Kan je ook 2 teams van DVC inschrijven. DVC 1 en DVC 2, de namen van de gamertags zal ik nog wel doorgeven. Weet niet met welke teams we gaan spelen dus als het mag geef ik het later door.
Hoestaat het hier nu mee? Is er nog 1 plaats over? Of ben je 4AG leader vergeten? Als er nog 1 plaats over is wil ik nog een team inschrijven!
Als het goed is, is ie mij vergeten. Of hij moet veel mensenkennis hebben en mijn team team sexy hebben genoemd
Het duurt wel erg lang voordat Sep weer eens reageerd in zijn thread. Ik weet niet of iemand er bezwaar tegen heeft als ik het van hem zou overnemen, want ik wil gewoon lekker gamen en heb geen zin om super lang te wachten voordat er iets bekend is. Laat ff wat weten in deze topic als je er iets tegen hebt en anders zal ik denk ik morgen middag verder gaan met dit toernooitje.
Je kunt ook even wachten tot het andere toernooi afgelopen is, kun je me helpen met het volgende toernooi Morgen worden de 1/2 finales gespeeld.
Ik ga rond volgende week kijken hoeveel clans er een toernooi willen/kunnen spelen. Hou het rond die tijd een beetje in de gaten, dan komt het wel goed.
lekker three kings dat jij het overneemt als het mag. jij doet het wel beter goed georganiseert en overzichtelijk en geen chaos.\o/ \o/
Ic3 cold 2 wil ook meedoen aan het toernooi Leider: uT Revenge co-leider: LaGacY Ic3 Alferink bleeding h3art ----------- Waarom laat je niet meer clans meedoen 32 ofzo ik ken er namelijk zat clans die nog mee willen doen greetz ----------- Three kings wanneer start GoW live Toernooi 3.0?? na het 2.0 toernooi???
de pouls worden aan het eind gerandomd. dus ze worden door erlkaar heen gegooit de teams. anders krijg je twee keer DVC in een poul en twee keer USC in een poul.
infinity ik ga niet zeggen dat USC gaat ownen maar iedergeval niet een te hoge dunk hebben van je zelf. niet kwaad bedoelt. even goeie vrienden
sorry mensen, mijn internet flipte hem hard nu alle teams zijn ingeschreven mogen jullie beginnen met de wedstrijden!