1. Deze website gebruikt cookies. Door deze website verder te gebruiken, gaat u akkoord met ons gebruik van cookies. Leer Meer.

Het relatief grote Playstation randapparatuur topic!

Discussie in 'PlayStation Hardware' gestart door Dr0kz, 28 nov 2013.

  1. AnubisNefer

    AnubisNefer Well-Known Member

    Berichten:
    7.480
    Leuk Bevonden:
    3.138
    Dank je! Het ziet er niet uit, maar zal vast beter spelen.
     
  2. assaultpr0

    assaultpr0 Active Member

    Berichten:
    862
    Leuk Bevonden:
    90
    Ik heb precies dezelfde caps op mijn sticks zitten. Ze passen perfect en zijn erg comfortabel. Alleen heb ik rechts een CQC FPS freek zitten en geen cap.
     
  3. DulleNL

    DulleNL I'm a little teapot Magic Member

    Berichten:
    36.665
    Leuk Bevonden:
    313
    De enige game waar ik er last van heb. Irritant. Vooral als je alleen richting de keeper aan het sprinten bent. :+
     
  4. Tim

    Tim Active Member

    Berichten:
    7.740
    Leuk Bevonden:
    1.940
  5. assaultpr0

    assaultpr0 Active Member

    Berichten:
    862
    Leuk Bevonden:
    90
    Ligt eraan of hij een 3 of 4 pins jack heeft. Ik zou, als je voor een cheap headsetje gaat met aardig geluid, voor de wii u versie van de Tritton kunais gaan. Prima geluid voor 20 euro inc bij all4games. Ik heb ze zelf ook gekocht als 2e headsetje voor single player games en warframe.
     
  6. Conscience

    Conscience Mr. Fahrenheit

    Berichten:
    2.406
    Leuk Bevonden:
    54
    Vind de PS4-controller echt top, maar ben wat minder tevreden over de bouwkwaliteit (en batterij uiteraard). Links kan je hem een beetje kraken als je wat kracht zet en bij de linkerpook gaat het rubber aan de bovenkant een beetje 'schilferen'. Wat hier bovenaan de pagina ook staat dus. Binnenkort maar eens die rode halen
     
  7. Dr0kz

    Dr0kz Niet?

    Berichten:
    4.743
    Leuk Bevonden:
    66
    Vannacht om 02:00 streamt Sony hun nieuwe line up voor 2014 met het nodige commerciele geleuter: CES 2014

    Er worden sowieso TVs aangekondigd en kijk hier zelf erg naar uit omdat Sony momenteel een van de beste game-TVs maakt.
    De Sony KDL-55W905A (55W900A) word algemeen geroemd als beste game TV van 2013. Deze krijgt overigens ook een 300 prijsverlaging na morgen, maar het blijft afwachten hoever de retailers dit ook terug schroeven.

    Hopelijk nieuwe (betaalbare!) VR bril en volledig ondersteunde draadloze surround headset voor PS4 ? :D


    Geen idee wat ik hiervan moet verwachten verder, nog nooit een van Sony bekeken en te lui om in te lezen :+
     
  8. LageTrial

    LageTrial Active Member

    Berichten:
    2.015
    Leuk Bevonden:
    17
    €2000 maar! Morgen meteen eentje halen.
     
  9. Dr0kz

    Dr0kz Niet?

    Berichten:
    4.743
    Leuk Bevonden:
    66
    http://www.ustream.tv/sony

    IT BEGINS


    --



    [​IMG]

    Sony gaat dus all-in op 4K met allerlei soorten Cameras en TVs . Ook iets met life en sport tracking gadgets waarmee je je dagelijkse dingen in kaart kan brengen. VR bril kwam effe heel stiekem langs (+headtracking!) en Playstation werd denk ik maar 4 keer genoemd :+ Morgen krijgen we nog een keynote van Kaz Hirai verwacht daar toch wel wat meer te horen over Playstation.
    Die nieuwe Xperia foon trekt me ook wel, zeker nu ze overstappen zo gemakkelijk hebben gemaakt word de Z1 (compact) toch wel m'n volgende belbak.

    Verder wel een geinige show, het is iig wel weer effe duidelijk dat Sony toch wel hele mooie producten maakt :cool:
     
    Laatst bewerkt: 7 jan 2014
  10. Corona

    Corona Active Member

    Berichten:
    372
    Leuk Bevonden:
    82
    Lijkt wel een beetje of Sony weer terug is, paar jaar geleden vond ik ze namelijk helemaal niet zo bijzondere producten maken. Nu zijn ze erg goed bezig! Mooie spullen allemaal.
     
  11. LageTrial

    LageTrial Active Member

    Berichten:
    2.015
    Leuk Bevonden:
    17
    Design va Sony de laatste tijd is ook echt mooi te noemen, alleen wat altijd jammer is is dat Sony vaak toch wel Over Priced is.
     
  12. MYSTERY X

    MYSTERY X Fysiotherapeut & Dj

    Berichten:
    4.354
    Leuk Bevonden:
    31
    Ben langzaam toe aan een nieuwe TV maar hoop echt dat mijn huidige het nog even volhoudt... Wil straks toch voor een betaalbare OLED of 4K tv gaan om enigszins op de toekomst ingespeeld te zijn.
     
  13. Dr0kz

    Dr0kz Niet?

    Berichten:
    4.743
    Leuk Bevonden:
    66
    Ligt er net aan wat je betaalbaard noemt :+ Een -goede- 4k tv voor onder 2000 ga je voorlopig niet zo heel snel vinden.
     
  14. Dyonko

    Dyonko Duke

    Berichten:
    4.251
    Leuk Bevonden:
    6.168
    Zie net dat er al een gat in het rubberen gedeelte om m'n pookje heen zit.. Dat is behoorlijk snel.
     
  15. AnubisNefer

    AnubisNefer Well-Known Member

    Berichten:
    7.480
    Leuk Bevonden:
    3.138
    Ze mikken ook gericht naar de hogere segment bij de tv's ;-)
     
  16. Dr0kz

    Dr0kz Niet?

    Berichten:
    4.743
    Leuk Bevonden:
    66
    Net de keynote van Hirai gekeken, best tof die visie van ze. Overal Playstation en Sony services die met elkaar verbonden staan... Maar laat ze het eerst maar eens waarmaken :+

    Life Space UX was wel heel erg intressant en goed om te horen dat er eindelijk zulke stappen richting thuisgebruik gemaakt worden maar zodra ze er prijskaartje aanhangen vrees ik dat het ineens heel druk gaat worden op de afdeling hartbewaking :emo:


    Wel erg mooie producten, had graag dezelfde visie en kwaliteit terug gezien in die controller :+ Al denk ik dat het meer te maken heeft gehad met het terug brengen van de prijs en vooral constructie gemak.
     
  17. Delphiki

    Delphiki Active Member

    Berichten:
    19.061
    Leuk Bevonden:
    467
  18. Alexknl

    Alexknl Well-Known Member

    Berichten:
    4.090
    Leuk Bevonden:
    2.599
    Sow dat is een flinke joekel aan het oor he
    Laat even weten als het wat is, ben ook wel op zoek naar een headsetje ;)
     
  19. Delphiki

    Delphiki Active Member

    Berichten:
    19.061
    Leuk Bevonden:
    467
    ja ik kon niks vinden wat gewoon exact hetzelfde was als de 360 headset maar wel gegarandeerd werkt op de ps4..

    dus dan dit lompe ding maar eens proberen

    edit://

    hij is binnen, had hem op kantoor laten bezorgen dus net even uitgepakt


    het voelt niet heel degelijk en comfortabel is anders (kan wennen zijn) , erg benieuwd hoe de geluidskwaliteit van de chat vanavond is
     
    Laatst bewerkt: 21 jan 2014
  20. tim15

    tim15 Active Member

    Berichten:
    131
    Leuk Bevonden:
    1
    Robin heb jij deze nog gekocht? enzo werkt dit goed? Ik gebruikte altijd http://www.bol.com/nl/p/speedlink-headset-adapter-zwart-xbox-360/1004004011675065/ om mijn headset op mijn xbox aan te sluiten maar heb krijg over paar weken mijn ps4 binnen en wil mijn headset nog graag gebruiken. Als iemand anders nog tips heeft ook welkom:) bedankt
     

Deel Deze Pagina