1. Deze website gebruikt cookies. Door deze website verder te gebruiken, gaat u akkoord met ons gebruik van cookies. Leer Meer.

Het relatief grote Playstation randapparatuur topic!

Discussie in 'PlayStation Hardware' gestart door Dr0kz, 28 nov 2013.

  1. Leis

    Leis Arkham Knight / 2015

    Berichten:
    4.340
    Leuk Bevonden:
    7
    Was vandaag bij Mediamarkt man o man, wat zijn die controllers zwaar verkracht. Knuppeltjes los hangen Ruber los triggers die niet werken. Mag hopen dat dit alleen gebeurd, als je er niet zuinig mee om kan gaan.
     
  2. AnubisNefer

    AnubisNefer Well-Known Member

    Berichten:
    7.480
    Leuk Bevonden:
    3.138
    En wat heeft dit met de Games te maken?

    Post je weer in het verkeerde topic! ;-)
     
  3. Leis

    Leis Arkham Knight / 2015

    Berichten:
    4.340
    Leuk Bevonden:
    7
    Leuk! sarcastisch. ^
     
  4. vanDulken

    vanDulken Active Member

    Berichten:
    1.004
    Leuk Bevonden:
    225
    Heb eindelijk de Vita Cradle. Al een tijdje voor rondgekeken, maar volgens mij is hij nooit uitgebracht in Nederland. Dus uiteindelijk maar bij videogamesplus besteld. Wat een heerlijk onnodig ding.

    [​IMG]
     
  5. LageTrial

    LageTrial Active Member

    Berichten:
    2.015
    Leuk Bevonden:
    17
    De Astro's a50 zijn 205 euro bij bol.com via andere leverancier... Ik twijfel, ik heb ze altijd wel al willen hebben maar vond ze te duur. Heb nu de Sony Pulse headset, maar maak er echt amper gebruik van.

    Komt waarschijnlijk ook doordat die zo zwaar op je hoofd weegt. Heb de Astro's wel opgehad en die waren een stuk lichter maar dat was maar heel fftjes.
     
  6. MAD 1976

    MAD 1976 Useless info here...

    Berichten:
    9.044
    Leuk Bevonden:
    1.285
    Als je nu al weinig gebruik maakt van de headset, ga je dat bij een duurdere ook niet doen lijkt mij, of die nou lichter is of niet (wat ik betwijfel).

    Tis een hoop geld voor iets wat je niet veel gebruikt lijkt mij.....


    Ik gebruik mijn Tritton AX Pro echt heel veel. Voornamelijk voor BF4, maar een game als Ground Zeroes met al die geluiden van voetstappen etc....heerlijk!:cool:

    Ik zit er ook aan te denken om de Pulse of Gold te gaan halen, voor een draadloze headset is het niet veel geld....en die app is gewoon vet.
     
  7. vanDulken

    vanDulken Active Member

    Berichten:
    1.004
    Leuk Bevonden:
    225
    Ik zag hem ook inderdaad. Ik ga denk ik proberen m'n A40 te verkopen en dan die A50 te bestellen.
     
  8. LageTrial

    LageTrial Active Member

    Berichten:
    2.015
    Leuk Bevonden:
    17
    Maar het is niet ofzo dat ik hem niet wil gebruiken. Ik wil hem juist wel gebruiken maar laat hem vaak leggen omdat die best zwaar hangt op je hoofd na een half uur. Ik heb die Astro op m'n hoofd gehad en die zitten een stuk ruimer.

    Ik heb verder ook geen 5.1 of 7.1 in me kamer dus me audio komt dan uit me tv. Maar ik vraag me af tot hoever je die voetstappen enzo echt hoort? Ik heb dan die Pulse, maar het valt best tegen en je moet je echt goed concentreren wil je het een beetje kunnen horen.

    Wat ik ook nadelig vind van de astro, is dat je vast zit aan je ps4. Waar je de Pulse headset op je laptop, vita, telefoon, ipad enzo kan aansluiten is dat bij de astro niet.
     
  9. MAD 1976

    MAD 1976 Useless info here...

    Berichten:
    9.044
    Leuk Bevonden:
    1.285
    Op een goede surround headset moet je die voetstappen wel horen....
    Misschien met de instellingen beetje klooien?
     
  10. NuclearGoat

    NuclearGoat PSN: Acrillic

    Berichten:
    3.820
    Leuk Bevonden:
    843
    Ik heb zelf sinds de release van de PS4 een DS4 voor mijn PS3 (werkt gewoon met micro usb). Aardig wat uurtjes al mee gespeeld en er is nog helemaal geen slijtage. Zal wel door al die 10 jarige komen die daar ermee spelen met hun vieze handjes :+.
     
  11. Alexknl

    Alexknl Well-Known Member

    Berichten:
    4.090
    Leuk Bevonden:
    2.599
    Valt best mee hoor ik was mijn handen altijd voordat ik ga gamen, en toch heb ik al 2 controllers retour gestuurd vanwege dat loslatende rubber. Heb gelukkig ook meteen nieuwe gekregen. Hopen dat deze het ook nog even volhouden.. :)
     
  12. LageTrial

    LageTrial Active Member

    Berichten:
    2.015
    Leuk Bevonden:
    17
    Ik heb ook al beetje zitten klooien maar toch had ik er denk zelf meer van verwacht. Kan er ook niet echt iets over vinden op google, alleen maar dat het wel moet kunnen met de sony pulse.
     
  13. Roedy

    Roedy Active Member

    Berichten:
    209
    Leuk Bevonden:
    20
    Hoor op de Gold headset ook heel duidelijk voetstappen rondom bij CoD. Vind het zoiezo voor de prijs een hele mooie en goede headset. Volgens medespelers ben ik zeer goed en zonder ruis te verstaan. Hij zit lekker ook na wat langer te gamen en de accu gaat ook een lange tijd mee.
     
  14. arma22

    arma22 Active Member

    Berichten:
    563
    Leuk Bevonden:
    10
    Weet iemand waar ik de Dualshock Charging Station kan kopen? Ik heb bij verschillende webshops gekeken maar die hebben een levertijd van gemiddeld 3 weken. Ben ook al bij GM wezen vragen maar die verwachten hem de komende maanden niet te kunnen leveren.
     
  15. AnubisNefer

    AnubisNefer Well-Known Member

    Berichten:
    7.480
    Leuk Bevonden:
    3.138
    Voor de ps4?

    Op Amazon uk en de staan er een paar.

    Zowel official als third party.
     
  16. Melbuuln

    Melbuuln Active Member XBW.nl VIP

    Berichten:
    13.532
    Leuk Bevonden:
    4
    Heb de mijne gekocht bij Bartsmit.
    Loop eens een Bartsmit of Intertoys binnen ;)

    Kon nergens hier de PS4 headset krijgen , liep vanmiddag even de Intertoys in en wat lag daar , de PS4 draadloze headset.
    Had hem al bij Bol.com gekocht.
     
  17. vanDulken

    vanDulken Active Member

    Berichten:
    1.004
    Leuk Bevonden:
    225
    Bij Mycom is hij 25 euro als je de code 'steentjebijdragen' gebruikt.
    Thuisbezorgd over een week zeggen ze.
     
  18. Alexknl

    Alexknl Well-Known Member

    Berichten:
    4.090
    Leuk Bevonden:
    2.599
    Wat gebruiken jullie als mic op de PS4?
    Het standaard oortje, de oortjes van je telefoon of heb je een chat headset gekocht?
    Vraag me af wat ik nu het beste kan doen want begin dat standaard oortje wel erg irritant te vinden. Personen zijn slecht te verstaan en kwaliteit is niks.
     
    Laatst bewerkt: 25 mei 2014
  19. MAD 1976

    MAD 1976 Useless info here...

    Berichten:
    9.044
    Leuk Bevonden:
    1.285
    Ik had al een gaming headset (Tritton AX Pro) die het deed op de 360 en PS3, en ben ook blij dat die het doet op de PS4....scheelt me toch weer nóg een investering.:thumbs:

    Kan echt niet meer zonder. Ding doet het overal op, dus het geld zeker waard!
     
  20. Alexknl

    Alexknl Well-Known Member

    Berichten:
    4.090
    Leuk Bevonden:
    2.599
    Oke en merk je het 5.1 geluid goed met bijvoorbeeld Battlefield?
    Compenseert de headset het chat volume en het spelvolume goed?

    Ik was al aan het twijfelen om een 5.1 speaker setje aan te schaffen, maar een 5.1 headset incl chatten lijkt me ook wel een mooie keuze.
     
    Laatst bewerkt: 25 mei 2014

Deel Deze Pagina