Problem solved! Het was niet de volumeknop, maar ik had bij 'Uitvoer naar Hoofdtelefoon' de optie Alle Audio aangevinkt. Zodra ik het op chataudio zette werd ik opeens doof. Met het volume lijkt het dus wel goed te zitten.
Wel eng dat nu de hele tijd in het scherm staat dat ik 'Playstation' moet roepen als ik wil praten met dat apparaat. Ik blijf steeds controleren of ik niet toch per ongeluk de mic heb aangesloten, haha. Ik wil niet dat men in Fifa opeens mijn gevloek en getier hoort. Of straks ben ik mijn diepste geheimen aan het vertellen zonder dat ik doorheb dat mee wordt geluisterd.
of
of
Ja he. De andere optie was ook de witte (zwarte was er niet), maar een beetje kleur in het leven kan geen kwaad.
Nu vervloek ik de PS4 wel omdat er alleen maar USB aansluitingen vooraan zijn. Heeft Sony nou echt niet geluisterd naar al de klachten over precies hetzelfde probleem met de PS3? Jezus, wat is dit lelijk.
Het beste was dan nog als het decoder kastje zwart was gebleven zodat ie wat minder opvalt.
Laatst bewerkt: 17 feb 2014