1. Deze website gebruikt cookies. Door deze website verder te gebruiken, gaat u akkoord met ons gebruik van cookies. Leer Meer.

Het stiller maken van de Xbox 360 Elite

Discussie in 'Xbox Hardware' gestart door PREEFFORT58, 30 jul 2014.

  1. PREEFFORT58

    PREEFFORT58 New Member

    Berichten:
    3
    Leuk Bevonden:
    0
    Hoi! _0/

    Is het mogelijk om mijn Xbox 360 Elite net zo stil te maken als de X360 Slim/E-console.
    Ik heb afgelopen week een een Xbox One gekocht en wil de X360 bij mijn vader neerzetten.
    De 360 maakt alleen erg veel lawaai bij het lezen van DVD's enzo.. (bekend probleem bij de oude modelletjes) en ik zat te kijken om er een BENQ drive in te laten zetten, ik weet niet of dit kan omdat ik natuurlijk de X360 Elite heb en het een oud modelletje is.
    Als ik dit doe schilt het veel qua geluid? vergeleken met de X360 Slim of E-console? (of PS3 :9)

    Heeft er iemand ervaring mee? met dit soort mods/upgrades?
    Alvast bedankt voor de hulp!! :b:
     
  2. Lethal AK47

    Lethal AK47 Broodje kroket is leven XBW.nl VIP

    Berichten:
    10.739
    Leuk Bevonden:
    4.204
    Ja, dat kan met Whisper fans. Ik heb eventueel nog een setje liggen. Openmaken is echter een bitch. Dus succes!
     
  3. PREEFFORT58

    PREEFFORT58 New Member

    Berichten:
    3
    Leuk Bevonden:
    0
    okay dat is fijn om te horen en wordt hij dan ook beter gekoeld hij heeft namelijk ook last van vastlopen (vooral bij GTA V en BF4 :p) weet jij ook toevallig als DVD drive vervangt je hem ook stiller krijgt?
     
    Laatst bewerkt: 30 jul 2014

Deel Deze Pagina