan, maar ze zullen vast wel ergens in de voorwaarden hebben staan 'typefouten voor behouden'.
Ja sorry hiervoor. Had het perongeluk al in een andere topic gezet, toen ik mij bedacht dat ik het beter in deze kon zetten. Had dat even moeten veranderen ja. Je kan het zien als een typefout, maar als ik twee keer specifiek vraag of het gaat om de versie 2012 en zij geven aan dat het inderdaad wel degelijk om de 2012 versie gaat, vind ik het geen typefoutje meer ..
True ik vind ook dat je gelijk hebt en dat ze gewoon moeten leveren omdat zij een fout hebben gemaakt.. maarja zo werkt het natuurlijk helaas vaak niet. Ik denk dat ze zich wel ingedekt hebben voor dit soort fouten.
Tof! Hebben hier niet ver van mijn huis wel een opslag. Kijken hoe ze gaan concurreren met Bol en Wehkamp, vooral gezien .co.uk en .de veel goedkoper zijn dan een Bol of Gaykamp.
Ben benieuwd of ze dan ook de mogelijkheid gaan bieden op Acceptgiro te gaan betalen. Dat is voor veel mensen het grote voordeel van Bol en Wehkamp denk ik.
Nice, als ze nou ook dezelfde prijzen en aanbiedingen als Amazon UK behouden... En sommige van mijn pakjes van Amazon UK komen vanuit Amsterdam, dus er zit toch al een Amazon-ig iets in NL? Of is dat alleen maar een verdeelcentrum?