Willem ik vond dat je een goed punt aansneed. Het niveau op XBW en dat voornamelijk in The Green Mile. Althans, ik dacht dat dat je discussiepunt was. Nu zeg je dat het allemaal een misverstand is en loop je eigenlijk alleen nog maar GoiZ te bashen. Je wijkt totaal van een goed discussiepunt af om GoiZ persoonlijk aan te vallen. Ik vind dit persoonlijk allemaal erg overdreven.
Er word nu net gedaan alsof GoiZ een spammende moderator is en dat hij de aanstichter is van het feit dat het "niveau" in The Green Mile niet ontzettend hoog is. Ook krijg ik de indruk door dit te lezen dat GoiZ niet goed zou functioneren als moderator. Ik heb GoiZ als member en als moderator meegemaakt en wat me opvalt is dat GoiZ als één van de weinige moderatoren gewoon zichzelf blijft qua posten. Sommige moderatoren delen na hun aanstellingen alleen nog maar slotjes uit, verdedigen alleen het beleid en vervallen in de o-zo-domme politieagent-voorbeeldfunctie. Het gedrag waardoor ze er als member uitsprongen is dan vervolgens niet meer aanwezig. Ik vind Goiz (en fardo) juist hele goede voorbeelden van moderatoren die gewoon hun ding blijven doen. Ik vond de reactie van GoiZ in de richting van Willem ongepast gezien het forumdeel waarin we nu zitten. Maar ik vind de reacties van jou, Willem, richting GoiZ helemaal ongepast. Zichzelf verheerlijken etc gaat allemaal wel heel ver. GoiZ is een de weinige moderatoren die daadwerkelijk ook regelmatig wat toevoegt in The Green Mile. Goiz' Speelplaats in dan misschien niet zo'n goed voorbeeld maar laten we threads als Expeditie Robinson (+Lucca), Ik wil graag zien etc niet vergeten.
Vind het onzin dat GoiZ nu als aanstichter van een dalend niveau word gezien door het openen van zijn speelplaats. Het niveau word niet bepaald door een persoon maar door de community.
Laatst bewerkt: 22 mrt 2008