Haha lol, heb hetzelfde en ik heet gewoon Kilian.. Twijfelde ook om opnieuw te beginnen maar echt zonde
Ah, ik heb de naam gevonden! Elrond Telrúnya was het. klik Ben zelf nog helemaal niet ver, en ik ga als ik overnieuw begin gewoon hetzelfde pad volgen, want die loot die ik tot nu toe heb gevonden wil ik wel houden.
Woodelf ftw! Heb een woodelf archer gemaakt ^^. lekker sneaken en 2x damage sneak attack, plus dat tot nu toe mijn bow damage 40% omhoog geschroeft is en ik wat minder snel gespot word met sneaken ^^.
Vanwege het armor? Niet helemaal mee eens alleen, want zoals ik eerder beschreef...ik stond doodstil in een donker hoekje, ik was echt niet te zien, hij loopt langs me van een afstand en ineens schrikt ie en hij gaat er als een gek vandoor. Vreemd gedrag van de bandit gewoon, 't is niet dat ik lawaai maakte ofzo Ik ga puur om te testen de mijn nog eens in, en dan gewoon zonder enig armor. Kijken wat er dan gebeurd.
Poehhh dat weet ik niet meer, maar wanneer je vijanden van voren benaderd dan zien ze je gewoon sneller (zelfs als het super donker is) dan wanneer je van achteren benaderd. De volgende perk die ik ga kiezen is een sneak-kill, als die er is...ik sta achter een bandit nu en ik kan zo zijn keel doorsnijden...maar het kan niet
Okay, de naam is gekozen. Straks als ik thuis ben ga ik aan de slag en zal dan ook een foto plaatsen.
Heel early nog, maar dit is mijn badass mage. Ok, aan dat 2e plaatje heeft niemand wat, maar het is de enige die ik heb. Of ja, een filmpje waar ik je mijn lijk ziet. 11:00 Ik heb tot nu toe nog niet goed naar alle mogelijkheden gekeken, dus mijn mage ziet er nog niet echt mage-achtig uit. Spoiler Deze is nog niet klaar met verwerken, maar tegen de tijd dat ie dat is zie je me in het begin in third person wat rondhuppelen Oh, hij heet Valder. Ik zal tot het einde met deze doorgaan. Ik sta altijd achter mijn keuzes, hoe dom ze misschien ook blijken te zijn. Dat is part of the game. Role Playing...
Zo Dulle , die shots van jou zijn scherp zeg, en die video ook. HD cam zeker he? . Kom ik aan met gare mobilephone pics,lol.
Kan de game eindelijk ook spelen klote steam ! maar wat een game alleen dat begin al ! Hier dan wat pics van mij char "Valdamir" Echt wat een game .. kan gewoon niet wachten om morgen verder te gaan !
I was like... Hoe krijg je die screens zo mooi?! En toch zag ik het woord steam staan. Kut xbox en telefoon.