Het relatief grote Playstation randapparatuur topic!

Discussie in 'PlayStation Hardware' gestart door Dr0kz, 28 nov 2013.

1. Delphiki

Delphiki Active Member

Leuk Bevonden:
    467
    een gaming headset?

speakers > headsets jonguh!

2. DulleNL

DulleNL I'm a little teapot Magic Member

Leuk Bevonden:
    313
    Oh, is dat van belang dan? :+

Beetje zitten lullen met die gozer van de MM en dit kwam naar voren als een prima optie.

DAAR KOM JE NU MEE?!

:+

Ik wilde persé mijn huidige surround set kwijt. Dus nu ga ik voor een headset (zonder mic uiteraard!) en waarschijnlijk nog een sound bar voor als ik niks op mijn hoofd wil plaatsen.
    Misschien een tikkeltje minder geluid van die sound bar dan een volwaardige surround set, maar mijn god wat ben ik blij als ik die debiele sub van die logitech set kwijt ben 8) Geluid hebben ze me laten horen en klonk prima voor een leek als mij. En aangezien het voor mij is en niet voor een audiofiel... :p

3. Delphiki

Delphiki Active Member

Leuk Bevonden:
    467
    Wat was er mis met die sub dan?

Ik kan geen fatsoenlijke 'surround' headsets gebruiken want mijn rechter oor is iets minder dan mijn linker dus alles wat uit het center kanaal zou moeten komen komt voor mij ietsje van links (lijkt het)

En dat is enorm irritant want dat zijn vaak dingen als je eigen voetstappen, je eigen wapen etc

heb ooit wel zo'n 5.1 headset gekocht maar na 1 keer proberen en dat constateren op zolder gegooid

4. DulleNL

Leuk Bevonden:
    313
    Hm, en daar heb je geen last van met een gewone surround set?

Laten we hopen dat ik een betere ervaring krijg met die headset. Nooit leuk om te horen als je net €100+ hebt uitgegeven. lul :+

5. AnubisNefer

AnubisNefer Well-Known Member

Leuk Bevonden:
    3.138
    Een gewone surround set heeft meer tussenruimte, alsook dat Delphiki waarschijnlijk de volumes afzonderlijk heeft gecalibeerd. Dit kan niet met de meeste headsets.

Ik snapte niet echt je keuze voor de Tritton ;-) Je wilt het voor gamen en films kijken, maar toch neem je in essentie een headphone die eigenlijk gemaakt is voor gaming, alsook de microphone erbij.

Is de tritton ook niet bedraad? Ga je dat niet erg vinden? Headsets wil ik niet bedraad, als je even wilt opstaan om wat te pakken uit de keuken, moet je je headset af doen.... zonde . Vandaar dat ik zelf een Sennheiser RS hebt. Draadloos via bluetooth en subliem geluid. Helemaal met films.

Of ga je stiekem toch wel online praten? hehehehehe

Laatst bewerkt: 16 feb 2014
  6. Delphiki

Delphiki Active Member

Leuk Bevonden:
    467

Nope, dat geluid vult de hele kamer en daar kan ik als ik wil elk kanaal apart afstellen qua volume natuurlijk

Headset zit rechstreeks op je oren dus daar is zo'n onbalans veel directer hoorbaar

precies

ik heb dat nu niet btw, heb gewoon de ingestelde luisterposities zo ver mogelijk uit elkaar zodat het niet allemaal op 1 plek gericht is

en dan merk ik er helemaal niks van

Laatst bewerkt: 16 feb 2014
  7. DulleNL

Leuk Bevonden:
    313
    Nou ja. Hopen dat mijn oren wel fatsoenlijk functioneren. ;)

Hmpf. Ik hoopte meer steun te krijgen :mad: 'leuke aankoop Dulle!' 'Ga je zeker veel plezier van hebben' Maar nee hoor, wat krijg ik; 'wtf heb je gedaaaaan?'
    :+

8. AnubisNefer

Leuk Bevonden:
    3.138
    Oh ja,

VEEL PLEZIER B*TCH! :b:

9. DulleNL

Leuk Bevonden:
    313
    Kijk, dat is beter! :+

10. Delphiki

Delphiki Active Member

Leuk Bevonden:
    467
    Ik heb niks aan die headsets dus van mij hoef je dat niet te verwachten, daarnaast ben ik ook gewoon fan van echt 5.1

maar er zijn heel veel mensen hier op t forum die alleen maar met zo'n headset spelen en erbij zweren dus als je eenmaal aan het gewicht en comfort enzo gewend bent ga je er vast veel plezier aan beleven

zo goed? :+

11. DulleNL

Leuk Bevonden:
    313
    meh, ik weet het niet. Ik vond die post van Anubis beter. :+
    Zoals ik zeg, ik ga ook nog een soundbar kopen. Jajajajaja, het is geen 5.1, maar het is tenminste een alternatief voor de headset en van wat ik heb kunnen horen heeft het prima geluid.

Het is dat je een sub nodig hebt voor mooie bass, anders zocht ik een surround set wat helemaal geen sub heeft. Ik wil dat ding gewoon kwijt.
    Don't ask. :p

12. AnubisNefer

Leuk Bevonden:
    3.138
    Tijd van de maand zeker? :+

13. LageTrial

LageTrial Active Member

Leuk Bevonden:
    17
    Gefeliciteerd Dulle! Zal sowieso een groot verschil voor je zijn, dus merkbaar is het altijd!

MAAR WTF ROOD? ...
    En maak is meer foto's !!!!

14. AnubisNefer

Leuk Bevonden:
    3.138
    Zodat ie niet per ongeluk erop gaat zitten met zijn "dikke reet" als hij terugkomt van iets uit de keuken pakken. Het valt juist extra op itt een gewone zwarte headset. ;-)

Even zonder dollen, vind het rood juist erg vet eruit zien. Alles is tegenwoordig al te snel matzwart, glanszwart of wit.

15. MAD 1976

MAD 1976 Useless info here...

Leuk Bevonden:
    1.285
    Toffe headset Dulle!:thumbs:
    Laat die zure pruimen maar lullen, je gaat ervan genieten!
    Maar vanwaar niet voor de Pro gegaan? Puur vanwege prijs?
    Pro is wel echt 5.1, de 720 is dat niet (toch??).

En Anubis, de headset effe van je kop doen als je iets wilt pakken of moet pissen is toch helemaal niet erg.

'wireless heeft vaak last van storing' vergeet je dan ook te melden als nadeel van een wireless.:+

16. Delphiki

Delphiki Active Member

Leuk Bevonden:
    467
    Geen van die dingen zijn echt 5.1

tenzij er ook een dop voor je neus komt te hangen met een center

17. AnubisNefer

Leuk Bevonden:
    3.138
    Is niet erg nee, maar gemak bedient mij ;-) hahahaha. En hou ik niet van draden bij een headphone.

Wireless heeft wellicht storing ja, maar heb dit geen enkele keer gehad met mijn Sennheiser. Nog nooit.

18. Maddmonkey

Maddmonkey Well-Known Member

Leuk Bevonden:
    5.435
    ik wou net zeggen :+ is allemaal niet echt 5.1

Ik vind headsets echt heel relaxt iig :) Immersie is voor mij vele malen groter zonder dat anderen daar last van hebben :p

19. DulleNL

Leuk Bevonden:
    313
    Geen liefhebber van rood?

Mja, meer foto's dan?

Nou, ik had eerst de Pro in handen, maar ik vroeg ook aan de verkoper of hij het het verschil in prijs waard vond tov de 720. Het antwoord was nee.
    Aangezien ik ben gewend dat verkoper je ten allen tijden duurdere dingen willen verkopen vond ik dat wel een prima antwoord waar ik op wilde vertrouwen. :+ Hopelijk heeft ie gelijk. Al zal ik dat toch niet gaan merken tenzij ik ze naast elkaar ga leggen.

20. WinterBase

WinterBase #VOTEFORRECKA XBW.nl VIP

Leuk Bevonden:
    654
    Ik gebruik een 2.0 set (Ultima 20 Mk2) zonder losse subwoofer. Voor mij goed genoeg geluid.

Deel Deze Pagina