Het ultieme game-gevoel

Discussie in 'Xbox Hardware' gestart door Tinman NL, 4 okt 2003.

1. Furies

Furies XBW.nl VIP XBW.nl VIP

Leuk Bevonden:
    6
    Dat is denk bij kerst, net een game gekregen, goede sfeer in het huis en dan lekker een potje gamen!

2. Headcollector1

Headcollector1 Mijn Verzameling

Leuk Bevonden:
    0
    Ook leuk is om alleen midden in de nacht (als het onweerd) een horror game te spelen.

3. Kane

Kane Xcusses voor de post

Leuk Bevonden:
    2
    Wowyeah.. Resi Evil 0, 1 en binnenkort 4...wooow.. en natuurlijk Eternal Darkness.. ow wat? GameCube exclusive.. och wat jammer nou voor jullie ;)

4. Cole Trickle

Cole Trickle Active Member

Leuk Bevonden:
    6
    Het ultieme game gevoel heb ik zonder games te spelen. Het moment dat ik een game heb gekocht en naar huis onderweg ben, waar de game direkt de doos in zal gaan, krijg ik mijn ultieme gamegevoel.

Het instruktie boekje wordt doorgelezen, alvast wat knoppen worden onthouden en heel af en toe als het me echt een toffe game lijkt, beginnen mijn handjes te zweten.

Voorspel is zow leuk :)

5. Rivanov

Rivanov Apple Fanboy

Leuk Bevonden:
    559
    kijk, eindelijk iemand die hetzelfde gamegevoel heeft als mij ;)

als ik een game koop, is het eerst wat ik doe als ik thuis kom..het boekje eruit pakken...rustig het doosje bestuderen (de achterkant ;) ) en het boekje doorlezen

en dan....ON knop indrukken...cd la open...disc erin...en het machtige intro filmpje bekijken...(als er dat eentje bij zit) en dan gamen

DAT is mijn ultieme game-gevoel _O_

Laatst bewerkt: 7 okt 2003
  6. X BelieveR

X BelieveR Im the X priest

Leuk Bevonden:
    0
    Het ultieme game gevoel is dat je net van een 24 uur durende lan party afkomt en met trillende handen om half 2 s nachts nog ff het xbox nieuws gaat tjekken. DAT is het ultieme gamegevoel!

Weltrusten allemaal 8)

7. vassilli

vassilli Guest

Toen ik mijn xbox net had en halo speelde:9

8. ErectionJackson

ErectionJackson Don Bensoni

Leuk Bevonden:
    0
    Ik heb eergister met twee vrienden in de huiskamer drie grote tv's neergekwakt met 3 Xboxen erbij en toen tot diep in de nacht Halo gespeeld. Allemaal een eigen scherm, dus je kunt ook niet zien waar de anderen zijn. Echt super! :D Dat was echt het ultieme gamegevoel, lekker ontspannen, pilsje erbij, heeerlijk! Nu alleen nog even kijken wat ik met m'n 2e Xbox ga doen 8)

9. TheWalrus

TheWalrus Guest

Ultieme gameservaring ?

Met de Xbox:
    Halo spelen met een stel goede vrienden op een Xbox en via Xboxconnect anderen afmaken. heerlijk om elkaar te horen vloeken, en samen dingen te bedenken om het andere team aan te pakken.

Algemeen:
    Nights op de Saturn spelen en de beste score halen.
    Daytona USA in de arcade spelen tegen Duitsers en gestreste huisvaders.
    Midden in d enacht live spelen en op de mondharmica spelen ;)

10. LightningSeeker

LightningSeeker Ti Ta T-shirt ninja

Leuk Bevonden:
    0
    Als het buiten keihard regent en de wind tegen de ramen beukt, een potje DOA3 met mijn zusje doen8)

11. nielsracing

nielsracing My vinyl

Leuk Bevonden:
    1
    Met m'n F-1 Williams stuur Sega GT opstarten, Honda Civic Type R aanklikken (die heeft zo'n lekkere sound), en racen maar :)

12. LightningSeeker

LightningSeeker Ti Ta T-shirt ninja

Leuk Bevonden:
    0
    Je vrienden ownen met UC totdat ze huilend op hun knieƫn liggen te smeken om genade :p, of de credits van een lauwe game.(wat dus betekent dat je hem uit hebt gespeeld :p)

13. Outlander

Outlander Join the Mages

Leuk Bevonden:
    0
    COMING SOON....

Het vol verwachting uit kijken naar een nieuwe game. Het laatste nieuws opzoeken op intranet. Vol bewondering naar de screenshots kijken. Was het nu maar eind 2003... want dan kon ik Fable bewonderen op mijn Xbox.

14. nielsracing

nielsracing My vinyl

Leuk Bevonden:
    1
    Op dit moment is het toch echt het wachten op Top Spin (besteld 8))

15. Iron Maiden

Iron Maiden kikkE op jezelf.....

Leuk Bevonden:
    1
    als je een shooter speelt, en alles neermaait.....
    of als je tegen elkaar speelt en je knalt een vriend neer en dan gooi je nog een paar granaten erboven op en dan knal je je geweer leeg, dat geeft je een machtig gevoel.
    { gevoel dat je alles aankan }

16. CyriLLuZ

CyriLLuZ Smoezta Anaznuzta

Leuk Bevonden:
    0
    Als ik met xboxconnect.....5 gassies met hevige strijd van plasma wapens en shotgun neergemaait hebt en dan pas ten onder ga!8)

17. Wasabi

Wasabi Forza Utreg

Leuk Bevonden:
    0
    kamerdeur dicht geluid hard en racen maar:p8)

18. FreeShooter

FreeShooter No pain, no gain!

Leuk Bevonden:
    1
    als je je veel oudere broers afslacht en ze hoort schelden :)

19. masterChief88

masterChief88 sesamstraat!

Leuk Bevonden:
    0
    gewoon, als ik project gotham racing 2 speel, das zo geweldig, ik kan er wel 5 uur achter elkaar mee spelen, en dat heb ik nog niet eerder mee gemaakt bij een spel:)

20. Lucca

Lucca Bored

Leuk Bevonden:
    0
    Rainbow Six met headsetje
    Je commandeert je team door de hele level heen, om dan 3 hostages te bevrijden nadat je een fantastisch spannend vuurgevecht hebt gehouden.

Deel Deze Pagina