1. Deze website gebruikt cookies. Door deze website verder te gebruiken, gaat u akkoord met ons gebruik van cookies. Leer Meer.

Het verlossende antwoord op EA 's online PS2 support

Discussie in 'PC, Handheld & Algemeen' gestart door HellHound, 20 sep 2003.

1. Marius

Marius XBW.nl VIP XBW.nl VIP

Leuk Bevonden:
    11
    uhuh, dat snap ik. Ik wist alleen niet dat je dan je PS2 moest modden (toch vaag dat dat moet. Lijkt me niet dat Sony zoiets zou willen).. dus mensen die downloadable content willen met de PS2 moeten modden? Of alleen voor een evt patch? Leg mij dat eens uit.

Meer ontopic: wel vaag dat LOTR:ROTK niet bv via Co-op online is te spelen. Lijkt me wel een gemis. Mij trekt dat idée iig wel.

2. Biscuitje

Biscuitje Chili Peppers!

Leuk Bevonden:
    5
    Ik weet het niet zeker hoor, misschien kan iemand anders het bevestigen.

Ik dacht dat je niet zomaar een HD aan kon sluiten die dan meteen werkt. Als dat zo zou zijn, zou Sony d'r vast ook wel een uitgeven voor de PS2.
    Maar weet jij dan überhaupt zeker dat er downloadable content komt?

3. The Forest

The Forest Active Member

Leuk Bevonden:
    0
    Sony heeft een HD uitgebracht voor de PS2, en die kan je gewoon aansluiten zonder modden, maar het heeft geen echt nut voor de games, tis feitelijk alleen voor de mensen die zelf simpele spelletjes willen maken of gewoon een beetje zitten klooien met linux.

4. Chimaera

Chimaera XBoxWorld N00bie

Leuk Bevonden:
    0
    De Harddisk van Sony is er nog niet. Deze zal over een tijdje uitkomen. De Harddisk is NIET verplicht. Sommige games (online RPG's) zullen wel om bepaalde redenen om een harddisc vragen.

Ook zal net als op de Xbox muziek op de harde schijf geplaatst kunnen worden en dergelijke.

Met een harddisc hoef je niks te modden. De helft van je PS2 is van binnen open / leeg. Dit is gereserveerd voor... Jawel de harddisc. De Japanners hadden dat niet, die kunnen een apart kastje kopen waar de harddisc in zit...

Sony zal met een Harddisc komen van 40Gig. Dit geintje gaat +/- 100 euro kosten.

5. Biscuitje

Biscuitje Chili Peppers!

Leuk Bevonden:
    5
    Is dat open gedeelte niet voor de modem?

6. Chimaera

Chimaera XBoxWorld N00bie

Leuk Bevonden:
    0
    De netwerk adapter plaats je tegen de achterkant aan ;). Met 2 schroefjes zet je die vast. De netwerkadapter had geloof ik ook een aansluiting om de HDD op te planten, maar dan zou ik ff moeten kijken en daar heb ik nu geen zin in :). De netwerkdapter is slechts een klein dingetje...

7. satan21

satan21 New Member

Leuk Bevonden:
    1
    ik heb effe een vraagje ik ben beta tester maar ik ben denaam effe kwijt van het betatrail forum. Kan iemand die effe posten die ook betatrial is

8. Rayquaza

Rayquaza lopen biatch:P

Leuk Bevonden:
    0
    wel leuk dat PC en PS2 tegen elkaar kan..:D

9. Biscuitje

Biscuitje Chili Peppers!

Leuk Bevonden:
    5
    Dat is toch helemaal niet zo? Dat lijkt me vet onzin. Dat stuurt helemaal anders enzo.

10. Marius

Marius XBW.nl VIP XBW.nl VIP

Leuk Bevonden:
    11
    Is wel zo hoor! Ik weet ook niet of dit cheaten ontzettend in de hand gaat helpen enz. Maar op zich is het wel een coole feature.

Nadeel is dat de PC mensen geen headset hebben. Al is die ook niet standaard ondersteunt voor de PS2 games (ik bedoel, je krijgt die niet meegeleverd bij de hardware, alleen bij enkele spellen of je moet hem los kopen).

Juist 1 van de coolste dingen aan Live is de 'community vorming', welke grotendeels dankzij de Headset tot bloei komt. Je leert toch meer van de persoon achter die gamertag en je bouwt zelfs online-vriendschappen / kenissen op.

Deel Deze Pagina