Ja daar herken ik me nu ook in. Zit op het werk (callcenter) shit van anderen aanhoren, mens hang op ik wil gaan gamen..... Dromen over questen heb vannacht gedaan maar probeer te voorkomen dat me dat ook op me werk gaat gebeuren.
Ik heb ook een gespierde, hoogblonde Nord. Wel zonder baard en z'n naam is Theodoric. Ik zal morgen wat foto's maken!
Ik heb een wood elf genomen, voor een thief/archery character. Dus of de boog, of een spell samen met een dagger
Ik krijg ook een Wood Elf van die profielfoto van jou Daz Zit die chick ook ergens in Skyrim of kunnen we die ergens googlen?
Wel gaar wat je kunt kiezen bij de ogen voor die wood elf; rood, black, een oog blind, twee ogen blind (of geheel wit)
Ik heb een lief klein schattig Dark Elfje, ben van plan magic te gebruiken en ik hou van sneaken.. Is het geen schatje?
Dat vond ik ook jammer. De high Elf en de Wood Elf lijken qua uiterlijk erg opelkaar, je kan ze beide dezelfde gezichtskenmerken geven. Uiteindelijk voor de High Elf gegaan omdat ik de keuze uit de ogen mooier vond. Ze kijkt een beetje boos, slechte dag? Ik post vanavond weer wat meer foto's, inmiddels aan het boogschieten en backpacken. Ben benieuwd naar de andere character foto's!
Ontmoet Dark Elf Cirdan Surion. Een man die een tweede, beter leven wil beginnen in Skyrim. Nadat hij verbannen is uit zowel Morrowind als Cyrodill wegens necromancy en het plegen van vele verschrikkelijk en duistere moorden. Aan zijn scars en duistere hoofd is goed te zien dat deze bloedige killer van alles heeft doorstaan in zijn gure leven. Nu in Skyrim wil hij zich verbeteren en bewijzen dat hij ook een goede kant heeft
Vraag me altijd af of die stekels inklapbaar zijn. Je zet als Argonian een helm op en weg zijn ze Vette character trouwens! Heb echt nog geen idee waar ik mee ga beginnen. Waarschijnlijk fucking lang twijfelen om vervolgens meerdere characters te maken