Ik heb een spel besteld bij discounter denet, En er stond voor 20:00 besteld morgen in huis? is dat niet heel snel? Of doen hun dat via een busje ofzo alles afleveren?
Valt wel mee. Bij Bol kan je soms tot 22:30 bestellen en heb je hem morgen. Komt ook gewoon met de normale post.
Bij Consoleshop is dat zelfs tot 0:00, ga je slapen en wordt je wakkergemaakt omdat de pakketbezorger op je deur staat te bonken rond 8:00
Heb net dishonored bij gamedumpers besteld. ik had hem 15:00 besteld. Dus krijg ik hem morgen? laatste keer dat ik daar bestelde was een jaar geleden toen stond er ook volgende dag maar ik kreeg het spel pas over een week.
Het kan aan de post liggen dat je je spel later krijg, als je de game krijgt, kijk dan naar de datumstempel op de envelop, daarop zie je wanneer hij is verstuurd.
Die envelop heb ik allang niet meer. En trouwens je hoort toch ook een mail binnen tekrijgen als het spel verstuurd is? Ik heb nog helemaal niks ontvangen.
250,- voor 250gb incl 2 kont-rollers, skyrim en forza 4 essentials. En dan nog de keus uit borderlands 2 of pes 2013. 21% is iig niet op consoles. Dit is bij Arena, of het een goede aktie is kan over worden gediscussierd
Was het nou veilig om bij Zavvi iets boven de €21 te bestellen gezien ze van de schiereilanden versturen (of juist niet, weet het niet meer)?
Daarom staat er ook "kan", maar ikzelf heb een keertje moeten dokken bij Zavvi waardoor ik uiteindelijk duurder uit was dan gewoon hier in de winkel.