Het opnaaien van leraren

Discussie in 'Actualiteiten, Sport, Entertainment en Lifestyle' gestart door Caps13, 11 jan 2005.

Topicstatus:
Niet open voor verdere reacties.
  1. Caps13

Caps13 Guest

Ik zou hier enkele tips willen horen hoe jullie leraren opnaaien etc. Zelf is dit een van mijn grootste hobbies op school 8)

2. Berrie

Berrie Nakkie d'r bij?

Leuk Bevonden:
    0
    Wij hadden bij mevr. de Backere een tampon op haar bureau gelegd en die stak ze in haar zak en ze zei erbij: Dat is natuurlijk zonde om die weg te gooien.
    Tja, verder moet je zelf een beetje inschatten bij welke leraar/es je wat kan flikken he. Wij kunnen b.v. dus alles bij haar doen. Bij andere docenten moet je weer uitkijken. Gewoon wat flauwe grappen doen zijn altijd het leuk vind ik, zoals... iedereen tegelijk pen laten vallen en naar het plafond kijken ofzo.

3. Snakie

Snakie Active Member

Leuk Bevonden:
    0
    Mwah... verbaal iemand opnaaien blijft het leukst :)

4. Caps13

Caps13 Guest

Jah voor mij is t zowat een sport geworden om gewoon die leraren zo ver te krijgen dat ze naar ons gaan luisteren.

5. Ruud

Ruud Guest

Gelukkig hebben jullie puberale etterbakken respect voor de mensen die jullie nog IETS bij willen brengen.

Fuckfaces.

6. Mirik

Mirik XBW Bazin XBW.nl VIP

Leuk Bevonden:
    3
    Is dit serieus? Niks beters te doen? Zoals huiswerk maken?

Goede tip: Verschrikkelijk aardig tegen ze doen en zorgen dat je altijd je huiswerk klaar hebt en je SO's goed maakt, dan helpen ze je sneller met je problemen en zullen ze je minder streng aanpakken.

Nog een: Respect tonen voor iemand die zijn leven in het teken heeft staan om kinderen (soms vervelende etters) kennis bij te brengen die ze later misschien heel goed van pas kan komen.

Dat zijn echte goede tips. Om een betere wereld te creeren hoef je helemaal niemand op te naaien. Mooi toch? :)

7. Caps13

Caps13 Guest

mar drom ben ik nu wel een bekend gezicht bij onze directeur, als je begrijpt wat ik bedoel O-)

8. Darkwing

Darkwing Active Member

Leuk Bevonden:
    25
    Probeer een tien te halen voor je volgende proefwerk. Als je ze dáár niet mee opnaait!

Weet je wat een van mijn grootste hobbies is? Slotjes zetten. Dus bij deze.

9. Mirik

Mirik XBW Bazin XBW.nl VIP

Leuk Bevonden:
    3
    Ik ben niet geinteresseert in het feit dat je valt op je schooldirecteur en hem zo vaak mogelijk wilt zien. Ik ben geinteresseerd in dat jij een goede opleiding volgt en de wereld een beter plek maakt door je acties! :)

Topicstatus:
Niet open voor verdere reacties.

Deel Deze Pagina