Hey, Ik heb deze games nog te koop staan voor je: * Call Of Duty Modern Warfare * Call Of Duty World At War * Gears Of War 2 * Halo 3 Zeg maar wat je ervoor wilt geven. Je kan trouwens ook even bij mij komen kijken op dit forum. Dan kan je een beetje zien wat mijn vraagprijzen zijn. Mijn topic: http://forum.xboxworld.nl/showthread.php?t=161017
Aangepast, daarnaast verwijs ik je graag door naar de front page van dit topic, op heden zullen er geen games gekocht worden en dus alleen geruild worden met mijn huidige games. Ik verwijs je graag door naar de front page van dit topic, op heden zullen er geen games gekocht worden en dus alleen geruild worden met mijn huidige games.
Ah ok dat is jammer. Zal wel eens een kijkje nemen bij je games. Wie weet zit er wat voor mij tussen.
staat weer open voor games, laat het maar komen! Nieuw gezocht: assassins creed brotherhood assassins creed revelations DiRT Showdown nieuwste games
Ik heb nog zo'n Wireless receiver (Microsoft) voor je. Het is de eerste versie met één antenne. Ben je eventueel geinteresseerd en tegen welke prijs?
Xbox 360-Forza motorsport 4 Xbox 360-Forza motorsport 4 Xbox 360-Forza motorsport 4 Xbox 360-Forza motorsport 4 Xbox 360-Forza motorsport 4 Xbox 360-Forza motorsport 4 Xbox 360-Forza motorsport 4 GEZOCHT
Xbox 360-Forza motorsport 4 Xbox 360-Forza motorsport 4 Xbox 360-Forza motorsport 4 Xbox 360-Forza motorsport 4 Xbox 360-Forza motorsport 4 Xbox 360-Forza motorsport 4 Xbox 360-Forza motorsport 4 GEZOCHT