1. Deze website gebruikt cookies. Door deze website verder te gebruiken, gaat u akkoord met ons gebruik van cookies. Leer Meer.

Het Review en Preview Topic

Discussie in 'Algemeen' gestart door Cookie, 30 dec 2007.

  1. Commander J

    Commander J Active Member

    Berichten:
    237
    Leuk Bevonden:
    0
    Ik zou überhaubt veranderen in überhaupt:+ Voor de rest is het wel aardig. Niet alle zinnen lopen even lekker, maar misschien heb je dat inmiddels zelf al wel gewijzigd.
     
  2. Nukem 007

    Nukem 007 Tots units fem força

    Berichten:
    1.642
    Leuk Bevonden:
    453
    Gister F.E.A.R 2 uitgespeeld, vandaag maar begonnen aan een review. Ik blijf oefenen :+
    Maarja, ik heb al een klein stukje. Hieronder staat ie voor degene die hem willen lezen. Commentaar is welkom ( de review is nog niet helemaal af ). Ik zal morgen wel ff het stukje over de Fallout 3 uitbreidingen hier posten, stond nog op de andere PC :)

    Ik loop door een gang, de lichten gaan opeens uit en plotseling hoor ik geluiden. Het zweet staat me in de handen. Misschien herkenbaar voor degene die ook F.E.A.R 2: Project Origin hebben gespeeld, een spel dat een shooter met een horrorfilm op een positieve manier combineert. En wát voor een horrorfilm, de meeste mensen krijgen al de kriebels bij het zien van Alma en dreigen hun console uit te zetten. Maar ik was dapper genoeg om dit avontuur te betreden…

    Verhaal

    Hoewel ik nieuw was in de wereld van F.E.A.R en de voorgangers niet gespeeld had, werd ik toch meteen door het verhaal aangegrepen. Misschien niet het origineelste wat je kunt bedenken maar toch weet het je tot het einde te boeien. In dit deel kruip je in de rol van Michael Becket een sergeant in de Delta Force wiens squad erop uitgestuurd wordt om Genevieve Aristide op te pakken. Maar voor dat het hier toe komt volgt er een nucleaire ontploffing. Vanaf een afstand kun je de enorme explosie aanschouwen met alle gevolge van dien. Je zult het maar net overleven en de stad, Auburn, is een complete puinhoop. Die ook van dichtbij te zien is want je zult niet alleen in donkere gangen en gebouwen mogen knallen, ook zul je naar buiten moeten gaan waar ruimte is voor meer vijanden en grotere machines !

    Veranderingen

    Ik zei al dat ik de vorige delen niet gespeeld had, maar een beetje research kan geen kwaad voor een review. Ten opzichte van de vorige delen zul je met regelmaat veranderen tegenkomen. Zo zul je oa een volwassen Alma tegenkomen en je kunt plaatsnemen in enorme robots waarmee je jezelf een weg kunt banen door de verwoestte straten van Auburn. Dit zorgt vooral voor afwisseling maar ook voor een stukje veiligheid. Want laat Alma maar eens voor je staan terwijl jij in een robot zit met machine geweren en raketten, ik wist het toch wel ! Helaas krijg je hier niet de kans voor en ik kreeg ook niet het gevoel dat ik iedereen aankon. De machine is sterk, maar toen ik in bepaalde situaties terecht kwam raakte ik toch wel in paniek. Niet alleen daarvan ook van een volwassen Alma die soms naakt voor je in beeld springt. Dit soort momenten zorgen ervoor dat ik F.E.A.R 2 elke minuut op het puntje van mijn stoel gespeeld heb.

    Nou kom maar op met het commentaar :+ Ik moet wel zeggen dat het nog niet af is, ik moet de multiplayer nog checken. Dus ik zal het artikel deze week wel af hebben ;)
     
  3. Diikoeneke

    Diikoeneke B-A-N-A-N-A-'S

    Berichten:
    1.786
    Leuk Bevonden:
    12
    Iemand nog tips over onze Review van PROTOTYPE?

    Review prototype

     
  4. Nukem 007

    Nukem 007 Tots units fem força

    Berichten:
    1.642
    Leuk Bevonden:
    453
    Ik vind sommige zinnen een beetje kortaf. En de zinnen lopen niet echt soepel over waardoor je het niet lekker wegleest.
    Maarja, zoveel commentaar kan ik niet op je hebben aangezien de review van Fear 2, waar ik nu mee bezig ben, pas mijn vierde is. De eerste was niks, tweede ook niet en nu lukt het al wat beter :+
     
  5. Diikoeneke

    Diikoeneke B-A-N-A-N-A-'S

    Berichten:
    1.786
    Leuk Bevonden:
    12
    Kan je een paar voorbeelden noemen *)
     
  6. Nukem 007

    Nukem 007 Tots units fem força

    Berichten:
    1.642
    Leuk Bevonden:
    453
    Nou ik had het persoonlijk zo geschreven:
    Het verhaal draait om Alex Mercer, die op een dag wakker wordt in een mortuarium. Eenmaal wakker weet hij niet wat er aan de hand is, wie hij is en wat er met hem gebeurd is. De dokters in het mortuarium staan klaar om aan de 'operatie' te beginnen. Alex staat op het punt te ontsnappen en al snel merkt hij dat hij niet meer de oude is. Het leger zit hem op de hielen en plotseling merkt hij dat hij meer weerstand heeft gekregen en zijn krachten zijn gestegen. Hoe dit gebeurd is wilt hij weten, kosten wat het kost.

    Maarja, zo zou ik het doen. Ik heb zelf Prototype niet gespeeld :)
     
  7. Cookie

    Cookie #TaylorSwift XBW.nl VIP

    Berichten:
    9.247
    Leuk Bevonden:
    528
    Enz.

    Het is niet echt een review, meer een morse bericht :+ Je hoeft niet steeds een regel naar beneden te gaan, dit kan gewoon steeds erachter. Daarnaast is het allemaal erg kort en ook kortaf en er ontbreekt nog altijd veel info over het spel. Bijvoorbeeld de flashbacks die een erg grote rol spelen in het spel.
     
  8. prozaxx

    prozaxx Jeroen__W

    Berichten:
    236
    Leuk Bevonden:
    0
    even een vraagje off-topic waar kan ik de thread van midnight club la zien, want will er wat dingen over lezen en vrage stellen ;)
     
  9. Diikoeneke

    Diikoeneke B-A-N-A-N-A-'S

    Berichten:
    1.786
    Leuk Bevonden:
    12
    TNx Nukem, is idd mooier

    En Cookie, tnx voor de verbeteringen *) Zal er de volgende keer op letten ;)
     
  10. Cookie

    Cookie #TaylorSwift XBW.nl VIP

    Berichten:
    9.247
    Leuk Bevonden:
    528
  11. Nukem 007

    Nukem 007 Tots units fem força

    Berichten:
    1.642
    Leuk Bevonden:
    453
    Hier de review van de Fallout 3 uitbreidingen. Commentaar en tips zijn welkom !

    Met Fallout 3 ontwikkelde Bethesda Softworks een RPG met firstperson shooter elementen. Het spel scoorde hoog en was voor vele hét spel van 2008. Ook ik vond Fallout 3 een van de beste spellen die ik in 2008 gespeeld had. Maar niet alleen in 2008 heb ik me met Fallout 3 vermaakt, na de DLC’s waarvan sommige nog kort geleden uitgekomen zijn heb ik nog vele uren in de Wasteland doorgebracht en daar zullen er nog velen van bijkomen !
    Operation Anchorage

    De eerste uitbreiding genaamd Operation Anchorage speelt zich af in Alaska. Alaska werd in de Fallout geschiedenis bezet door de Chinezen. De gebeurtenissen vonden zich plaats tussen 2076 en 2077. Je zult dan ook de post-apocalyptische wereld van Fallout 3 verlaten voor een simulatie die je naar het ijskoude Alaska brengt !

    Operation Anchorage is te downloaden op Xbox Live en Games for Windows voor 800 Microsoft Points, dat neerkomt op een bedrag van zo’n 10 euro.
    Nadat je de uitbreiding gedownload hebt zul je een radiosignaal ontvangen. Dit signaal leidt je naar een militaire basis van de Outcasts. De Outcasts hebben je nodig om door een simulatie te lopen en die je op het einde de mogelijkheid geeft een opslagbasis te openen om daar verschillende soorten wapens en uitrustingen te pakken.



    Als je aan de simulatie begint zullen al je uitrustingen en wapens weg zijn. Gelukkig hoef je nergens bang voor te zijn want de simulatie bied je ook verschillende soorten nieuwe wapens en uitrustingen, die ook na de simulatie tot je beschikking staan.
    Ook om je gezondheid en ammunitie hoef je je geen zorgen te maken. In verschillende basissen en kampen zul je apparaten vinden die je HP en kogels weer bijvullen. In de simulatie krijg je echter niet de mogelijkheid de lichamen van je neergeschoten vijanden te doorzoeken. Deze verdwijnen namelijk onmiddellijk.

    Na een tijdje krijg je ook de beschikking over je eigen squad. Die je kunt samenstellen en bevelen kunt geven. Ze zijn niet meer en niet minder dan een groepje followers die je zo in de Wasteland kunt tegenkomen en je kunt ze een simpel commando geven als bijvoorbeeld; 'Wacht hier !' of 'Val aan !'. Zo kun je je eigen squad op een simpele manier besturen.



    Conclusie: Operation Anchorage bied hooguit 5 uur aan gameplay. Plus je krijgt extra wapens en uitrustingen die je verder in Fallout 3 nog kunt gebruiken. De wereld van Alaska is
    mooi om te zien maar helaas zul je de simulatie ‘ lineair ’ moeten bespelen. Het enige minpunt van de eerste uitbreiding van Fallout 3.


    The Pitt

    Vanuit het koude Alaska stappen we weer over naar de Wasteland om aan de tweede uitbreiding genaamd The Pitt te beginnen. The Pitt verscheen nog iets te snel op Xbox Live en er zaten nog een aantal foutjes in. Deze zijn nu verholpen en jij kunt je ‘uitstapje’ naar Pittsburgh beginnen !

    Net zoals Operation Anchorage is ook The Pitt op Xbox Live en op Games for Windows te downloaden voor 800 Microsoft Points. Nadat je The Pitt gedownload hebt ontvang je alweer een radiosignaal. Dit signaal leidt je naar een ontsnapte slaaf uit The Pitt. Hij heeft een plan om de raiders uit The Pitt te verdrijven en de rest van de slaven te bevrijden. Dit plan lukt hem echter niet alleen en hij heeft je hulp hierbij nodig. Jij zult incognito The Pitt moeten betreden. Dit betekent dus dat je geen wapens en andere uitrusting mee kunt nemen. Maar eenmaal in The Pitt aangekomen merk je dat de bewoners ook al druk bezig zijn met hun bevrijding. Zo zijn ze bezig met wapens te maken waaronder de AutoAxe, een soort van kettingzaag die jij ook tot je beschikking krijgt.


    Al snel maak je kennis met de slaven, hun leiders en raiders. De raiders in The Pitt zullen je niet meteen aanvallen en je krijgt zelfs de mogelijkheid om met ze te praten ! Dit betekent niet dat je zonder gevaren rond kunt rondlopen. Want in een gebied buiten de stad vol met radioactiviteit wonen de Trogs. De Trogs zijn mutanten en vallen je meteen aan als ze je zien.
    Het waren echter niet altijd mutanten, eerst waren het slaven die buiten de stad opzoek moesten gaan naar steel ignots. Eens in de zoveel tijd moet een slaaf deze steel ignots gaan verzamelen, en jij kunt dit ook gaan doen.Waarom zou je dat doen ? Omdat de steel ignots je nieuwe wapens en uitrusting bieden die zeer handig zijn als je net bent aangekomen en je zonder al je vertrouwde spullen moet rondkomen !
    Conclusie: The Pitt biedt meer speeltijd dan Operation Anchorage. Maar eigenlijk nog steeds te weinig. Je krijgt echter nog steeds de mogelijkheid terug te keren naar The Pitt. Hier kun je nog verschillende missies doen zoals 100 steel ignots verzamelen en je eigen ammunitie maken. Nog genoeg te doen voor elke Fallout fan !


    Broken Steel

    De derde uitbreiding; Broken Steel kost net als de andere uitbreidingen 800 Microsoft Points en geeft je de mogelijkheid verder te spelen na het einde. Zoals de meeste mensen al weten zul je op het einde van Fallout 3 de Purifier moeten activeren. Er komt echter een grote hoeveelheid radioactiviteit vrij en dit zul je niet overleven. Als de ‘goodguy’ start je natuurlijk zelf de Purifier. En ook ik koos voor deze manier…

    “Two weeks later ”, dit kreeg ik in beeld. Niet echt origineel bedacht. Maar ik was allang blij dat ik verder kon spelen. Na een bedankje van Elder Lyons kun je weer verder de Wasteland intrekken. Maar je krijgt ook te horen dat je weer verder kunt strijden tegen de Enclave die niet volledig vernietigd zijn. Je vernietigd de Enclave in een drietal missies die aardig lang duren. Tussen deze missies in zul je nieuwe wapens en andere items tot je beschikking krijgen. Maar dit niet alleen, Broken Steel biedt ook meerdere sidequests en nieuwe vijanden !
    En bovendien wordt je levelcap verhoogd van 20 naar 30



    Als je de Wasteland intrekt en je naar bekende steden trekt zul je al snel merken dat er dingen verandert zijn. Overal wordt schoon water bezorgt maar niet alles gaat zoals het hoort. De inwoners van Megaton krijgen plotseling geen water, in Underworld maak je kennis met een zakenman en bij Rivet City worden telkens watercaravans beroofd. Jij zult deze problemen moeten oplossen en komt zo in wel heel bizarre situaties terecht ! Jammer genoeg zijn deze sidequests niet al te lang en speel je er snel doorheen. Maar wees echter niet getreurd. Er valt nog genoeg materiaal te verzamelen voor The Citadel en je wordt er ook nog eens flink mee beloond.

    De Wasteland is verandert, mensen zijn blij met het schone water, op de radio wordt je de lucht in geprezen maar er zijn ook nieuwe vijanden bijgekomen. Zo zul je o.a de nieuwe Super Mutant Overlords tegenkomen die nog krachtiger zijn dan de andere Super Mutants.
    Ook zul je nog regelmatig Enclave troepen tegenkomen die ook weer zwaarder uitgerust zijn dan normaal.
    Er valt dus nog genoeg te doen na het einde van Fallout 3 !

    Conclusie: Broken Steel duurt langer als de andere uitbreidingen. Ook zijn de missies langer en krijg je dit keer ook echte sidequests erbij. Dit met nieuwe wapens, uitrustingen en vijanden zorgt ervoor dat ik nog lang niet uitgekeken ben op de post-apocalyptische wereld van Fallout 3 !
     
  12. Gradekocks

    Gradekocks Gta + Fifa = Me

    Berichten:
    204
    Leuk Bevonden:
    0
    Hoi, ik heb een review van Halo 3 gemaakt. Dit is overigens al een tijdje geleden ;).




    Halo 3


    Microsofts best-seller. Hun trots en pracht. Hun exclusive die het voor hun moet doen. Jawel, ik spreek over Halo 3. De game die de reden gaf om veel mensen een xbox 360 te laten kopen. Hij staat vooral bekend om zijn ijzersterke multiplayer. Ik zelf ben totaal te spreken over Halo 3 en het is ook de meest bespeelde game op mijn trouwe console.

    Vernieuwing


    Er zijn een heleboel nieuwe wapens toegevoegd in dit deel. Zo zijn er een aantal Brute wapens erbij gekomen en een soort van Shotgun maar dan als een pistool. Je kunt nu ook 3-rd person wapens gebruiken waardoor je gameplay drastisch veranderd. Zo veranderd je loopsnelheid, richtvermogen en je snelheid. Er is dit keer ook een soort tegenligger van de Energy Sword bijgekomen. Namelijk de Gravity Hammer. Jawel je hoort het goed, een hamer waarmee je ze kunt kapot slaan. In 1 slag zijn ze K.O en dat blijft fijn om te doen.
    Er zijn 2 nieuwe voertuigen bijgekomen. Namelijk de Brute Prowler en de Brute Chopper. Je kan nu ook Special-Items gebruiken. Zoals de Bubble-shield bijvoorbeeld. Hiermee kan je, zoals de naam al zegt, een schild om je heen laten vormen en zo immuun worden van alles om je heen. Een leuke vernieuwing dus.

    Campaign


    Halo 3 doet het beter dan zijn vorige delen qua verhaal. Dat moest ook wel want ze hadden al kritiek op deel 2 omdat die te weinig vernieuwing gaf aan de single-player. Je speelt het in zo’n 10 uur uit maar je zult waarschijnlijk het daarna nog wel meer gaan spelen want de Co-op ontbreekt absoluut niet dit keer. Het is een ware top mode en je kan tot wel 4 mensen gezellig samen knallen. Dit kan online of via Split-Screen. Je kunt als co-op ook een soort van Competitie houden met wie de meeste punten scoord. Hiermee vallen ook achievements mee te behalen.

    Multiplayer


    Dit is eigenlijk waar de game om draat. De multiplayer. Het was groots en het is nog groots. Door de vele nieuwe wapens, voertuigen en items is het nóg spectaculairder geworden.
    Zo krijg je punten voor je rank als je online speelt en daaruit kun je weer je Master-Chief customizen. Op Bungie.com kun je je Stats bekijken, zoals hoeveel kills je bijvoorbeeld met een Gravity Hammer hebt gedaan. Er zijn veel modes waaruit je kunt kiezen. Zoals Lone-Wolves, soort van Deathmatch. Je kunt kiezen tussen Ranked of Social matches. Bij Ranked wordt je skill bijgehouden en dat komt ook bij je stats te staan. Bij Social het tegenovergestelde van Ranked en kun je dus ook met je vrienden online knallen. Er zit ook een split-screen mode bij de multiplayer zodat je maat kunt inloggen als Guest en daarmee gewoon kan meedoen met het spel.

    Map Editing


    Er zit een Forge mode in. Daarmee kun je je eigen mappen maken. Je kunt dus niet compleet een nieuwe map maken maar alleen een bestaande map veranderen. Dus
    kun je ook met Split-Screen doen of gewoon met een maat online. De mogelijkheid om andere mappen te kunnen downloaden via Bungie’s Favorites maakt het al een stuk interactiever.


    Verdict


    De game doet het extreem goed in de verkoop cijfers. Maar blijft dat ook zo? Ik denk het wel. De game is gewoon zo uitgebreid en daardoor wordt het nooit saai.
    Vooral de multiplayer doet het goed. Dat moet ook wel want daar staat Halo bekend om. Ik vind de muziek van Halo 3 ook heel mooi en uniek in zijn soort.
    Binnenkort komt er nog Halo 3 Recon en Halo wars. Ben je een trouwe fan? Hou deze titels dan zeker in de gaten.

    Verhaal: 8
    Gameplay: 10
    Graphics: 9
    Multiplayer: 10
    Verslaving: 9
    Cijfer: 9.2
     
    Laatst bewerkt: 9 jul 2009
  13. Lenny-t

    Lenny-t Melted Forest XBW.nl VIP

    Berichten:
    12.445
    Leuk Bevonden:
    79
    Is dat modern om na elke zin een enter te doen? :+
     
  14. Gradekocks

    Gradekocks Gta + Fifa = Me

    Berichten:
    204
    Leuk Bevonden:
    0
    Nee maar ik heb gekopieerd van word bestand en daar was het gecentreerd.
     
  15. Cookie

    Cookie #TaylorSwift XBW.nl VIP

    Berichten:
    9.247
    Leuk Bevonden:
    528
    Waarom zou je een review centreren? Leest erg ongemakkelijk.
     
  16. Gradekocks

    Gradekocks Gta + Fifa = Me

    Berichten:
    204
    Leuk Bevonden:
    0
    Zucht.. ik maak het wel beter dan -,-

    EDIT: maar wat vinden jullie nou van de review?
     
    Laatst bewerkt: 9 jul 2009
  17. Xbneo

    Xbneo Active Member

    Berichten:
    293
    Leuk Bevonden:
    0
    niet uitgebreid genoeg vind ik persoonlijk
     
  18. Killamonkey

    Killamonkey Niet zo aanstellen! XBW.nl VIP

    Berichten:
    3.740
    Leuk Bevonden:
    4.959
    Lol, We wachten nog steeds Daz :D Klein bumpje om te laten zien dat we je reviews niet vergeten zijn... Al zijn de verwachtingen nu natuurlijk ontzettend hoog :p
     
  19. MaxxRaptor

    MaxxRaptor Eigen aanduiding

    Berichten:
    2.637
    Leuk Bevonden:
    36
    Binnenkort een review over een motorgame, SBK 09. :)
     
  20. Daz

    Daz

    Berichten:
    16.101
    Leuk Bevonden:
    2.258
    Tering man, waarom haal je dat omhoog. :emo:
    Als je wil dat ik er een schrijf dan schrijf ik er wel een hoor, maar ik beloof niets meer.
     

Deel Deze Pagina