Die skyrim stond er vorige week al op. Zal dus uitverkocht zijn. Ac weet ik niet. Een webshop zou wel handig zijn ja
Niet alle GM's kunnen aan de Freedom Edition komen. Ze hebben ze sowieso niet in de winkel. Ik heb vanmorgen 3 GM's gebeld en maar 1 kon een exemplaar voor me bestellen.. En je kunt op de site kijken of een game bij je lokale Gamemania beschikbaar is
Formuliertje invullen, scannen en dan hoor ik meer. Ben benieuwd. Wacht ook al 12 dagen op wat blu-ray's van Amazon, beetje lang. En nu is de prijs al een paar dagen een stuk lager. Komt Amazon ook via TNT trouwens? Sprak gister mijn pakketpostbode (zie ik zo vaak met alle pakketjes hier in huis), chille dude. Maar hij was dus drie weken op vakantie, precies in de tijd van Zavvi/Amazon en die andere dude had echt gigantisch veel klachten gekregen. Lijkt me dus duidelijk wat er vast aan de hand is met het pakje van Zavvi, nu hopen dat ik die van Amazon gewoon snel krijg.
Okay, het duurde wat langer omdat ik puntjes aan het halen was voor de XBW challenge, maar vandaag weer ff verder gegaan Je kan nu sorteren op prijs & alfabet. Daarnaast kun je nu ook overzichten voor de XB one, ps4, wii & wii-u bekijken. Feedback nog steeds welkom! http://www.sloeser.nl/projecten/zavvi/
Komt gewoon via TNT binnen, wel vreemd dat het al 12 dagen duurt , mijn pakketten via amazon zijn binnen werkdagen binnen...
Prima site idd. Zit eraan te denken om daar GTA te bestellen. Omdat ze altijd op tijd zijn en die daar maar 48 euro is.
Yep. Ze doen niet aan 2de hands games, dus geen Nedgame situaties daar. Als je een shopreview achterlaat op bv budgetgaming, krijg je een code van ze waarmee je bij je volgende bestelling in principe geen verzendkosten hebt...Ik bestel er vaak, ben nog nooit teleur gesteld.
Mooi om te horen Ik bestelde wel is bij nedgame alleen nieuw want 2de hands doe ik niet aan op websites, Krijg je nooit foto van het product enz. Maar ik ga eens rondkijken
Het is algemeen bekend dat als je spellen bij zavvi besteld dat je dan toch moet rekenen op een langere verzendtijd dan bij andere shops. Maar is er iemand hier die weet hoe dat met preorders gaat? Kan je bij een preorder je spel wel op de releasedate of kort daarna verwachten?