Het probleem gaat verder.

Discussie in 'Actualiteiten, Sport, Entertainment en Lifestyle' gestart door Godd, 27 mrt 2003.

1. Godd

Godd Listen to Godd

Leuk Bevonden:
    0
    Ik had onlangs een topic gepost over een probleemProbleem
    Na een hoop gezeur en bedreigingen heb ik hem weer toegang gegeven op het forum, maar heel duidelijk gezegt dat als hij nog 1 maar een overtreding maakt(niet echt hele erge regels, geen bedreiging, geen geflame, geen gescheld etc.) zou hij permanent gebanned worden.

Begin onderaan voor het eerste mailtje.

Kreeg net weer een PM van een user(is iemand die ik goed ken) dat hij aan de drugs is en echt boos op mij is.
    De overtreding die ik in het bericht plaats is niet het enige bericht, maar er zijn nog een hoop kleine dingen.

Ik denk dat ik dit weekend afwacht en als hij iemand pakt dan geef ik hem aan.

edit: Email Executer verwijderd.

Laatst bewerkt: 27 mrt 2003
  2. boomer

boomer Active Member

Leuk Bevonden:
    7
    Maak je geen zorgen man! Als hij echt iets wilt doen dan had hij dat allang gedaan. Het is gewoon een puber die zich verveeld en zielig achter zijn computertje mensen bedreigd.

3. Godd

Godd Listen to Godd

Leuk Bevonden:
    0
    Nou dat is het hem juist, dat is hij niet, hij is echt pissed. Diegene die zegt dat hij aan de drugs is geloof ik best.(heb 8 jaar bij diegene in de klas gezete)

4. bl0kkie

bl0kkie pwn4tsj p0rk !

Leuk Bevonden:
    6
    jah serieus ben het volkomen met boomer eens, Kijk maar eens op Tmf Chat o.i.d daar kom je alleen maar van dat soort lui tegen, die denken dat ze wat zijn. Gewoon niks van aan trekken en ban zijn IP of zoiets, dat ie niks meer kan doen!

5. Chupacabra

Chupacabra Active Member

Leuk Bevonden:
    2
    Vaag verhaal. Ik ken de achtergrond niet maar als men hier elkaar gaat bedreigen kick ze dan...

6. WouteR

WouteR Senior Member

Leuk Bevonden:
    8
    Is niet hier, is op een ander forum.

Of de topicstarter dat voortaan even in zijn post duidelijk wil maken..

7. Darko

Darko Active Member

Leuk Bevonden:
    0
    lol mensen nemen ook alles serieus aan op deze wereld;)

gewoon zeggen :

en nu houdt je je kop dicht en laat de forum met rust!:+ zoek een andere forum toch op , moet je is www.xboxworld.nl proberen das een groot forum:eek:

8. Lord<>Snowboard

Lord<>Snowboard ~XBW Member~

Leuk Bevonden:
    4
    Die kerel ga u ni aanraken ze da's een mietje :) enkel dreigen en niets doen!!! echt ni op reageren

( over gereageert van allebei :))

9. Clawviper

Clawviper New Member

Leuk Bevonden:
    0
    Weet je, ik zou hem gewoon negeren. Blokkeer hem zodat hij niets meer kan sturen of iets dergelijks want dit kan natuurlijk niet he.. Luistert hij niet, dan gelijk naar de politie stappen en kijken of zij er wat aan kunnen doen. Werkt niks, dan komt de XBW knokploeg wel een handje helpen }:]

Deel Deze Pagina