Mijn ultieme game-gevoel is al van een aantal jaartjes terug.ik had net wipe out 2097 gekocht, toen heb ik samen met een vriend, een fles wiskey en wat andere rookbare genotsmiddelen van. Rond een uur of zes deze game erin geplopt, toen we voor het eerst weer op de klok keken was het 5 uur 's nachts, hebben we echt niet in de gaten gehad. Nu heb ik wel vaker een uur of 12 achter elkaar gegamed maar nog nooit het besef van tijd zo kwijt geweest als toen. We waren compleet wiped out van de wereld
Op dit moment, met Splinter Cell iemand van achter pakken, en hem dan laten smeken om zijn nek niet te breken. En als ik in een goede bui ben, laat ik 'm stikken
als het buiten stormt hagelt regent enz en jij zit binnen en lekker te gamen en je hoeft niet weg en je hebt een zooitje games om uittespelen en xbox live daarbij counter strike ut enz dat is wat ik noem het ultime game gevoel
Keihard het geluid aan zetten en dan KotOR voor het eerst gaan spelen, na het super intro filmpje gelijk beginnen. Dat is nou heerlijk.
Toen ik vanavond voor het eerst de ultimate att. met max.-essences deed bij Ninja Gaiden Omg, ik stond met open bek te kijken na afloop, en da heb ik niet vaak
Snacks, koude fles frisdrank.Eindfilm van Final Fantasy bekijken nadat je de hele game eindelijk uit hebt, heerlijk.