Hmm, ik heb Alice nu bij Zavvi.nl opnieuw besteld, maar daar duurt het een week tot verzending. Bij Play is 'ie net zo duur zie ik nu, is het een beter idee om 'm daar te bestellen? Ervaringen met levertijd van Play.com? Hij staat daar iig onder 24-hour dispatch...
Ja ben dr al achter idd, ben een beetje boel scheel vandaag. Chill hoor daar kan ik wel wat leuks voor halen!!
Heeft iemand ervaring met Game Gigant? Ik heb net namelijk een mailtje gekregen dat mijn spel verstuurd is. Betekent dit dat ik hem dan de volgende dag (vandaag) in huis heb of duurt het dan alsnog twee werkdagen?
Ligt eraan met wie ze versturen; TNT uhh, ik bedoel Post NL is de volgende dag, en Select Vracht ea zijn 2 dagen.
Via budgetgaming.nl kan je ook zien welke shops betrouwbaar zijn en niet, gamegigant is daar zelf ook actief
Ik heb net een spel binnengekregen van Budget Gaming, namelijk L.A. Noire. Nu ik hem heb uitgepakt, zie ik dat het helemaal geen 'PAL' game is, maar 'NTSCJ' ofzo? Kan ik hem wel gewoon afspelen en Engelse ondertiteling instellen?
Heeft budgetgaming zelf ook een webshop? En ja, als de game regiovrij is (wat hij volgens mij wel is want Gamehubs verkoopt hem ook) kun je hem gewoon in het engels spelen
Sorry, ik typ Budget Gaming, aangezien ik het net gelezen heb, maar het gaat om Game Gigant. Dus als het goed is zou ik dit gewoon moeten kunnen spelen? Dit staat er overigens bij: Deze versie is gewoon op een normale console in het Engels te spelen. Dus dan zal het inderdaad wel. Verder vraag ik me af of er nog andere nadelen aanzitten? Ik las namelijk nog iets over het verschil in Volt en vraag me af hoe het zit met de Engelse ondertiteling? Nederlandse ondertiteling is er volgens mij toch niet.
Oke.. dan ga ik hem dus gewoon openmaken. Bij gamehubs staat dezelfde versie die ik heb gekregen en er staat dat hij het doet op een PAL Xbox. Bedankt voor de reacties.
Ik heb net twee artikelen besteld op Amazon.co.uk, maar ik kreeg een mailtje dat het geld niet van m'n vaders CreditCard kon worden afgehaald (€36,-). Morgen gaat hij naar de bank om te kijken wat er aan de hand was (hij had er gister ook al problemen mee op een site), maar ik vraag me af: hoe lang duurt het totdat mijn order op Amazon automatisch wordt gecancelled omdat er geen geld kan worden afgeschreven van de CC? Want zo zou je eigenlijk producten voor jezelf kunnen reserveren (bij eentje was er '1 left in stock', die dus inmiddels weg is gehaald omdat ik die besteld heb).