Hoe zat het ook alweer met pre-orders van Wehkamp.nl. Want ik wil Pokemon X/Y kopen via hun site maar er staat levertijd 1 week. Terwijl release 12 oktober is. Is wehkamp meestal op tijd met het leveren van games op release dag of zijn ze meestal later?
Ik had er de Zelda WW HD besteld, maar op de dag van release niks; levertijd stond ineens op een week, dus maar gecancelled.
Iemand ervaring met gamedumper en/of 12game? En was 12game niet failliet gegaan? Wil daar namelijk CoD:Ghosts Hardened Edition kopen en hun zitten ruim 25euro onder alle andere shops, lekker aantrekkelijk, maar herinner me dat er slecht nieuws over beiden was.
allebei de shops al meerdere bestellingen gedaan en nooit problemen . GD heeft inderdaad soms nog zelfs dat het voor release binnenkomt!
BESTEL NOOIT BIJ 12GAME! En al helemaal geen CE Pre-orders! Wat een graftakke site is dat. Ga het niet eens uitschrijven want dan ben ik morgen nog niet klaar.
Dat is dan toch echt een incident geweest, want genoeg mensen (waaronder ik) hebben gewoon de spullen gekregen die ze besteld hadden.. Een beetje jammer dat je dan direct zo reageert.
Halo 4 CE besteld: Werd na een week nog altijd niet verzonden, geen informatie mail, geen reactie op mails, annuleren ervan heeft enorm veel moeite gekost omdat ze het niet wilde accepteren enz enz. GTA V CE guide: Zelfde verhaal, na een week nog geen guide, pas na een e-mail te hebben gestuurd kreeg ik de uitleg dat ze niet waren binnengekomen, ook hier werd het annuleringsverzoek genegeerd. Nog nooit heb ik daar een bestelling kunnen plaatsen zonder gezeik. Op het gebied van CE's en pre-orders is deze site compleet hopeloos.
Als ze zonder uitleg weigeren je geld terug te storten kan je gewoon aangifte doen toch? Da's gewoon oplichterij dan namelijk...
Van Halo wel, na een paar weken ofzo. Die GTA V guide hebben ze alsnog opgestuurd ondanks dat ik een aantal dagen daarvoor al had aangegeven te willen annuleren. Inmiddels had ik het spel namelijk al op 100% Maarja, had toen ook geen zin meer om dat hele ding weer terug te sturen...
Hmm, toch maar voor GD gaan, op budgetgaming zie ik dat de laatste paar ervaringen ook niet al te best waren zou misschien komen door de faillissement die ze laatst hadden en ze nu weer beginnen? GTA V is nog kort geleden uitgekomen, zeker de Guide dus denkt dat ik 12game vermijd Thanks!