1. Deze website gebruikt cookies. Door deze website verder te gebruiken, gaat u akkoord met ons gebruik van cookies. Leer Meer.

Het Online Gamestore Topic [Deel 3]

Discussie in 'Algemeen' gestart door Fiasco, 23 jun 2011.

1. Sloober

Sloober Active Member

Leuk Bevonden:
    16
    Daar heb ik nog wel even over nagedacht, maar ik dacht dat de prijs het belangrijkste was (je kan tenslotte control-f'en), maar als je wil kan ik die optie er wel inbouwen?

edit: je bedoelt zeker eerst op pijs sorteren en dan op alfabet? Zal ff kijken of me dat lukt, geef me een paar dagen :)

Laatst bewerkt: 27 mei 2013
  2. MAD 1976

MAD 1976 Useless info here...

Leuk Bevonden:
    1.285
    Nee, puur alleen op alfabet; is handiger als je een bepaald spel zoekt; of het een leuke prijs is zie je dan wel.

Ik koop een game omdat de game me leuk lijkt, niet omdat het de laagste prijs is die in het rijtje staat.

3. Binkie

Binkie Active Member

Leuk Bevonden:
    0
    Dankjewel kerel ! Ziet er goed uit

4. mrbeast

mrbeast Beestie

Leuk Bevonden:
    2
    Sick skills Sloober en idd erg handig, zal het zeker gebruiken! :)

5. Fiasco

Fiasco Big Stepper XBW.nl VIP

Leuk Bevonden:
    5.868
    Vanaf wanneer vallen de meeste hier Zavvi lastig als iets te lang duurt? Acht mei was er een blu-ray boxset mijn kant opgegaan, ondertussen een juni en nog niks. Website geeft 20 werkdagen aan, dus nog even aankomende week afwachten. Normaal duurt het hooguit twee weken. Heb geen haast, maar denk dat ik hem niet meer binnen krijg.

6. Stephan123

Stephan123 Active Member

Leuk Bevonden:
    1
    Op dit moment verkoopt Livecodes alleen UK/US Xbox music codes. Deze werken niet op je NL account. Ik had namelijk een 12 maanden code gewonnen maar werkte niet op NL account. Deze maar omgeruild voor 8400 MSP points _O_

7. MAD 1976

Leuk Bevonden:
    1.285
    Iemand toevallig nog een kortingcode over van Zavvi? Wil iets bestellen en heb de mijne per ongeluk al verwijderd uit mijn mailbox.:+

En als je naar Zavvi.com gaat, krijg je een popup of je naar de NL site wil gaan, met daarop een extra kortingcode van 4 euro.....dacht em goed onthouden te hebben, maar dus niet.:+
    (nu geeft ie de code niet meer, ook niet als ik cookies wis)

(ja, gaat goed vandaag=()

Als iemand me kan helpen met 1 of beide, zou dat zeer fijn zijn!

8. Sloober

Sloober Active Member

Leuk Bevonden:
    16
    Ik ken het gevoel, maar ik zou nog even wachten, heb een paar keer dingen op de 18e of 19e werkdag binnen gekregen..

9. HellHound

HellHound Active Member

Leuk Bevonden:
    16
    De code is NL4, maar die is wel enkel geldig bij een order van boven de 40 euro.

10. MAD 1976

Leuk Bevonden:
    1.285
    Hmm, dan had ik de code dus wel goed, maar doet ie het gewoon niet.:mad:

Iemand een kortingscode dan?

11. Gakkie

Gakkie Black Queen

Leuk Bevonden:
    689
    PM!

12. MAD 1976

Leuk Bevonden:
    1.285
    _O_

13. dudeer82

dudeer82 Hit-Girl

Leuk Bevonden:
    0
    Ik kijk voor Fifa 13 bij zuiderpark games en op de site staat 35 euro, maar bij safe checkout staat er 29 euro.. Hoe kan dat?

14. Maddmonkey

Maddmonkey Well-Known Member

Leuk Bevonden:
    5.435
    misschien een actie waar je geen btw bij hoeft te betalen?

15. dudeer82

dudeer82 Hit-Girl

Leuk Bevonden:
    0
    bij btw staat er inderdaad 0,00 :p
    raar dat ze niks vermelden op de site zelf

16. Grave

Grave Gym Member XBW.nl VIP

Leuk Bevonden:
    520
    Wie weet hoe je games op de gamemania site kan bestellen? Koop nooit bij die zaak, maar zag nu wat, maar je kan op hun site nergens iets kopen?.... Alleen preorders. Hoe kan je daar dan wat kopen 8) Waarom een online shop als je het niet kan bestellen:F:

17. UpInSmoke0611

UpInSmoke0611 Well-Known Member

Leuk Bevonden:
    1.176
    Tis geen webshop...

18. Grave

Leuk Bevonden:
    520
    Kan er wel preorders plaatsen. En waarom zetten ze dan alle games op hun site met prijzen? Moet je dan maar hopen dat de store bij jou toevallig de games heeft liggen? 8) Wat dus nooit het geval is en je weer voor niks 40 km hebt gereden. Je kan de games niet eens reserveren zodat je niet voor niks komt.

19. UpInSmoke0611

UpInSmoke0611 Well-Known Member

Leuk Bevonden:
    1.176
    Door te bellen naar je vestiging

20. Grave

Leuk Bevonden:
    520
    8) Vaag systeem.

Die winkels krijgen dus de hele dag telefoontjes van mensen die om games vragen op hun website die ze niet hebben.

Skyrim CE, 30 euro, alleen geen winkel die hem heeft. AC3 Freedom or Die, 30 euro, maar geen winkel die hem heeft. Maar het staat wel leuk op de website |:-

Lokkertjes om mensen naar de winkel te krijgen in de hoop dat ze dan maar met wat anders naar huis gaan. F*ck that, kga zo wel lekker op terrasje zitten ipv m'n tijd daar weer aan te verdoen.

Deel Deze Pagina