Op Ebay zitten diverse goede verkopers, vooral de Duitsers (ja echt!),voor 2100(P) zit je meestal iets onder de €20,-
Dat lijken Duitsers, maar zijn Chinezen (ja echt!). Maar dat zijn wel een van de goedkoopste ja en ze maken er ook amper winst op. Ik weet namelijk wat de inkoopprijzen zijn (heb zelf contacten in die wereld) en eBay+PayPal slokt ook nog een aardig bedrag op. Maar goed, het is gewoon betrouwbaar hoor.
Ik denk dat het gewoon apart verstuurd wordt, dat is over het algemeen wel het meest gebruikelijke. Bij wehkamp kan ik me echter ook voorstellen dat klantvriendelijkheid ze niks doet en gewoon versturen wanneer beiden verkrijgbaar zijn..
Huh vaag.. Ik heb dus TTT2 We are Tekken ed besteld.. Kwam op 53euro uit op Wehkamp, maar ze hebben 43 afgeschreven.. Dus nog eens extra 10euro korting krijg je ? wtf. Er stond ook dat je nog eens 10euro korting kreeg voor je mode-bestelling.. Als games tegenwoordig mode zijn ben ik een frigging hipster
Misschien had je al een keer een bon gebruikt? Ik heb met de actie FIFA 13 UT voor €47,59 gekocht. Uiteindelijk €37,59 betaald en in mijn administratie heb ik nu een tegoed van -€69.54. Snap er geen fuck van, maar blijk dus FIFA te krijgen voor een mooie prijs + tegoed over = laten uitbetalen door die idioten administratie daar.
Ja ik weet het ook niet, behalve dat er stond dat je nog eens €10,- ontving op mode artikelen.. Verstuurd van mijn GT-I9300 met Tapatalk
Ik heb drie weken terug iets via een 3rd party retailer uit de UK besteld op amazon.co.uk. Duurt dat altijd zo lang? Retailer stond goed aangeschreven.
Iemand ervaring met pre-orders op consoleshop.nl ? Wil er zeker van zijn dat ik FIFA op de release dag ontvang.
Op dit moment Borderlands 2 en Halo 4 gereserveerd bij Wehkamp. Leveringstijdstippen worden wel gewijzigd(staan nu op binnen 3 weken en >5 weken), maar of er ook op release geleverd wordt, is nog de vraag. Laatste pre-order daarvoor bij Wehkamp was Fifa 2009 (kan ook 2010 zijn geweest), die kwam een week na release binnen. Zal wel posten wanneer Borderlands 2 is geleverd.
Mn tekken tag tournament 2 die vrijdag moet uitkomen is vandaag verstuurd. Ben benieuwd. Ik laat ff weten of het 1, 2 of 3 dagen heeft geduurd
Ik weer niet of bovenstaande code door iedereen te gebruiken is, maar ik heb hem in ieder geval gebruikt