1. Deze website gebruikt cookies. Door deze website verder te gebruiken, gaat u akkoord met ons gebruik van cookies. Leer Meer.

Het Record

Discussie in 'Xboxworld.nl : Frontpage en forum discussie' gestart door SplinterX, 4 nov 2003.

1. General Chaos

General Chaos I'm Back!

Leuk Bevonden:
    0
    Jah! 8)
    We gaan kijken wanneer de server crashed :p
    I'll be there !!! :+

2. DeYous

DeYous xbox rules

Leuk Bevonden:
    1
    en dan moet iedereen ook ff nog hier een reply plaatsen:+

3. Blaauw

Blaauw Nobody likes us.....

Leuk Bevonden:
    1
    Bedankt weer voor je nuttige reactie maar het was natuurlijk bij wijze van spreken!!

4. Q-Dancer

Q-Dancer Guest

TOCH wel? bahaha|:-

5. WouteR

WouteR Senior Member

Leuk Bevonden:
    8
    Het huidige record is niet tot stand gekomen door een dergelijke oproep, ondanks dat dáárvóór wél meerdere oproepen zijn geweest (de een succesvoller dan de ander).

6. Blaauw

Leuk Bevonden:
    1
    Dus lijkt me deze ook weer nutteloos of niet? Of gaan we dit elke maand een keer proberen ofzo?

7. Cole Trickle

Cole Trickle Active Member

Leuk Bevonden:
    6
    Daarna is toch ook een oproep geweest (geen zin om op te zoeken). Iig daar heeft 1 vd xbw jongens naar mijn mening het ideale tijdstip genoemd. Rond een uurtje of 5 door de week.

Mijn persoonlijke mening is dat records niet met afspraak moeten worden gemaakt op fora als deze. Maar nog geen 200 is natuurlijk wel belabberd voor 8000+ leden :D

8. XiroKe

XiroKe <font color="orange"><b>XBW.nl VIP</b></font> XBW.nl VIP

Leuk Bevonden:
    26
    Ik zou wel eens willen weten hoeveel van die 8000 daadwerkelijk actief is, want je ziet heel vaak het zelfde groepje posten. En ab und zu een ander er tussendoor.

Die record poging heeft volgens mij niet veel kans van slagen, hoeveel mensen hebben in deze thread gepost en dan nog een aantal eraf die het vergeten + het gemiddelde aantal dat al online is = geen record. Ten minste, dat hoop ik.

9. Nesem

Nesem the realest NESEM

Leuk Bevonden:
    0
    is goed joh

10. Fisichella

Fisichella swangate.nl

Leuk Bevonden:
    29
    Het is leuk om een record te verbreken, maar stel je spreekt af op vrijdag om 21.00 uur..., dan weet je toch op voorhand al dat je dit gaat vergeten, toch???;)

Als je er wel bent dan is het gewoon toeval, want hier denk je niet snel aan, mijn mening is dus ook dat het niet gaat lukken. Het lukt alleen onbewust, dus als het niet is afgesproken:)

11. Endorim

Endorim The Homertrix

Leuk Bevonden:
    1
    Hej k vind het allemaal best...maarre ander tijdstip man, zoals vele zeggen is dat een tijd dat je naar vrienden ofzo gaat om beetje in te zuupen ofzo...ehm doe op woensdagaaf anders ofzo...everybody is dan wel thuis denk k zo. Lijkt me wel grappig als er staat 8000 leden online...is toch iets om trots op te zijn als website?

12. Jajojo

Jajojo ÜberCosy!

Leuk Bevonden:
    4
    Dan spreken we toch niet om zaterdag 20:00 af? Succes verzekerd.

Het gaat ook dit keer weer niet lukken denk ik...

13. masterChief88

masterChief88 sesamstraat!

Leuk Bevonden:
    0
    komop, dat is opzich geen tijd, de meesten zitten dan bij vrienden, voor het uitgaan, of voor kopspijkers, ik zte mn pc wel aan, we kunnen het proberen

14. WouteR

WouteR Senior Member

Leuk Bevonden:
    8
    Als jullie nu gewoon 24/7 op XBW toeren komt dat record er vanzelf wel ;)

15. masterChief88

masterChief88 sesamstraat!

Leuk Bevonden:
    0
    haha, ja, wie zijn jullie? alle 8300?

16. Dioga

Dioga Piraat

Leuk Bevonden:
    52
    Ik kan me niet herinneren dat ooit door zo'n oproep het record is verbetert. Alle keren is het gewoon door toeval verbroken.

17. MasterChief_007

MasterChief_007 Hellas Power ^_^

Leuk Bevonden:
    6
    Goh! :D Ross Bob toert hier over het forum :+
    Ik ben meestal op zaterdagavond om 20 uur hier op xboxworld op het forum bezig (of op Xbox Live O-) ) .

Even over die meer dan 8000 leden. Ik heb ook zo'n gevoel zoals ik al las dat een heel groot deel hier nooit meer online is. Ik zie ook meestal dezelfde namen bij forums. Ook nieuwe natuurlijk maar nooit 8000 verschillende... :p

Houdt de server het eigenlijk als hier heel veel mensen opeens op het forum rondhangen? 8)

18. SplinterX

SplinterX ^Chief^

Leuk Bevonden:
    1
    nahjah heey het hoeft allemaal niet hoor het was een voorstel het leek me gewoon leuk snap je verder niets, het lijkt net alsof ik het voorstel heb gedaan om de wereld te veroveren..wat me best een leuk idee lijkt met xboxen overal xboxen:D:Dmaar oke dat was off topic als gewoon als je thuis bent kom dan even online rondt 20:00 lijkty me gewoon leuk oke??alvast bedankt

19. Sun_Zize

Sun_Zize ^^

Leuk Bevonden:
    4
    ik zal er zijn :)

20. Blaauw

Leuk Bevonden:
    1
    Ik niet.

Deel Deze Pagina