1. Deze website gebruikt cookies. Door deze website verder te gebruiken, gaat u akkoord met ons gebruik van cookies. Leer Meer.

Het Online Gamestore Topic [Deel 3]

Discussie in 'Algemeen' gestart door Fiasco, 23 jun 2011.

1. Jorrie

Jorrie ¯\_(ツ)_/¯ Moderator

Leuk Bevonden:
    5.116
    Gewoon de goedkoopste met minimaal 99,8% positieve feedback.

2. Peter_Aragorn

Peter_Aragorn Peter AragornNL

Leuk Bevonden:
    1
  3. Jorrie

Leuk Bevonden:
    5.116
  4. Peter_Aragorn

Peter_Aragorn Peter AragornNL

Leuk Bevonden:
    1
    Top!

5. Jorrie

Leuk Bevonden:
    5.116
    Als je niet snel een mail krijgt moet je even in je spam folder kijken, daar staat het meestal wel in dan.

6. Fiasco

Fiasco Big Stepper XBW.nl VIP

Leuk Bevonden:
    5.868
    Hahah, fucking Wehkamp. Eerst twee weken geleden doodleuk opeens Halo 4 annuleren omdat ik opeens vooruit moet betalen. Vraag ik het na waarom en geven ze aan dat ze hem wel opnieuw willen bestellen maar dat ik dan +/- €70 moet betalen inplaats van €52. En nu gezellig aangeven dat Hitman Absolution Prof. Edition niet leverbaar is voor me nadat ik even e-mail omdat ik zag staan dat de leverdatum +5 weken was. Ook serieus gewoon drie maanden geleden in de bestelling gedaan ofzo. Gaykamp serieus, wat is dit. Altijd al mongolen geweest daar, maar dacht destijds dat het wel okay was en ik het maar wel deed gezien die €10 kortingacties. Never nooit meer, echt altijd hetzelfde bij die idioten. :emo:

Achja, en dan zie ik nu dat ze hem opeens opnieuw in de bestelling hebben gedaan voor me zonder mijn toestemming met leverdatum onbekend. Trolololol.

Laatst bewerkt: 16 nov 2012
  7. PePzi NL

PePzi NL Ōkami! XBW.nl VIP

Leuk Bevonden:
    203
    Ik snap niet dat er nog mensen bestellen bij die lutsers :+ Wehkamp is echt de slechtste winkel om je games vandaan te halen.

8. UpInSmoke0611

UpInSmoke0611 Well-Known Member

Leuk Bevonden:
    1.176
    Zo vaag.. Mn TTT en H4 had ik gewoon op de release..

9. DulleNL

DulleNL I'm a little teapot Magic Member

Leuk Bevonden:
    313
    Nee, Wehkamp is de slechtste winkel om games vandaan te halen als je Fiasco heet blijkbaar. :+ Ik heb nooit problemen. Krijg soms zelfs mijn games te vroeg. Halo 4 ook geen problemen mee gehad. Top winkel (zolang je hun klantenservice maar niet nodig hebt 8))

10. Rick

Rick Extreme gamer

Leuk Bevonden:
    0
    Heb ook nooit problemen met wehkamp,heb zelfs LBP karting daar besteld voor 26 euro en gekregen voor die prijs en op tijd.

11. DulleNL

DulleNL I'm a little teapot Magic Member

Leuk Bevonden:
    313
    WAT?! Waarom had je dat niet even in het koopjestopic gepost? :+

12. Rick

Rick Extreme gamer

Leuk Bevonden:
    0
    Helemaal vergeten.|:-

13. Fiasco

Fiasco Big Stepper XBW.nl VIP

Leuk Bevonden:
    5.868
    Nouja, toch een pluspuntje dan. Gezien ik dus nog €10 korting had heb ik de normale (na mijn levensverhaal tegen Wehkamp) versie daar besteld, dan kom je uit op €37 nog wat. En die komt vandaag al binnen als Selektvracht het niet opfuckt wat ze vaak doen. Toch lief dus, maar het blijft Gaykamp.

14. Weggooi32

Weggooi32 Active Member

Leuk Bevonden:
    60
    Pfff bij Smartgamer bestel ik ook nooit meer, wat een beroerde service. Heb ruim 2 weken geleden Halo 4 daar besteld, uiteindelijk niks gehoord behalve en bevestiging. Uiteindelijk maar gewoon in de winkel gehaald en mailtje gestuurd om te annuleren. Geen reactie daarop. Inmiddels al 10+ mailtjes gestuurd en één reactie waarin ze zeiden afgelopen zondag te zullen reageren.

15. UpInSmoke0611

UpInSmoke0611 Well-Known Member

Leuk Bevonden:
    1.176
    Een tijd terug kreeg je 10% korting bij wehkamp en nog es 10euro korting geloof ik bij gebruik van een code? Ik heb ineens een 10euro betalingsachterstand bij wehkamp :confused:.. Ik had for unknown reason 10euro minder betaald.. dat moet ik dus nu terugbetalen want ze hadden het gewoon niet volledig afgeschreven :confused:

Laatst bewerkt: 19 nov 2012
  16. mrbeast

mrbeast Beestie

Leuk Bevonden:
    2
    Weekje terug kreeg ik ook een mail van 10euro achterstand terwijl ik halo 4 had gepreorderd en een dag later had geannuleerd, omdat ik liever een andere webshop had :p
    Ik had de 10% kortingscode gebruikt en voor de rest niks dus ik vind t ook maar raar....

17. Gakkie

Gakkie Black Queen

Leuk Bevonden:
    689
    Wat is de beste (goedkoopste) online shop voor MS points, waarbij je de code per mail krijgt ?

Koop ze normaal gewoon op de xbox via CC, maar wil nu best aantal dingen kopen en dan kan een lagere prijs geen kwaad :)

18. Jorrie

Leuk Bevonden:
    5.116
    eBay, gewoon de goedkoopste met minimaal 99,x% feedback kiezen.

19. Gakkie

Gakkie Black Queen

Leuk Bevonden:
    689
    Mja, ben niet zo van de ebay. Normal online shops ?

20. Maddmonkey

Maddmonkey Well-Known Member

Leuk Bevonden:
    5.435
    xbox360gold.nl
    xbox360livekaarten.nl

kijk even op budgetgaming.nl daar staan een hoop. ik weet niet welke op dit moment het laagst is, maar het scheelt 1 of 2 euro hooguit per aanbieder

Deel Deze Pagina