En tegenwoordig is zavvi niet meer echt goedkoop , kijk maar naar amazon of andere sites, stukje goedkoper soms
SmartGamer.nl Houd helemaal geen klanten meer. Zaterdag Game besteld! Zal je wel verwachten, dat ik 'm nu al op de deurmat had moeten hebben liggen? Maar nee! E-mail kan ook moeilijk op gereageerd worden bij Smartgamer.nl (Telefonisch ook niet bereikbaar) Wat is dit van kut web game winkel? ARGH! Ik wil mijn 29 euro terug! Zo hoeft het voor mij niet meer..
Smartgamer is ook echt kut Leis.. Zoveel gezeik gehad met die winkel// En klantvriendelijk zijn ze ook niet,, Echt nooit meer....
Idd!! Ik had net wel een vrouw aan de lijn (Smartgamer) Mocht ik de game morgen niet binnen hebben, moet ik weer terug bellen en ga ze PostNL erover informeren, wat er precies aan de hand is. Anders sturen men een game op en moet de retour betalen (Verzendkosten) Ook belachelijk. We wachten af.:{
Slechts een contactform op de site en verder geen enkele informatie. Ook niet bekend op budgetgaming en andere shopsurveys. Hmmmm ... Ik zou zeggen, bestel er wat en laat ons het resultaat weten
Er was hier laatst nog iemand die het zich afvroeg. Het kan opzich legit zijn, er zijn wel meer van dit soort sites waar spullen gewoon aan komen. Maar het blijft een gok... die ik zelf liever niet waag. Het staat trouwens op naam van:
Heb wel eens 3 gratis spellen, 1 xbox live cam en een headset ermee gekregen Het zijn meestal van die sites waar je een eigen gameshop kan maken, die dingen zijn zo slecht ontwikkelt. Je hoeft alleen naar het betaalscherm gaan bij bijv rabobank(waar je je rekeningnummer moet invoeren), klik je gewoon weg en het word naar je toe verzonden (trouwens volgens mij mag ik dit niet posten? ) Bij consoleshop hebben ze ook iets dergelijks maar moet je bij afrekenen een line code vinden die je dan in je internet intikt blablabla, vriend van me is het gelukt maar bij mij was het geannuleerd edit: Trouwens volgens mij gaat dat niet bij deze site, heeft namelijk iets met een bevestiging te maken etc etc, nog nooit tegengekomen zoiets
Hmm, ik heb daar FIFA 13 besteld, 2 dagen geleden bericht gekregen dat het is verzonden maar nog niet ontvangen. Net nog de post opgehaald, maar geen FIFA.
Heeft Zavvi.nl een kortere levertijd dan .com? Er zijn geen verzendkosten, dus dacht dat het hier ergens uit Nederland wordt verstuurd. Maar het is woensdag geloof ik al verstuurd en nog steeds niet aangekomen.