1. Deze website gebruikt cookies. Door deze website verder te gebruiken, gaat u akkoord met ons gebruik van cookies. Leer Meer.

Het verwijderen van een discussie

Discussie in 'Xboxworld.nl : Frontpage en forum discussie' gestart door Willem, 21 mrt 2008.

Topicstatus:
Niet open voor verdere reacties.
  1. Cookie

Cookie #TaylorSwift XBW.nl VIP

Leuk Bevonden:
    528
    Wie moeten er nog meer op reageren dan. Als ik het zo lees is jouw belangrijkste punt dat je het oneens bent met de handelswijze van sommige leden van de crew en met de huidige regels. Jouw kritiek van de vorige pagina is eigenlijk enkel gericht op Goiz. Goiz heeft hierop antwoord gegeven en jij neemt, vrij lang, de tijd om de discussie voort te zetten. Dus van wie verwacht je nu dan een antwoord?

2. Willem

Willem Obi-Willem XBW.nl Bestuur

Leuk Bevonden:
    686
    Nog meer? Nee, je moet 's reageren. Niet meer, gewoon een keer een goede reactie die goed op de discussie ingaat en het goed belicht van jouw kant. Dat zou een hoop schelen.

Zal ik een nieuw topic aanmaken waarin mijn kritiek die scheit van mijn eerdere kritiek over het verwijderen van een aantal berichten? Want ik krijg echt het idee dat niemand begrijpt waar het over gaat.

Laatst bewerkt: 22 mrt 2008
  3. Henrive

Henrive zuur

Leuk Bevonden:
    10
    Ik ben het op zich wel eens met Willem dat moderators consequent dienen te zijn. Ik vind ook dat moderators gewoon regeltjes moeten toepassen en verder eigenlijk de aandacht niet zo op zichzelf moeten vestigen, ik denk ook dat dat is wat jij bedoelt?

Aan de andere kant kan ik me ook wel vinden in LangeJan's mening, dat het allemaal wat overdreven wordt. Om nou 'mijn kritiek' in je sig te zetten is ook wat overdreven. 8) Het lijkt wel erg diep te zitten bij sommigen.

En nee ik stem niet op CDA. :+

4. Gerjan

Gerjan XBW.nl VIP XBW.nl VIP

Leuk Bevonden:
    221
    //wordt al opgelost

5. Willem

Leuk Bevonden:
    686
    Dat bedoel ik inderdaad, en ik vind het bij Goiz uit de hand lopen. Vind ik.

Tja, wat is overdreven? Ik vind het nergens op slaan dat, zo lijkt het althans, een aantal mensen die hier gereageerd hebben niet goed of voldoende kunnen lezen en maar half reageren op wat ik aankaart. Of die op iets heel anders reageren en zo hopen de discussie te sluiten.
    En wat mijn sig betreft, je hebt gelijk! Dat was gisteren meer uit boosheid toen de berichten verwijderd werden, zoals dat op eerste pagina staat. Dat is echter al opgelost en ga ik zo snel mogelijk verwijderen. Goed dat je het zegt zelfs!

Ik ook niet! Want dat mag ik nog niet. :+

6. Goiz

Goiz XBW.nl VIP XBW.nl VIP

Leuk Bevonden:
    38
    En dat is toevallig ook een van zijn (imo onterechte) verwijten naar mij toe. Jammer.

7. Fisichella

Fisichella swangate.nl

Leuk Bevonden:
    29
    Dit probleem is zo op te lossen. Ik heb twee oplossingen, zodat deze topics niet meer geopend hoeven/kunnen worden:

- Hef het beleid op;
    - Als dat niet helpt, hef dan het hele forum op.

8. Willem

Leuk Bevonden:
    686
    Ik ben niet helemaal mee, neem me niet kwalijk als het aan mij ligt. ''Lees wat de grote ik te vertellen heeft!'' - is dat op mij gericht? Ben ik die 'grote ik'?

9. Henrive

Henrive zuur

Leuk Bevonden:
    10
    Ja ze hebben het over jou :+

10. Danger

Danger XBW Groentje

Leuk Bevonden:
    0
    Willem ik vond dat je een goed punt aansneed. Het niveau op XBW en dat voornamelijk in The Green Mile. Althans, ik dacht dat dat je discussiepunt was. Nu zeg je dat het allemaal een misverstand is en loop je eigenlijk alleen nog maar GoiZ te bashen. Je wijkt totaal van een goed discussiepunt af om GoiZ persoonlijk aan te vallen. Ik vind dit persoonlijk allemaal erg overdreven.

Er word nu net gedaan alsof GoiZ een spammende moderator is en dat hij de aanstichter is van het feit dat het "niveau" in The Green Mile niet ontzettend hoog is. Ook krijg ik de indruk door dit te lezen dat GoiZ niet goed zou functioneren als moderator. Ik heb GoiZ als member en als moderator meegemaakt en wat me opvalt is dat GoiZ als één van de weinige moderatoren gewoon zichzelf blijft qua posten. Sommige moderatoren delen na hun aanstellingen alleen nog maar slotjes uit, verdedigen alleen het beleid en vervallen in de o-zo-domme politieagent-voorbeeldfunctie. Het gedrag waardoor ze er als member uitsprongen is dan vervolgens niet meer aanwezig. Ik vind Goiz (en fardo) juist hele goede voorbeelden van moderatoren die gewoon hun ding blijven doen. Ik vond de reactie van GoiZ in de richting van Willem ongepast gezien het forumdeel waarin we nu zitten. Maar ik vind de reacties van jou, Willem, richting GoiZ helemaal ongepast. Zichzelf verheerlijken etc gaat allemaal wel heel ver. GoiZ is een de weinige moderatoren die daadwerkelijk ook regelmatig wat toevoegt in The Green Mile. Goiz' Speelplaats in dan misschien niet zo'n goed voorbeeld maar laten we threads als Expeditie Robinson (+Lucca), Ik wil graag zien etc niet vergeten.

Vind het onzin dat GoiZ nu als aanstichter van een dalend niveau word gezien door het openen van zijn speelplaats. Het niveau word niet bepaald door een persoon maar door de community.

11. Sognare

Sognare Active Member

Leuk Bevonden:
    0
    @willem: nee

12. Willem

Leuk Bevonden:
    686
    Dat vind ik dan heel vreemd, dat ze mij de 'grote ik' noemen. Naast het feit dat ik crew noch Star Member, gerespecteerd of lid ben dat sinds het begin meegaat, voel ik me helemaal niet groot. Ik ben als het ware een schreeuwende in de woestijn hier, af en toe kort bijgestaan. De enige reacties die ik terugkrijg zijn, naar mijn mening, reacties die niks oplossen of de discusswie weinig verder dragen.
    En dan zou ik me groot moeten voelen?

13. Goiz

Leuk Bevonden:
    38
    Willem, je zal vast nog wel met een reactie komen op deze post, maar ik zal je nu alvast zeggen dat ik daar niet meer op in ga. Voornamelijk omdat ik dit hele gedoe echt complete onzin vind.

Je komt met termen als 'verheerlijken', 'doofpot', trieste gedragingen (oid), en dit slaat allemaal op wat ongein in de Green Mile. Echt, ik kan er met m'n pet niet bij.

Maar goed, ik zal m'n best doen. Ik had er niks anders dan goede bedoelingen mee. Gewoon even een geintje van een paar minuten and that's it. Maar van mij zal je zoiets voorlopig niet meer zien.

Blijkbaar schieten dit soort dingen bij sommige members (sommigen, omdat er veel mensen zijn die er gelukkig wél de lol van kunnen inzien) in het verkeerde keelgat, dus ik zal het niet meer doen en mijn threads beperken tot threads die nodig zijn of threads van een 'hoger' niveau.

Ik ben hier echt even klaar mee.

:{

14. Willem

Leuk Bevonden:
    686
    Dus niet? 8)

Nou, mijn discussie ging in het begin over het verwijderen van berichten. Daaruit volgde het niveau, en daaruit volgde mijn reactie op Goiz. Ik heb al gevraagd of ik een nieuw topic moet aanmaken met betrekking tot mijn kritiek op Goiz, maar daar is tot nu toe nog niet op gereageerd. Ook is mijn kritiek op Goiz voortgekomen uit dingen die terug te vinden zijn in dit topic, dus staat het goed. Het misverstand gaat over het verwijderen van die berichten, wat hier al meerdere malen gezegd is.

'Er word nu net gedaan of -', ik zeg dat. En blijkbaar sta ik daar zo goed als alleen voor. Ook ik heb Goiz als lid en als crew meegemaakt en ben ook heel lang over hem te spreken geweest. Het is een goede zaak dat hij zichzelf blijft, heel goed zelfs. Maar betekent dat dan dat dingen die hij de laatste tijd gedaan heeft, naar mijn mening, erg laag, verkeerd of hoe je het 't best kan noemen zijn?
    En waarom zou mijn reactie ongepast zijn? Zolang ik niet vloek of woorden in de mond neem die niet kunnen, mag ik toch mijn mening verkondigen?
    Jij noemt Expeditie Robinson, hé, weet je hoe cool? Dat vind ik super. Maar is dat van nu?

Ik zeg niet dat hij de aanstischter is, maar als je deels het gezicht van een forum vormt en je dermate gedraagt dat daar door andere leden verkeerde dingen uit voortvloeien vind ik dat verkeerd.
    Zou een lid dat doen, word hij gewaarschuwd, gebanned of word zijn topic gesloten, dat snap je. Doet een moderator dit, een bekend(er) iemand, dan zullen mensen dit volgen.
    Dát is mijn kritiek. Dingen die Goiz doet/gedaan heeft, die ik niet vind kunnen, worden dan overgenomen door andere leden, die op hun beurt weer verkeerd doen. Dat die kritiek niet aansluit bij de topictitel klopt, dat komt omdat dit topic begon met een totaal andere kritiek.

Lijkt het jou en jullie, de anderen die dit volgen, vestandig dat ik een nieuw topic open met daarin mijn kritiek richting Goiz en hoe deze in verband staat met de GM, het niveau of andere dingen waar jullie aan denken?

15. Matrix

Matrix Semi-Définie Positive XBW.nl VIP

Leuk Bevonden:
    1.471
    Wow, wow, rustig aan. :confused: Dat zeg ik helemaal niet. Ik zei dat je discussie in het Kutmomenten topic niet op zijn plaats was. Maar dat je hier alle ruimte hebt om er wel over te beginnen.
    Maar dat doe je niet. Dus, zie ik dát nu als 'afgesloten'.

Ik wil wel inhoudelijk reageren. Maar je opent een topic over het verwijderen van posts, je zegt vervolgens dat het niet zozeer een probleem meer is (je hebt met Conquistador gepraat) en daarna kom je wel met concrete klachten over Goiz. Ik ben Goiz niet, hij kan zichzelf verdedigen.

Nee, ik doe een voorstel van hoe een nieuw topic eruit zou/had kunnen zien zonder dat je oude discussie verloren gaat.

Nee, ik zal wel stom zijn, maar ik zie door de bomen het bos niet meer. :eek:

Nee, niks verdwijnt in de doofpot. Alles wordt serieus genomen en alles wordt ook besproken. Sterker nog, we hebben het er nu op msn over in een groepsgesprek. En we gaan het GM beleid eens onder de loep nemen. :)

Ik haat hem om quotes uit elkaar te trekken. Dan lijkt het net alsof ik je persoonlijk aanval. Wat niet het geval is.

16. Willem

Leuk Bevonden:
    686
    Jij bent hier echt klaar mee. En dan is alles gezegd. Dan word mijn kritiek weggewuifd. Weg, foetsie, niks meer waard. Wat zijn moderators, of jij, toch lief. Echt, geweldig.

Zie mijn post hierboven (wellicht dubbelpost), en antwoord daar even op, als het kan?

17. Willem

Leuk Bevonden:
    686
    Ik heb de rest even uit je quote gehaald, maar wel degelijk gelezen!

Jij zegt dat niks in de doofpot verdwijnt, maar Goiz zegt dat hij er klaar mee is.

En ja, door de bomen het bos niet meer zien kan ik begrijpen. Dat het een misverstand, mbt de topictitel is, daar kwamen we/kwam ik pas later achter!

Nieuw topic waarin ik duidelijk uitleg wat ik vind, en alles los van elkaar, zo overzichtelijk mogelijk toon?

18. Goiz

Leuk Bevonden:
    38
    Jezus Willem, ik maak gewoon een normale post waarin ik vertel wat ik ervan vind. Ik wuif niks weg en ik spreek met mijn vorige post toch niet voor de gehele crew?! Ik heb gewoon geen zin in dit oeverloze gelul. Ik zeg dat normaal en kom je zelfs tegemoet met betrekking tot het maken van nieuwe threads! En dan kom je weer met dit?!

Ga lekker iemand anders bashen om niets. Triest klein kind. Gatver.

19. Henrive

Henrive zuur

Leuk Bevonden:
    10
    Eigenlijk zei je alleen maar dat je dit onzin vindt en dat je geen onzin topics meer gaat maken door dit.

Als iedereen alle persoonlijke aanvallen nou achterwege laat denk ik dat de discussie wat beter gevoerd kan worden.

20. Goiz

Leuk Bevonden:
    38
    En ik zei dit:

Dan is dat toch prima.. Ik zal de threads in de GM gewoon even laten voor wat ze zijn.

Topicstatus:
Niet open voor verdere reacties.

Deel Deze Pagina