Het is gewoon handig om dingen mee te bestellen waarvan je niet zeker weet of je ze wel gaat krijgen (foutjes op webshops enzo). Krijg je het wel, mooi, betaal je het en klaar. Krijg je het niet, zit je ook niet twee weken op je geld terug te wachten
Hebben jullie wel eens wat bij Smartgamer.nl besteld? Ik had er vorige week wat besteld en zou de volgende dag binnen komen. Nu een week later nog niks gehad en gisteren paar keer gemaild en ik kreeg echt korte en onvriendelijke mails terug.. Ik heb vandaag gemaild dat ik me geld terug wilt.. Echt waar..Ik bestel hier nooit meer.
Ik bestel hier wel eens, laatst nog Lego Harry Potter 2 besteld en zonder problemen de volgende dag ontvangen. Verder heb ik ooit wel problemen gehad dat ik geld terug moest krijgen na het terug sturen van een game. Dit vond ik erg lang duren, en kreeg een 10% korting code ter compensatie. Dit was in mijn ogen wel erg slechte service, ging weken over heen.
Mijn Live is verlopen. Waar kan ik het op dit moment het goedkoopst krijgen(een heel jaar lang weer, zoals altijd) ? Zodat ik gewoon over een paar minuten na betaling weer Live ben?
Op de Duitse Ebay zijn er vaak goedkope xbl codes te vinden, waarbij de code binnen 10 minuten binnen is. Ik heb vorige week nog 14 maanden voor €35 gekocht.
Ja, alles op Ebay gaat via paypal. Ik had deze gekocht: http://www.ebay.de/itm/XBOX-360-LIV...behör&hash=item5891c6361e&_uhb=1#ht_943wt_941. Het duurde trouwens 45 minuten zie ik net.
Het scheelt toch weer 5 euro met een winkel op budgetgaming. En ik zie dat je het echt gelijkt koopt bij deze verkoper, er hoeft dus niet altijd persé een veiling van start te gaan?
Ja, gewoon direct te kopen zonder veiling. Ik zou het nog goedkoper kunnen aanbieden, maar dat mag niet!
Over de dixons sale: Ben benieuwd wat ik krijg Goed nieuws, uw bestelling is onderweg. Hieronder staan alle gegevens en de producten die zijn verzonden naar het door u opgegeven bezorgadres. We wensen u alvast veel plezier met uw aankoop en zien u graag terug in onze winkels of op Dixons.nl. Ik heb alleen arkham city besteld en het wordt via de pakketpost verstuurd Bij 12game xbox live besteld en ik heb een italiaans doosje gekregen, code werkte wel
Dat weet ik Maar je zou verwachten als je het bij een Nederlandse Shop besteld dat je een Engels of Nederlands doosje zou krijgen en niet een Italiaanse
En dat is het belangrijkste Maar ik heb wel eens vaker rare producten van hun gehad, zoals een Poolse versie van Medal of Honor, Poolse achterkant/voorkant en alleen een Poolse taalinstelling in het spel.
Weet iemand of ze bij wehkamp je bestelling in 1x bezorgen of in delen. Wat ik bedoel is: Ik wil X-com en Borderlands 2 daar bestellen. Maar ze komen uiteraard niet tegelijk uit. Wordt Borderlands op release bezorgd en X-com in oktober of komen ze beide in oktober? Edit: Echt dom dat als je teruggaat naar je bestelling en je al die code hebt ingevoerd maar nog niet hebt besteld, de prijs van voor de kortingscode wordt gehanteerd...
Heeft iemand een vertrouwbare site waar je 2100 Microsoft Points kan kopen. Ebay kan ook, als je ook zeker weet dat de code aan komt