Is bij iedereen Paypal opeens zo traag? Waar normaal gesproken een dag na de Paypal betaling het bedrag van de rekening was afgeschreven is er sinds 30 januari niks meer gebeurd. De betalingen zijn gelukt, en ik heb de producten gewoon ontvangen, dus in dat opzicht gaat er niks mis. Maar het geld is nog steeds niet van mijn rekening afgehouden. Heel irritant, en vreemd.
Nog steeds een stuk sneller dan bij mij. Was de beschrijving ook anders dan normaal? Bij mij is er 1 betaling van 30 januari verwerkt (na 8 dagen pas) en die had een heel andere omschrijving dan ik normaal heb bij PP betalingen. Iets met gezever over Incasso/incassant/machtiging blabla. Normaal gesproken is de omschrijving veel korter. Bij welke bank zit je? Op zich zou ik blij moeten zijn dat er nog geen geld afgehouden is, maar dit irriteert me. Het duurt veel te lang. edit: In januari liep alles wel gewoon goed. Is er iets veranderd bij Paypal? Hmm...
Ja, dat heb ik inderdaad ook, misschien komt het door die plannen met die IBAN regeling? Heb Rabobank.
Hmm... Dat zou er iets mee te maken kunnen hebben? https://www.paypal.com/nl/webapps/mpp/sepa?&mpch=ads&mplx=3484-141228-12439-326 Al hebben ze het niet over verlate incasso's.
Aangezien ik nergens mn kadobon terug kan vinden voor het invullen van die enquete mogen ze echt verzuipen in de stront daar. Plus 5,- verzenden voor een game ?!
Ah, die mail heb ik ook gehad; weinig nut dus. Misschien heb je em niet gekregen omdat je te negatief was.