Laten we het hopen. Zou een goede concurrent zijn voor Bol. Of gewoon omdat het te duur is, en er niet genoeg vanuit NL besteld wordt om het te dekken.
Helemaal gek van Neckermann... Ik heb die 35,- bon (die nog eens gaat vervallen in 2 weken!!!!!!) en weet niet wat te kopen. Ik druk op PS4 en ik krijg gewoon blanco pagina
En een jaar Plus voor 15 euro is zowieso een mooie deal....je gaat het toch verlengen. Ik had een 50 euro tegoed kaart gekocht daar, wist het anders ook niet. Heb daar wel even op moeten wachten trouwens, was echt heel lang niet op voorraad...alleen de Belgische 50 euro kaart.
Iemand toevallig nog een kortings bon voor Bol.com die er niks mee doet en drze graag aan mij wilt geven?
Iemand ooit een 100 euro waardebon gekregen van zavvi voor het plaatsen van een review bij een game op hun site? Want ik call bullshit Sent from my iPad using Tapatalk
LOL ik kreeg precies zo'n bericht toen met de child of light deluxe edition. Ik zou nu maar even langs de MM gaan ofzo
Heb gisteren de MCC bij Zavvi besteld, nog geen eerdere ervaring met Zavvi. Ik had geen idee dat de levertijd van Zavvi een stuk langer is, maar wat kan ik verwachten bij een preorder titel? Zeg maar 2,3 dagen na launch o.i.d.?