Het ultieme game-gevoel

Discussie in 'Xbox Hardware' gestart door Tinman NL, 4 okt 2003.

1. nusti

nusti Wannabe Diefast

Leuk Bevonden:
    7
    Mijn ultieme game-gevoel is al van een aantal jaartjes terug.ik had net wipe out 2097 gekocht, toen heb ik samen met een vriend, een fles wiskey en wat andere rookbare genotsmiddelen van. Rond een uur of zes deze game erin geplopt, toen we voor het eerst weer op de klok keken was het 5 uur 's nachts, hebben we echt niet in de gaten gehad. Nu heb ik wel vaker een uur of 12 achter elkaar gegamed maar nog nooit het besef van tijd zo kwijt geweest als toen. We waren compleet wiped out van de wereld

2. Tinman NL

Tinman NL HD-Ready

Leuk Bevonden:
    0
    Op dit moment, met Splinter Cell iemand van achter pakken, en hem dan laten smeken om zijn nek niet te breken. En als ik in een goede bui ben, laat ik 'm stikken :cool:

Laatst bewerkt: 17 mei 2004
  3. Lord Kain

Lord Kain Active Member

Leuk Bevonden:
    2
    als het buiten stormt hagelt regent enz en jij zit binnen en lekker te gamen en je hoeft niet weg en je hebt een zooitje games om uittespelen en xbox live daarbij counter strike ut enz dat is wat ik noem het ultime game gevoel

4. <:.oRoBBeRTo.:>

<:.oRoBBeRTo.:> .

Leuk Bevonden:
    1
    Je vergeet de bak chips 8) _O_

5. Lord Kain

Lord Kain Active Member

Leuk Bevonden:
    2
    Je hebt gelijk en o ja ook de red bull voor als je lang gamet :D

6. Centurion

Centurion Survivor

Leuk Bevonden:
    1
    Keihard het geluid aan zetten en dan KotOR voor het eerst gaan spelen, na het super intro filmpje gelijk beginnen. Dat is nou heerlijk.

7. Dodgie

Dodgie Beat me up Scotty

Leuk Bevonden:
    10
    Toen ik vanavond voor het eerst de ultimate att. met max.-essences deed bij Ninja Gaiden _O_ Omg, ik stond met open bek te kijken na afloop, en da heb ik niet vaak :D

8. NatureGoneWild

NatureGoneWild Nuub on steriods!

Leuk Bevonden:
    5
    Snacks, koude fles frisdrank.Eindfilm van Final Fantasy bekijken nadat je de hele game eindelijk uit hebt, heerlijk.

Deel Deze Pagina